granted79
Guest
tycon1 skrev:Jag blev medlem i måndags..efter ett "vi måste prata" snack...
Fan vad jag hatar de orden...de är nog värre än att säga "det är slut"
Man känner på sig vad som kommer..men är ändå osäker...ääh SKIT är vad det är...
jag blev hårt dumpad för 3 år sen cirkus o jag hade det verkligen svinjobbigt i 2 fucking jävla år men nu kan jag bara tacka gudarna för att d inte e jag o hon längre.... hon fick mig o verkligen må som ett ålrens ibland men ibland också hur bra som helst,jag tror dom har en sorts taktik för o hålla en kvar fast dom betett sig som as..... i vilket fall jag lärde mig till slut o leva med att d e helt ok o vara ledsen o sörja d kändes typ "bra" o vara det för vardagen gick som vanligt ändå. jag tänkte såhär att ok för ett tag kunde jag knappt gå utanför dörren för att man orka inte men nu kan jag leva ett normalt liv fast man mår dåligt. i vilket fall d hr löst sig o idag mår jag jättebra förrutom att jag ganska svårt för o lite på cheyer o "ge" hela mig till dom om man säger så!
men lita på mig d kommer lösa sig o ni kommer må hur bra som helst till slut fast d inte verkar så!
btw mitt ex träffade också nån jävla flöjt uppe i sälen dom ska t.o.m ha ett barn nu ihop.... dom förtjänar varann tror jag.... vet att båda e lika pantade!!! ha ha ha ha d bäst nu gubbar p lek livet medans ni e unga... puss puss