Just nobben!

heinz_p

Tzze Germanz
Gick med
7 Dec 2003
Hoj
När jag blir stor så..
flugan skrev:
Imorgon vid den här tiden har det kommit ut till 5k-10k personer. Hon kanske säger så för att hon vill att "hennes sanning" skall få grogrund och fotfäste först, så att hon kan börja behandla dig illa sen i ett sätt att kompensera sitt krossade självförtroende.

Thx man, känns genast bättre..

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
flugan skrev:
Det går över, precis som att vara nykär.
Förhoppningsvis :rofl

flugan skrev:
Det förstår jag inte alls, då kan det inte vara en kk.
Jo men du vet alla problem med att en i kk-förhållandet blir kär. eller att det visar sig att hon har pojkvänn :näsblod och sådant. bara jobbigt...

flugan skrev:
Bara för att det är gött å köra båge definierar det väl inte hur dina sexuella eskapader skall te sig. Båge ska man vara försiktigt med, den är ett vapen i en ynglings pubertala händer.
jag menade ju att adrenalin-kicken efter en ordentlig rastning utav bågen många gånger slår ett kk-ligg eller ett kvart-över-två-ragg ifrån krogen. :yoparty

ZejtaN

Fucked for life ^^
Gick med
22 Jun 2003
Hoj
CBR 1000 RR
En vis människa sade en gång,

"livet är aldeles för kort för att säga Nej, eller vara för fin i kankten och rata nånting som funkar"

Med andra ord, hur långt är det kommit med den "på g" flickan ?, första ? andra ? tredje ? fjärde ? femte ? eller kanske snart varvat ut den helt på sjätte växeln ?
Har du inte fått lagt in trean så hadde jag satt på arbetskollegan under förutsättningen om att hon fattar att sorry bruden, vi kommer inte lägga in femman,. Vi plågar bara motorn och varvar ettan hårt och stampar in fyran direkt men thats It !

"hakar du poängen ?"

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
CJ900RR skrev:
jag menade ju att adrenalin-kicken efter en ordentlig rastning utav bågen många gånger slår ett kk-ligg eller ett kvart-över-två-ragg ifrån krogen. :yoparty

Det kanske inte är så bra ändå att åka ut å rasta bågen kvart över två på natten efter en kväll på krogen...

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
ZejtaN skrev:
Vi plågar bara motorn och varvar ettan hårt och stampar in fyran direkt men thats It !

Varvar ettan och kör in den i tvåan? Eller hur var det?..

...kunde inte låta bli...

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
mr_rockster skrev:
Det kanske inte är så bra ändå att åka ut å rasta bågen kvart över två på natten efter en kväll på krogen...
jo...

om man inte har druckit. på sommaren så brukar jag aldrig förfesta om jag inte är på riktigt party-humör :banana för att om man kommer ut till krogen och inser att kvällen ite rockar, då kan man alltid gå hem och ta bågen på en tur istället.

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
CJ900RR skrev:
Jo men du vet alla problem med att en i kk-förhållandet blir kär. eller att det visar sig att hon har pojkvänn :näsblod och sådant. bara jobbigt...
Har di pojkvän och sådant är de inte kk utan svin.

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
hahahahaaa!!! :hihi

jag skulle aldrig ha kunnat nobba det men du gjorde nog både rätt o fel :D
hade du släppt till hade de nog blitt trevligare på jobbet än de komma bli nu :rolleyes:

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
äh. jag hade skruvat.

Men ta ett snack med henne om den andra bønan, skiter det sig så kanske du har nått att bouna i hemlighet :tuttar

heinz_p

Tzze Germanz
Gick med
7 Dec 2003
Hoj
När jag blir stor så..
Insideinformation från jobbet:
*kallsvettas och vrider på huvudet fram och tillbaka likt en spasm*

Vi får se hur dagen artar sig

SFB

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Hojen såld! Ekonomisk kris
Hur fan bar du dig åt egentligen? :confused: :confused: :confused: Välformad, 29åring som kommer förbi och vill bli påsatt och du är singel??? Klart att man kan bli paff men inte fan missar man öppen kasse???

Hon hade väl rätt i att om redan hade halva inne så kunde du väl ha penetrerat in den andra halvan också. Det kanske hade varit en enklare situation att handskas med i efterhand. Jag tycker det låter som om skadan redan är skedd, har du dåligt samvete?

Risken finns att det blir surt mellan er nu, inte ditt fel förstås men iaf!

fart freak

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Hoj
VTR Firestorm
det är likadant som om hon hade tilllagat värst goda middagen och du säger "nej tack, jag är inte hungrig"... det är nästan oartigt :fatta!

Solid snake

Guest
fart freak skrev:
det är likadant som om hon hade tilllagat värst goda middagen och du säger "nej tack, jag är inte hungrig"... det är nästan oartigt :fatta!

Det ÄR oartigt att inte äta (ha sex med en snygg brewd) om man blir bjuden. :fakta

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Jag tycker att du gjorde rätt som tänkte på bruden du har på G även om det inget blir av med det. Det innebär ju att du respekterar den tjejen och vill vara med henne men inte med 29åringen.

Man märker lätt att folk här inne saknar allt vad självrespekt heter.

Jag har aldrig förstått mig på KKförhållanden. Fy fan vad tomt det måste kännas när hon drar eller man själv drar hem.....
Man kanske är dum som nekar o nekar men det är ju inget riktigt - bara lösdriveri ju.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln