Kärleksfixartråden

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag ratar fortfarande det här annonssystemet..! Nu var det längesen jag la ut annonsen..! Saker och ting ska gå snabbt...! :näsblod

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Om du inte är i behov av kärlek ska du väl inte hänga här? Har man redan kärlek har man automatiskt trubbel och det finns en tråd för det. :tummenupp :D

Nå, här är en som har greppat bakfoten av löööve. Eller sett baksidan hette det kanske...:va

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Nå, här är en som har greppat bakfoten av löööve. Eller sett baksidan hette det kanske...:va

Livet verkar mest bestå av trubbel hela tiden. Har man inte redan kärlek, då har man trubbel att hitta det. :huvet När man väl hittat det, kärlek, så fortsätter det med en annan sorts trubbel. :huvet Men bara man är positiv, som jag, så ordnar det sig till det bästa! :D

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Du är på tok för kräsen, bara hoppa på första tåget som kommer.

Det enda tåg som kommit var en påstridig jävel som skrev "Kom hit så ska vi ha sex, jag vet att du vill ha mej". Sånt diggar jag inte alls, han gick fetbort.

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
3223340 Det enda tåg som kommit var en påstridig jävel som skrev "Kom hit så ska vi ha sex, jag vet att du vill ha mej". Sånt diggar jag inte alls, han gick fetbort.
Funkar inte det? Hur vill ni ha det igentligen? Du får börja ragga själv finns hela SH fullt, visst några kanske är upptagna och 5%är lagd och andra hållet.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Funkar inte det? Hur vill ni ha det igentligen? Du får börja ragga själv finns hela SH fullt, visst några kanske är upptagna och 5%är lagd och andra hållet.

Jag kan inte ragga.
Nej, det funkar verkligen inte att komma och tro att man är snyggast i världen och tjata om sex i varje mening.. Borde det funka?

Nyheter
ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!