Just nobben!

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
...
Äh, du får väl bara säga att du inte vill ha någon relation med någon på jobbet. Det är ju trots allt en gammal vedertagen sanning som fungerar utan att hon behöver få något knäckt självkänsla osv.

Du off the hook, hon off the hook utan att känna sig som ett ratat pucko.

Då klockan är närmare 16 nu är det säkert för sent, så hur har det gått?
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Solid snake skrev:
Det ÄR oartigt att inte äta (ha sex med en snygg brewd) om man blir bjuden. :fakta

Men nu vet vi ju faktiskt inte om hon verkligen VAR så speciellt snygg, eller hur!?
 

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
fjollträsk c/o Vidja
Hoj
KTM 950 SM
Äsch, nekat sex har man väl gjort titt som tätt, men det blir inte lättare att hantera situationen bara därför. Dock så vet jag hur du menar, känns det inte rätt så ............
 

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Ort
Norrort
Hoj
Daytona 675
Mavve skrev:
Jag tycker att du gjorde rätt som tänkte på bruden du har på G även om det inget blir av med det. Det innebär ju att du respekterar den tjejen och vill vara med henne men inte med 29åringen.

Man märker lätt att folk här inne saknar allt vad självrespekt heter.

Jag har aldrig förstått mig på KKförhållanden. Fy fan vad tomt det måste kännas när hon drar eller man själv drar hem.....
Man kanske är dum som nekar o nekar men det är ju inget riktigt - bara lösdriveri ju.
:fakta

Mavve har fattat hela grejen. Hela sverige har blivit allt för lössläppt. Usch.
 

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Ort
Nån annan stans
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
Mavve skrev:
Jag tycker att du gjorde rätt som tänkte på bruden du har på G även om det inget blir av med det. Det innebär ju att du respekterar den tjejen och vill vara med henne men inte med 29åringen.

Man märker lätt att folk här inne saknar allt vad självrespekt heter.

Jag har aldrig förstått mig på KKförhållanden. Fy fan vad tomt det måste kännas när hon drar eller man själv drar hem.....
Man kanske är dum som nekar o nekar men det är ju inget riktigt - bara lösdriveri ju.
Håller med Mavve.
Du respekterar ju båda två faktiskt.
Om du satt på den 29åringen så hade det varit 1000ggr värre att gå till jobbet imorgon.
Jag tycker du gjorde rätt, om tjejen på jobbet börjar tjata igen vilket knappast e troligt så säg att du faktiskt har annat på G och inte borde lallat med henne från början... .

Jag tycker det var strongt av dig :tummenupp
 

heinz_p

Tzze Germanz
Gick med
7 Dec 2003
Ort
Kristianstad
Hoj
När jag blir stor så..
Tack Mingves, CJ900RR, Mavve, loser och SSB. Skönt att några är på min sida iaf.

Ang responsen på jobber idag. Jag sitter i änden på en lång korridor, hon sitter i andra änden. Vänder jag på huvudet så ser jag hennes rygg..har spanat lite ditåt under dagen, dock har våra blickar inte möts än..puhh..
Sa till henne igår att det skulle bli för komplicerat med jobbet och att jag även har en annan tjej lite på G.

Får väl skicka iväg ett mail sen och höra hur det är idag eg, om jag vågar..
 

Svanen

Psykos Pilot
Gick med
1 Feb 2004
Ort
Skaraborg - Kvänum
Hoj
Ingen just nu
Jag tycker att du gjorde rätt!

Ibland säger man ifrån, då är det så.
Det finns mer träd i skogen.
Sen att jobba med ens kk kanske inte går sådär super, men vad vet jag.
 

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Ort
Stenkullen
Hoj
-
Mingves skrev:
Du respekterar ju båda två faktiskt.
Om du satt på den 29åringen så hade det varit 1000ggr värre att gå till jobbet imorgon.
Respekterar båda genom att börja hångla 29åringen å börja tänka till först efter lite salivutbyte? Då borde G-flickan bli stormtjust i att få höra om det ridderliga halvpåklädda hånglet.

Mingves skrev:
Jag tycker det var strongt av dig :tummenupp
Ja, så strongt att hångla när man har annan på G som man hävdar att man borde tänka på.
 
Last edited:

von reisen

Snacka går ju...
Gick med
29 Nov 2003
Ort
Småland
Hoj
Husqvarna 250 CR -03
heinz_p skrev:
MEN: För det första så är hon 10 år äldre och för det andra så jobbar hon på samma arbetsplats (håller på o utbildar henne + andra i lite allt möjligt).
Jag har dessutom en annan tjej på "G" och moralen satte helt enkelt stopp..

Nu känner jag mig som boven i dramat, trots att jag blev överrumplad på detta sätt. Jobbet imorgon kommer nog inte bli helt ok.

Var tvungen att skriva av mig lite nu, hon gick för 20 min sedan ungefär.
Så; bra lr anus?

