Kärleksfixartråden

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
3223365 Jag kan inte ragga.
Nej, det funkar verkligen inte att komma och tro att man är snyggast i världen och tjata om sex i varje mening.. Borde det funka?
Någon kanske faller för det så frågar man 100st får man kanske ligga 1gång dock har man fått sig 10örfilar.
Ragga är förlegat bara tala med människan sen laga mat sen kramas sen gifta sig sen ligga, sen får man dras med att man låg med personen hela livet.
Sen Harlösa finns det äns på kartan kan väl inte finnas fler karlar än din far och dina bröder kanske någon kusin oickså!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Någon kanske faller för det så frågar man 100st får man kanske ligga 1gång dock har man fått sig 10örfilar.
Ragga är förlegat bara tala med människan sen laga mat sen kramas sen gifta sig sen ligga, sen får man dras med att man låg med personen hela livet.
Sen Harlösa finns det äns på kartan kan väl inte finnas fler karlar än din far och dina bröder kanske någon kusin oickså!

Jo, men du vet... Jag befinner mej enbart i Harlösa, har aldrig varit utanför gränserna och kommer aldrig komma utanför heller... :rolleyes:

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
3223377 Jo, men du vet... Jag befinner mej enbart i Harlösa, har aldrig varit utanför gränserna och kommer aldrig komma utanför heller... :rolleyes:
Ironin finns bara åt ett håll, gör som alla andra lägg upp en bild på din uringning, fast då kanske det bara kommer sådana mail som du inte vill ha. Jag kan skaffa dig en karl om du skaffar någon åt mig deal?

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Ironin finns bara åt ett håll, gör som alla andra lägg upp en bild på din uringning, fast då kanske det bara kommer sådana mail som du inte vill ha. Jag kan skaffa dig en karl om du skaffar någon åt mig deal?

En karl åt dej? Jaja, visst... :D

Njae, en jävel från Örebro är väl lite väl långt.. distansförhållande är jobbigt..

Och ja, jag är kräsen. Jag nöjer mej inte med vem som helst bara för att det ska va så. Då står jag hellre ensam än är med någon som jag egentligen inte vill ha...

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
3223410 En karl åt dej? Jaja, visst... :D

Njae, en jävel från Örebro är väl lite väl långt.. distansförhållande är jobbigt..

Och ja, jag är kräsen. Jag nöjer mej inte med vem som helst bara för att det ska va så. Då står jag hellre ensam än är med någon som jag egentligen inte vill ha...
Dom som finns i Örebro lämnar inte denna stad, har säkert någon från danmark jag kan offra,:näsblod

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Men är inte huvudpoängen med den här tråden snarare att man har chansen att få litervis med alldeles gratis bekräftelse, än att verkligen träffa någon, på andra sidan sladdar, pixliga poser i badrumsljus och trånande bokstavskombinationer?

Dessutom är det roligt att se allas betéenden, det gäller att synas i tråden, men absolut inte verka desperat. Likt kylig sådär, och fälla någon smart kommentar då och då så man inte glöms bort av det annorlunda könet. Ungefär som på krogen. Tycker ni jag lyckas bra? :)

/perris

GoDis

¤¤¤¤¤
Gick med
8 Sep 2007
Hoj
Triumph TT
Så måååånga sidor på denna tråd... nån som lyckats hitta lite Löööve då? Don´t think so va.. haha..

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Så måååånga sidor på denna tråd... nån som lyckats hitta lite Löööve då? Don´t think so va.. haha..

Nope...
De e ren jävla fakta..

Killar som kör hoj gör de för att de tror att de ska få brudar då eftersom deras taskiga utseende inte är till nån hjälp direkt.

Tjejer som kör hoj är såkallade Tomboys, pojkflickor, o vem vill ha en sån :näsblod

De e ett jävla dödläge här helt enkelt...

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Haha, ensamma kalla fredagsnätter när självheten inte går att gömma i grönskande hav och bluddrande fyrtaktare, då flockas det minsann i tråden.
Du lyckas skitbra :pannkyss

Jag då? :tungan
Jo, du är väl lite av en förebild i de här sammanhangen, en sån där som smiter köksvägen in i hjärtekammaren. Snärjer och snårar och förstår med distans. Helt plötsligt så kommer du försvinna här samtidigt pappa.net får en ny användare, då sitter du där och trivs med bröd i ugnen och sötaste spättan i byn, och vi andra fattade inte vad som hände. Usch!

;-D

/perris

Last edited:
Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...