Kunde inte låta bli
dee eee lööögnt! som du antagligen vet vid det här laget är jag inte personen som skäms så mycket
Kunde inte låta bli
Hmmm, har kärleksfixar tråden omvandlats till grammatik och stavnings tråden?
Det gör alla trådar förr eller senare på SH.
Tack för den informationen...
Jag letar inte efter en stavningsfreak, vill bara hitta min framtida man. Hur ska jag göra?
Tips, förslag och goda råd emottages vänligt och bestämt
Leta inte, sånt kommer av sig självt. Rätt vad det är så träffar man på den personen. Sen tror jag personligen inte på idén att dra igång ett förhållande på en gång, man träffas som kompisar så får man se vart det leder. Mina erfarenheter...
Säg att du kör hoj! Äventyrstjejer är ALLTID hett!Tack för den informationen...
Jag letar inte efter en stavningsfreak, vill bara hitta min framtida man. Hur ska jag göra?
Tips, förslag och goda råd emottages vänligt och bestämt
Tycker inte jag. Jag tror det ofta är en aktiv handling. Ofta tycker jag man "träffas" först och då kan man absolut göra saker som folk i förhållanden gör redan vid första eller andra gången man ses, men sen kanske det tar ett tag innan man kallar det förhållande.Leta inte, sånt kommer av sig självt. Rätt vad det är så träffar man på den personen. Sen tror jag personligen inte på idén att dra igång ett förhållande på en gång, man träffas som kompisar så får man se vart det leder. Mina erfarenheter...
Aha! Det förklarar ett o annat...
Tycker inte jag. Jag tror det ofta är en aktiv handling. Ofta tycker jag man "träffas" först och då kan man absolut göra saker som folk i förhållanden gör redan vid första eller andra gången man ses, men sen kanske det tar ett tag innan man kallar det förhållande.
Misströsta inte, rätt var det är står drömprinsen framför dig, när du minst anar det och mest behöver det.
Då tycker vi olika. Jag kommer i vart fall inte stressa eller "aktivt" söka någon till ett förhållande bara för att jag känner tidspress eller ensamhet. Man träffar människor hela tiden ändå och om det är meningen att det ska bli något med någon av dom så kommer det att ske per automatik. Har funkat bäst för mig hittills.
Jag chillar egentligen när det kommer till att jaga rätt på min framtida man. Njuter av livet till fullo för första gången nu, känner mig inte ensam, njuter av uppmärksamheten man får ibland och känner mig inte generad över det! Jag mår helt enkelt super!
Men ibland så får jag tankarna att det är rätt mysigt att vakna upp med någon som håller om en på morgonen
Därför kollar jag läget lite halvt seriöst här
Jag chillar egentligen när det kommer till att jaga rätt på min framtida man. Njuter av livet till fullo för första gången nu, känner mig inte ensam, njuter av uppmärksamheten man får ibland och känner mig inte generad över det! Jag mår helt enkelt super!
Men ibland så får jag tankarna att det är rätt mysigt att vakna upp med någon som håller om en på morgonen
Därför kollar jag läget lite halvt seriöst här
Det är bara du hojtar till om du har vägarna förbi så ska jag bjuda dig på en kaffekopp och ballerina kladdkaka .
//Robert
Hmm, får jag kaffe i kaffekoppen också? Du vet vad jag är svag för
Jag ska fundera på om du ska få kaffe också . Men det lutar nog åt det hållet. Annars får du nöja dej med hallonsaft . Det beror på hur du sköter dina kort
//Robert
Hallonsaft? Trodde att ni Pitebor bjöd på lingondrickan "vargtass"
Haha... Skrönor... Vi kör på "Pajala Sunrise" isåfall . Men själv föredrar jag lite finare drinkar som White Russian... Pajala Sunrise är bara till för att skrämma sörlänningar med .
Haha... Skrönor... Vi kör på "Pajala Sunrise" isåfall . Men själv föredrar jag lite finare drinkar som White Russian... Pajala Sunrise är bara till för att skrämma sörlänningar med .
Pajala Sunrise var något nytt hehe... vad ingår i den? har en polare jag måste bjuda den på iom att han är därifrån och tror att man har noll koll på lokala drinkar
Och en bild på en Pajala Sunrise:
http://www.pixbox.se/pic_show_id18631715.html
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2