Ja, det trodde jag med! Imponerande att köra det ”live”. Blev oavsett beroende snabbt, så hoppas hr och fru grandell tillfrisknar snabbtTrodde det var inspelat tidigare, saknar avsnitten redan. Krya på dig
Semester??Nästa vecka ska de sista luckorna komma. Hämtade lacken igår som skulle ha hämtats den 22a december egentligen. Nu ska vi på en mindre familjesemester men på tisdag borde nästa lucka dyka upp. Har massor med små detaljer som ska fixas innan belöningen med att få montera tank och kåpor kommer och det är fyra luckor kvar.
Häng tätt.
Om man skulle...Hej!
Då vi i Mcveteranerna ringer upp alla nya medlemmar,har jag pratat med två ikväll som gått med efter Grandells anmodan.
Gör som Grandell säger!Om man skulle...
Common knowledge.Han skriver i vår populära Tidning.
Hur gör man för att bli medlem?Hej!
Då vi i Mcveteranerna ringer upp alla nya medlemmar,har jag pratat med två ikväll som gått med efter Grandells anmodan.
"Saarela i Norr" kanske?Hur var det nu, vem sålde billiga drivpaket, Spinning Wheel eller någon annan?
Vi är återförsäljare för Addemoto vilket vi inte är ensamma om att vara i Sverige.Hur var det nu, vem sålde billiga drivpaket, Spinning Wheel eller någon annan?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|