Kärleksfixartråden

Evilasme

Ny medlem
Gick med
4 Apr 2009
Hoj
Svart och snabb!

bladepete

Work hard and plays even harder!
Gick med
19 Mar 2008
Hoj
Honda fireblade -00 (såld)
Livslång kärlek går också bra! :banana
Jag vill träffa en läcker sporthojskille som inte är gift eller har 14 brudar samtidigt, ska det vara så svårt?!!!:gnissla
Jag vill gå på dejt!:)

Hoppsan, det var ord och inga visor:tummenupp Du verkar då veta vad du vill ha å det är ju bra:tummenupp .

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Hoj
CBR1000RR Repsol
Livslång kärlek går också bra! :banana
Jag vill träffa en läcker sporthojskille som inte är gift eller har 14 brudar samtidigt, ska det vara så svårt?!!!:gnissla
Jag vill gå på dejt!:)

Du vet att alla stockholmskillar med dessa kriterier är självupptagna? Du skulle inte klara en vecka med mig :D

Odi

Black Water MC
Gick med
29 May 2006
Hoj
Thruxton 1200 R
Är denna tråden välbesökt? Att hitta nån hojintresserad tjej med egen hoj vore ju optimalt.

Kontaktannons PMas på begäran :)

PiteRobban

Glad Norrlänning
Gick med
9 Mar 2008
Hoj
KTM 690 Enduro R, KTM 400 EXC, Suzuki DR350S
Här uppe är det glest mellan hoj-damer tyvärr... Men det är smells to take =). Man skulle ha bott i storstaden Sthlm eller liknande just i det hänseendet.

Menmen... Man får inte allt här i världen :p. Trivs gott här uppe ändå :p

//Robert

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Dejtingtråden verkar inte gå så mycket frammåt... Har den lykats få ihop några par ännu? Vore ju skoj om det va så, så ge er till känna :)

/Blomman - Fortfarande Singel.

PiteRobban

Glad Norrlänning
Gick med
9 Mar 2008
Hoj
KTM 690 Enduro R, KTM 400 EXC, Suzuki DR350S
Blomman... Jag får göra mig ett ärende ner till GBG och svepa undan världen under dina fötter ;). Eller så stannar jag här, där jag kan ha det lugnt och skönt.... Och lukta på blommorna :p

//Robert

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6N -06 "Elaka getingen"
Här var ju värsta datingtråden ju! Jag finns, jag är singel, fantastisk människa i mina bästa dagar, bor i Ökenstaden Trollhättan, läs bara DI så ser ni vart jag jobbar och vilka svarta rubriker det är om det. Kör egen ER6a och är väl mest ute efter att hitta någon som gillar att kramas framför en god film efter en härlig tur i solen.

Såå, passar det in på en bra annons? Aldrig skrivit någon förr och lär väl inte göra det igen! ;)

Såå, nu väntar jag på att svaren ska rulla in! Bild? Se till vänster eller be om en bra... kanske finns en i profilen föresten!

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Här var ju värsta datingtråden ju! Jag finns, jag är singel, fantastisk människa i mina bästa dagar, bor i Ökenstaden Trollhättan, läs bara DI så ser ni vart jag jobbar och vilka svarta rubriker det är om det. Kör egen ER6a och är väl mest ute efter att hitta någon som gillar att kramas framför en god film efter en härlig tur i solen.

Så du är i dina bästa dagar? Härifrån och framåt går det alltså bara utför och det blir sämre och sämre? ;)

Såå, nu väntar jag på att svaren ska rulla in! Bild? Se till vänster eller be om en bra... kanske finns en i profilen föresten!

Bilden till vänster är just nu en figur från The Muppet Show? Jag tror det är väldigt få kvinnor som är attraherade av kakmonstret. Men jag kanske har fel? Har nämligen haft det en gång innan. :hihi

Lycka till!!! :)

Blackbird_1100x

Ny medlem
Gick med
30 May 2008
Hoj
-01 Honda Super Blackbird
Sökes: Söt singel tjej på Västkusten!
Finnes: "Söt" singel kille som bor strax utanför Gbg.

Åker till Lelle på Torsdag 11/6

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09

Intressant dokumentär, men också lite tragisk. Någon av dem verkade ju inte helt tappad bakom en vagn, men ändå är det något som gör att de inte får till det. Det är tydligen inte lätt för alla att hitta rätt, trots att kontaktytorna ökat markant med internet. Stockholm har väl till exempel en hel del singelhushåll? Undrar om marknaden för dockor där är stor. :)

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping