exiteme skrev:/.../Men skulle han bli stoppad av snuten, är han man nog att ta sitt straff, istället för att gnälla.../.../
Bara att bita ihop./.../
petterekman skrev:Jag förstår inte detta... Så fort det kommer upp någon tråd om att man åkt fast för det ena eller det andra, så kommer det någon (sådan som jag inte tycker om) och säger att "man ska ta smällen, bita ihop, ta det som en man, inte gnälla" eller något annat liknande! Till vilken nytta? Har personen som skrev denna tråd gnällt? Nej. Jag vet inte varför han skrev den man han kanske ville ha lite åsikter och funderingar kring det, men sen kommer någon moralare och säger att man inte ska gnälla?
Det blir jag så jäkla trött på! Han tar ju sitt straff! Det svider nog! Måste man då komma och säga att man inte ska gnälla när han inte gör det?
Så om jag begår ett brott och snuten skjuter mig i benet för att stoppa mig, är det dråpförsök?
Då har polisen (om de gjort efter "boken") antagligen skjutit ett varningsskott först, och sedan skadeskjutit dig...
Tycker inte det är mer än rätt att körkortet ryker. Man får stå sitt kasst helt enkelt.Silwer skrev:öh.........jaha?
så just de åsikterna får inte finas med för att just du anser att de är fel?
Zana har redan åkt fast, inet mycket att göra, kanske slipper han lämna bort kk med.
Bingo skrev:Just det, hur vet du det. Tänk om forumets i dessa sammanhang obligatoriska dagisunge springer fram från bakom en buske.
Påven är underrättad om detta och begäran om kanonisering har dragits tillbaka.
Gumpa skrev:Har för mig att jag läst någonstans att polisen ska börja med halvmanntlade kulor istället för helmanntlat!
En sådan kula gör att benet går av!! ingångshålet är litet men utgångshålet är MYCKET större...
Så jag lär nog stanna för snuten om dom börjar vifta med sina pistoler!![]()
Nä, jag skickade en länk hit istället. Han lovar kolla in ibland.t-rex skrev:1. Hmm, kan man inte bara fixa en länk till vatikanens hemsida? Borde spara en del tid!
2. Eftersom mc-åkare och moral tydligen (!) inte går ihop så är det väl inte svårare än att vi får börja snacka förnuft istället....
Äh, vaddå. Jag brukar köra runt på grusvägarna med min oreggade crossbåge. Skadorna på den du kör på blir inte mindre för att bågen är reggad.Silwer skrev:haha, nu gör du dig lite dum, du skulle aldrig ha gett dig ut med den där hojen helt enkelt...
Lasker skrev:Kort fråga varför va tändningen uppbryten och varför stämmde inte ramnummret?
K-Micke skrev:Du kan berätta för tusentals forummedlemmar, men inte för din sambo??
E du go eller?
Silwer skrev:haha, nu gör du dig lite dum, du skulle aldrig ha gett dig ut med den där hojen helt enkelt.
K-Micke skrev:Ändå försöker du impa på oss.
Varför körde du utan skylt m.m.?
Är du så uttråkad att du vill bli jagad av snuten för att få lite spänning i livet?![]()
Nej, inte coolt. Men nästan ett "nödvändigt ont"Nr:18 skrev:Många här som tycker det är coolt med snutjag och liknande.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |