Jaha, dumpad nyss....

granted79

Guest
tycon1 skrev:
Jag blev medlem i måndags..efter ett "vi måste prata" snack...
Fan vad jag hatar de orden...de är nog värre än att säga "det är slut"
Man känner på sig vad som kommer..men är ändå osäker...ääh SKIT är vad det är... :(

jag blev hårt dumpad för 3 år sen cirkus o jag hade det verkligen svinjobbigt i 2 fucking jävla år men nu kan jag bara tacka gudarna för att d inte e jag o hon längre.... hon fick mig o verkligen må som ett ålrens ibland men ibland också hur bra som helst,jag tror dom har en sorts taktik för o hålla en kvar fast dom betett sig som as..... i vilket fall jag lärde mig till slut o leva med att d e helt ok o vara ledsen o sörja d kändes typ "bra" o vara det för vardagen gick som vanligt ändå. jag tänkte såhär att ok för ett tag kunde jag knappt gå utanför dörren för att man orka inte men nu kan jag leva ett normalt liv fast man mår dåligt. i vilket fall d hr löst sig o idag mår jag jättebra förrutom att jag ganska svårt för o lite på cheyer o "ge" hela mig till dom om man säger så!
men lita på mig d kommer lösa sig o ni kommer må hur bra som helst till slut fast d inte verkar så!
btw mitt ex träffade också nån jävla flöjt uppe i sälen :gnissla dom ska t.o.m ha ett barn nu ihop.... dom förtjänar varann tror jag.... vet att båda e lika pantade!!! ha ha ha ha d bäst nu gubbar p lek livet medans ni e unga... puss puss

Migael

Hojlös
Gick med
11 Sep 2004
Hoj
Inte förrens nästa säsong...
Lider med dig, men det kommer snart gå över!
Se fram emot våren och sommaren istället och tänk på nått skoj :tummenupp !
:brinnerup

_teSSan_

Guest
Jag körde hem till min pojkvän (eller vad jag nu ska kalla honom..) igår kväll för att ligga och vänta på honom när han kom hem, han "var hos en kompis och planerade deras resa".... Han har fortfarande inte kommit hem, han svarar inte när jag ringer... Nu känner man sig inte direkt som the sharpest tool in the shed..... :( :huvet

Jonathan

Guest
FeeBee skrev:
Jag körde hem till min pojkvän (eller vad jag nu ska kalla honom..) igår kväll för att ligga och vänta på honom när han kom hem, han "var hos en kompis och planerade deras resa".... Han har fortfarande inte kommit hem, han svarar inte när jag ringer... Nu känner man sig inte direkt som the sharpest tool in the shed..... :( :huvet

Allt har en rationell förklaring, det behöver inte betyda det allra värsta bara för att han inte svarar i telefonen.
Självklart ska du vara extra vaksam, men fantisera inte ihop nån historia i ditt huvud nu om att han är otrogen eller liknande.

Vänta och prata med honom utan att ha massa förutfattade meningar :)

/J

Gabor

Guest
Lyfter tråden lite...

En av mina bästa kompisar blev satt på trappan igår...han hade inte fullgjort sina plikter som man i hemmet, så hon hade hittat en som gjorde det :gnissla ... det är en reko tjej annars, men det här var oväntat.

Bra nere , ringde i ett å tjatade om allt, märkbart krossad, han hade inte märkt något alls, tydligen jobbat så mycket för att allt skulle funka hemma.

Lägenheten stod på henne, så det var att packa å dra.

Han har svårt att hantera alkohol så nu är vi några som är lite oroliga för att han kommer att sänka sig duktigt....
va fan gör man när man bor 10 mil ifrån..

Kommer ihåg ett snack med honom förrut när en annan i gänget fick gå.

""2 lådor öl, det är vad det tar att sörja, inte mer, sen är det upp till en själv att avgöra hur lång tid det atr att dricka upp den ""

2 - 14 dagar, sen är det bra tycker en del...personligen tycker jag att ingen tjej är värd att dricka sig ful över å sörja på det viset, visar bara på dålig självkänsla, men hur fan lyfter man en som inte har det, och gillar att dricka.?

Ni som har varit i det läget, vad gjorde ni, och hur hjälper jag snubben bäst. ?? har tyvärr svårt att komma loss, ligger i en arbetsperiod just nu.

mikee

living on the red line
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
honda cbr 954rr-02 och audi a4 96 chippad 1,8t me lull lull
Plåtslagarn skrev:
...Kom nyss hem till min tomma, mörka lägenhet med dammråttor i hörnen och halvvissna växter i fönstren!
Passar väl på att skriva av mig här lite då, det kan ju inte bli så mycket sämre just nu.

Blev ofrivillig medlem i singelklubben för några timmar sen.... :(

Har varit tillsammans med en tjej i ca 3år nu. Sista året har vi snackat om att flytta ihop(har flyttat mellan våra små mini-2or), ev köpa hus, varit runt och kollat på hus osv....
Sista tiden har jag märkt att något inte riktigt stämmer, fast jag har inte nämnt något till henne...

Efter jobbet idag gjorde hon slut! Hon har tydligen redan varit på date med en ny snubbe!!
Vi hade ett (för henne) riktigt bra snack, men det är ändå jag som sitter här ensam och undrar vad fan som hände....?!

Håna mig, sparka på mig eller säg nåt snällt! :(

/Henrik
Jadu henke va säger man låter som det jag vart me om,men du?det går över o bra mycket roligare har man när man bara ansvarar över sig själv.det finns många kickor :tuttar där ute som spanar............trust me :tummenupp

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Hur gick det då? Har du fått någon förklaring?

FeeBee skrev:

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En röd
Tråkigt att höra, välkommen i klubben. Finns inte så mycket tröst i någonting för dig just nu, det som betytt mest för mig är mina kompisar, utan dom hade jag hoppat från närmsta bro i stort sett.

Det är skit, det gör ont, man gråter, undrar, funderar, ältar och tycker livet är slut och hur konstigt det än låter så blir det faktiskt bättre fastän det inte känns så.

Ta dig tid att "sörja", skynda inte in i nått nytt, känn dig för. Tillslut får man lite mer acceptans och distans som gör att man går vidare, börjar se ljuset, träffa nån ny intressant fågel, hittar på saker och börjar sakta hitta tillbaka.

Jag förstår om allt detta i nuläget känns som en utopi, men det kommer bli bättre fastän du tror du aldrig kommer göra det.

Själv så vart man lämnad efter 13 år med samma tjej, hon kärade ner sig i sin f.d arbetskamrat :huvet

Det har nu gått 6 mån, date:ar nya människor, mår bra sedan länge - men visst det spökar fortfarande...

Tiden läker inte alla sår - det är bara känslan som förändras.

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En röd
2fast4hjo skrev:
Vilken knöl att lämna en potatis för en arbetskamrat :pannkyss

Knöl? Ja minst sagt... (#/#)=#%)=#%&"#

Jo, visst är det så och det finns en lättare Desperate Housewife fortsättning på det hela det är inte slut där...

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
Känner lite på mig att jag är på väg att hamna i klubben jag oxå!

Hon i Åre, jag i Oslo.
Hon svarar sällan på sms, ringer jag så är hon oftast disträ.
Dock så kan hon ringa ibland o snacka länge, eller skicka något gulligt sms, dock väldigt väldigt sällan.
Förstår mig inte på henne (läs tjejer)
Det kommer "grejer" emellan när hon lovat att höra av sig.
Känns lite som om att om det är en "grej" så är det något lurt!
Till saken hör oxå att hennes säsongsstrul från förra året oxå är där uppe, och jag vet att han är på henne som fan. Samtidigt vet jag att hon inte skulle göra ngt, men va fan, på fyllan och han säger en massa snälla fina saker så kan ju vad som helst hända.

Märker själv att jag är en smula paranoid men jag måste ventilera.

Ska ta ett deeptalk ikväll, tycker inte om att ta det på tele men vad ska man göra när det är 100+ mil emellan!

Den som sparkar på mig nu.... :4skrika

Bee

Medlem
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
Xj900 2001
mjukis skrev:
Känner lite på mig att jag är på väg att hamna i klubben jag oxå!

Hon i Åre, jag i Oslo.
Hon svarar sällan på sms, ringer jag så är hon oftast disträ.
Dock så kan hon ringa ibland o snacka länge, eller skicka något gulligt sms, dock väldigt väldigt sällan.
Förstår mig inte på henne (läs tjejer)
Det kommer "grejer" emellan när hon lovat att höra av sig.
Känns lite som om att om det är en "grej" så är det något lurt!
Till saken hör oxå att hennes säsongsstrul från förra året oxå är där uppe, och jag vet att han är på henne som fan. Samtidigt vet jag att hon inte skulle göra ngt, men va fan, på fyllan och han säger en massa snälla fina saker så kan ju vad som helst hända.

Märker själv att jag är en smula paranoid men jag måste ventilera.

Ska ta ett deeptalk ikväll, tycker inte om att ta det på tele men vad ska man göra när det är 100+ mil emellan!

Den som sparkar på mig nu.... :4skrika

Vi har ju redan paratat om detta, du skulle ju lämna Oslo och åka till henne....bangade du ur?? :fatta! :fatta!

Tänk på att man ofta låter sin fantasi spela ett spratt med ens hjärna när det gäller ens flickvänns otrohet...som oftast inte existera.

Tycker du ska fundera på vad du har för "bevis" på att din tjej inte skulle tycka om dig längre....man brukar oftast komma fram till att det bara är nått man själv har kommit på. Är det verkligen så farligt om hon inte svara på alla dina sms....hon har väl säkert fullt upp med jobb och kompisar.
Sen att hon ringer och förklara att hon saknar dig mm, räcker inte det för att du ska tro på henne???...om du inte tror på det hon säger, då är det ett problem som kanske ligger enbart hos dig??

Mycket ord-bajsande från min sida nu :3freak

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
Bee skrev:
Vi har ju redan paratat om detta, du skulle ju lämna Oslo och åka till henne....bangade du ur?? :fatta! :fatta!

Tänk på att man ofta låter sin fantasi spela ett spratt med ens hjärna när det gäller ens flickvänns otrohet...som oftast inte existera.

Tycker du ska fundera på vad du har för "bevis" på att din tjej inte skulle tycka om dig längre....man brukar oftast komma fram till att det bara är nått man själv har kommit på. Är det verkligen så farligt om hon inte svara på alla dina sms....hon har väl säkert fullt upp med jobb och kompisar.
Sen att hon ringer och förklara att hon saknar dig mm, räcker inte det för att du ska tro på henne???...om du inte tror på det hon säger, då är det ett problem som kanske ligger enbart hos dig??

Mycket ord-bajsande från min sida nu :3freak

Jag var tvungen att åka, felåt.

Som jag skrev, det är säkert bara jag som e paranoid och ville mest ventilera. Måste göra det ibland men jag "vet" att det bara är huvet som spökar.
Men fan, det känns inte bra, samtidigt som jag litar på henne till 99%.

Och det du nämner, varför skulle hon ringa o säga sånt som hon gör..?
Som sagt, var mest tvungen att ventilera och höra lite vettiga ord från någon annan, det är trots allt så jag tänker oxå.

Hur går det för dig och ditt distansförhållande? Jämna plågor men bra samtidigt?

Twin

Ska leverera metervara
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Såld
Sen ska man inte glömma att 6 av 10 någon gång i livet är otrogna! Så vi lär alla bli drabbade på ett eller annat sätt, det är bara att bita i det sura äpplet!

Men så länge man inget vet så mår man bra!

/T

Kawalight

Ny medlem
Gick med
10 Oct 2005
Hoj
Yamaha
Jonathan skrev:
Vad är det med tjejer som inte kan avsluta nåt innan de påbörjar något nytt :confused:

Please explain!

Jag menar, är dom så förbannat jävla kåta så dom bara inte kan hejda sig innan dom smeker upp nån annan ?
Eller är dom rädda att dom inte älskar den nuvarande killen och "bara vill testa lite" ?

Ska det vara så svårt att tala om för den nuvarande killen att hon inte vill ha honom längre INNAN nästa ?

:4skrika :mad:

En del har svårt att vara själva... och det gäller båda könen.
Sen är det väl det vanliga också, ha kakan kvar och äta den.

:fatta!

Bee

Medlem
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
Xj900 2001
mjukis skrev:
Jag var tvungen att åka, felåt.

Som jag skrev, det är säkert bara jag som e paranoid och ville mest ventilera. Måste göra det ibland men jag "vet" att det bara är huvet som spökar.
Men fan, det känns inte bra, samtidigt som jag litar på henne till 99%.

Och det du nämner, varför skulle hon ringa o säga sånt som hon gör..?
Som sagt, var mest tvungen att ventilera och höra lite vettiga ord från någon annan, det är trots allt så jag tänker oxå.

Hur går det för dig och ditt distansförhållande? Jämna plågor men bra samtidigt?

det verkar iaf som om du inte tror på alla dina fantasier som du hittar på, vilket är positivt :tummenupp då kommer nog allt att bli bra.

Mitt distansförhållande blommar som aldrig förr, jag kan inte ha det bättre :banana
Den passionen som utbryter när man inte har träffat varandra på 2veckor är inte från denna världen :tummenupp , men å andra sidan så är ju inte sorgen när man lämnar henne av denna världen heller :(
Jag tycker det går bättre än förväntat...mitt ända tips till dig är: Tänk inte så förbannat mycket hela tiden!!! ta det som det kommer. :banana

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...