Det låter som du var nykter? Då kan utfallet bli annorlunda... :D
 

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Ort
Nån annan stans
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
flugan skrev:
Respekterar båda genom att börja hångla 29åringen å börja tänka till först efter lite salivutbyte? Då borde G-flickan bli stormtjust i att få höra om det ridderliga halvpåklädda hånglet.


Ja, så strongt att hångla när man har annan på G som man hävdar att man borde tänka på.
Hehe, inte så jag mena. Visst kan man göra dumma saker men det var bra av han att inte Kn*lla i varje fall. Sedan så beror det ju på hur långt det gått med flicka nummer 1, är de ihop e det ju inte bra. Men annars så har han ju inte lovat någe eller???
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Mavve skrev:
Jag har aldrig förstått mig på KKförhållanden. Fy fan vad tomt det måste kännas när hon drar eller man själv drar hem.....
Man kanske är dum som nekar o nekar men det är ju inget riktigt - bara lösdriveri ju.

Ett KK-förhållande kan man se som ett komplement till att tralla själv. (vilket bara känns lite tomare i påsen efteråt)



Har dock inte bestämt om det är bra eller anus. Hade nog löpt linan ut och skipat att tänka på morgondagen... Sen vet vi inte hur pass på G det är med andra bruden heller...
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
FreddaAbborre skrev:
Ett KK-förhållande kan man se som ett komplement till att tralla själv. (vilket bara känns lite tomare i påsen efteråt)



Har dock inte bestämt om det är bra eller anus. Hade nog löpt linan ut och skipat att tänka på morgondagen... Sen vet vi inte hur pass på G det är med andra bruden heller...

Okej, du är en som inte tänker längre än näsan räcker alltså. Då vet alla det nu! :tummenupp


Föreställ dig att han blir tillsammans med tjejen han har på G o sen berättar en dag om att han låg med en annan tjej medans han var kär i henne..... helt cp enligt mig! :3freak
 

Lorge

Fördomsfull
Gick med
5 Aug 2003
Ort
Strömstad
Hoj
...
KK på jobbet måste ju vara perfekt.
Liva upp sin arbetsdag lite på rasten.

Sen att du dissade henne pga omständigheterna får väl vara godkänt.
Men får du inte till den med den andra bruden är du MOBBAD. :D
 

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Ort
Stenkullen
Hoj
-
Mingves skrev:
Hehe, inte så jag mena. Visst kan man göra dumma saker men det var bra av han att inte Kn*lla i varje fall.
Bra å bra, som att påstå för att man bara körde i 1:an å skippa 2:an eller bara körde 69:an så skulle man vara respektfull mot G-flickan.

Mingves skrev:
Sedan så beror det ju på hur långt det gått med flicka nummer 1, är de ihop e det ju inte bra. Men annars så har han ju inte lovat någe eller???
Visst beror det på hur långt det gått med G-flickan. Men tydligen har det gått så långt att äventyr med arbetskompisen vore moraliskt tvivelaktigt enligt honom själv.
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Mavve skrev:
Okej, du är en som inte tänker längre än näsan räcker alltså. Då vet alla det nu! :tummenupp


Föreställ dig att han blir tillsammans med tjejen han har på G o sen berättar en dag om att han låg med en annan tjej medans han var kär i henne..... helt cp enligt mig! :3freak


Så som jag tänker mig ett KK-förhållande är att man kan ha sex med någon utan att behöva tänka på något annat (inga kärlekskänslor med) än just sexet och för och ha det lite skönare mellan förhållandena (låter som om jag menar att man inte kan vara utan sex, inte riktigt så jag menar). Istället för one nightstands så lär man sig varandra vad som "funkar bäst" och då kan njuta mer av det.

Det hela håller ju helt på hur pass seriöst han har det med andra tjejen.



(sen så skulle man kanske haft en smilie av nåt slag som visa på att första svaret inte va hundra seriöst heller...)
 

Clara

you get no glory if you've got no balls
Gick med
17 May 2005
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha SRX-6 -89'a
heinz_p:

creds till dig. du lät förnuftet styra över driften, vilket gudarna ska vet INTE alltid är så lätt, men helt ärligt så brukar ju förnuftet veta bäst i längden.

hade du gått hela vägen med förnuftet ringandes i bakhuvudet hela tiden, hade det inte kännts kul mer än den lilla stund det hela varade.

lyssna inte på gossarna som dissar dig här, de är bara bittra för att de varken har nån på g eller blir hårt uppraggade! :rofl

edit: respekt till mavve mfl som verkar ha en allmänt avslappad och vettig inställning till mycket och till cj900rr som står för att sukta efter familje liv. skönt att se att några har en smula kontroll över testestoronet här.;) :tummenupp
 
Last edited:

Solid snake

Guest
Clara skrev:
lyssna inte på gossarna som dissar dig här, de är bara bittra för att de varken har nån på g eller blir hårt uppraggade! :rofl :tummenupp

Eller, så är det ironi. :tummenupp

Iaf från min sida. :banana
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top