Hahaha va i... HUR, och var!Såg dig i Syrierälje idag!
Ja jag drog till Biltema och köpte en insexnyckel, för att inse det fanns en sådan "inbyggd" i hojen under kutsen.
Hahaha va i... HUR, och var!Såg dig i Syrierälje idag!
Minns en rondell i Tyskland…
181 och sitter helt ok tycker. Suns ju lite på Chronics bild att hojen är "liten" (eller jag fet?) hehe.Hur lång är du Swedie? Sitter du bra på R7:An?
Ja men kommande vecka kanske (har semester) får väl visa stråken.Kul att du blivit motorcyklist igen!
Jag har varit förbi-ish några gånger då jag varit hemma hos dig och vet var du bor så har du lust att köra en sväng så är det bara att höra av dig. Jap skickar telefonnummer...
Mike the Bike sa någon gång att det inte behövdes mer än 70 hästar. Så du behöver inte skämmas för att det saknas 130 hästar och en literklubba!
Det har sin tjusning med färre hästar med, man kan liksom pressa hojens gränser utan att ligga i 270. Och det blir roligare att ha med sig farten genom böj.Ja men kommande vecka kanske (har semester) får väl visa stråken.
Efter kört några gånger nu så är det helt lagom med hästar ändå. Visst, vore väl kul med 200+ men det duger och för nu handlar det mer om att åka hoj och känslan.
Så du menar att Mike har något att säga även dagens motorcyklister?Kul att du blivit motorcyklist igen!
Jag har varit förbi-ish några gånger då jag varit hemma hos dig och vet var du bor så har du lust att köra en sväng så är det bara att höra av dig. Jap skickar telefonnummer...
Mike the Bike sa någon gång att det inte behövdes mer än 70 hästar. Så du behöver inte skämmas för att det saknas 130 hästar och en literklubba!
För några dagar sedan när jag körde på en liten krokig väg med min ZX-10R med överdrivet förmycket effekt för en sådan som mig.Blir påmind varje gång jag hoppar på Ducce Scramblern att effekten har väldigt lite med både körglädje och känslan att göra. Ändå envisas jag med att ta KTM:en 9 av 10 ggr.
Ett tecken på att ”du behöver en till hoj”.För några dagar sedan när jag körde på en liten krokig väg med min ZX-10R med överdrivet förmycket effekt för en sådan som mig.
Då kommer jag på mig själv med att tänka "här skulle den nya ZX-4R vara lagom" Jag skulle säkert kunna köra fortfarande med en liten smidig hoj och kunna ligga på hårdare.
Ett tecken på att jag börjar bli gammal och kanske lite förståndig
Jag tror att "villhöver" är ordet du söker.Ett tecken på att ”du behöver en till hoj”.
Samma här, sa till hustrun att det blir hoj när barnen är stora. Hon garvade o sa att det inte kommer hända. Påminde henne vare år ”ett år mindre kvar” hon garvade.Grattis och välkommen tillbaka! Själv hade jag uppehåll från 2011 till 2020 pga hus, barn osv. Fantastiskt känsla när man äntligen kunde köpa en hoj igen
Grattis!!Ja men kommande vecka kanske (har semester) får väl visa stråken.
Efter kört några gånger nu så är det helt lagom med hästar ändå. Visst, vore väl kul med 200+ men det duger och för nu handlar det mer om att åka hoj och känslan.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|