Just nobben!

heinz_p

Tzze Germanz
Gick med
7 Dec 2003
Ort
Kristianstad
Hoj
När jag blir stor så..
Ok, lika bra att reda ut begreppen lite.
Är inte så pass på G med den andra tjejen som många verkar förmoda. Det är en tidigare vän som jag har börjat umgås med mer / snackar med i tfn from time to time.

Pallar inte att försöka satsa på en tjej och ha i bakhuvudet (eller bli påmind varje dag på jobbet) om att jag screwat en annan tjej. Känns ruttet.
 

Clara

you get no glory if you've got no balls
Gick med
17 May 2005
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha SRX-6 -89'a
heinz_p skrev:
Ok, lika bra att reda ut begreppen lite.
Är inte så pass på G med den andra tjejen som många verkar förmoda. Det är en tidigare vän som jag har börjat umgås med mer / snackar med i tfn from time to time.

Pallar inte att försöka satsa på en tjej och ha i bakhuvudet (eller bli påmind varje dag på jobbet) om att jag screwat en annan tjej. Känns ruttet.

nej det är bara dumt att snurra till det i huvet och snärja in sig i relationer som man egentligen inte är intresserad av.

tant clara delger sin enorma livsvisdom:
en gång i tiden hade jag nån strulig sexrelation med nån snubbe, nån flört med en snubbe, men hela tiden ville jag bara ha en tredje (som inte fanns "tillgänglig" då, och jag antar att jag försökte komma över att jag inte kunde få honom osv) och jag kan säga att det gjorde inte mitt liv varken enklare eller roligare. bara rörigt och förvirrande.
för övrigt är jag nu sambo med killen som då inte var tillgänglig och nu tänker jag kila och krypa ner i dubbelsängen! lycka till, yo! :tummenupp
 

jimler

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
hojlös!
hehehe lite mansgris över detta, men varför inte bjuda hem båda brudarna and do the nasty med båda?? glöm ej filmkameran??? :rofl :yoparty
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top