Va taskig du e.. Jag skämtade ju bara förut ju! sorry!
Men du kanske kände dej träffad av mitt skämt?!
Men kära nån.
Även jag skämtade.
Försökte bara lägga det på samma nivå du lade det på.
Last edited:
Va taskig du e.. Jag skämtade ju bara förut ju! sorry!
Men du kanske kände dej träffad av mitt skämt?!
Linda Rosing vs. Fadde....yay
..skapa ett bluffkonto på facebook. Bli polare med honom där och luska ut så mycket du kan, förr eller senare så lär du komma fram till om svenska tjejer är aktuella eller inte. Detta är egentligen sagt som ett skämt men jag skulle inte bli förvånad om du tyckte det var en helt lysande idé (gör du det i smyg så tycker ingen du är konstig, DO IT).
QUOTE]
Linda vs. Fadde?? No way in hell! Jag är ingen 30+ avdankad, sliten lössläppt silkon-bimbo med ett botoxat ansikte och som inte ens gått ut fjärde klass!
Att skaffa ett "bluffkonto" är ju värsta psyko-grejen och det känns lite som Patrick Beatman-varning på det hela!
Men tack ändå Pinky för det lite annolunda tipset. Du har en livilg fantasi som är underhållande.
Kalla mej en mes, men jag har redan tyvärr gett upp hoppet om att få hans gunst, så därför låter jag det helt enkelt rinna ut i sanden och hoppas att jag glömmer honom!
Jag e lite romantisk av mej och är inte den som raggar aggressivt eller vill tjata och klänga på en kille för att han ska bli intresserad. Är han inte det, så är det bara att acceptera och gå vidare i livet.
Men kära nån.
Även jag skämtade.
Försökte bara lägga det på samma nivå du lade det på.
Ok! det var här man ska anmäla sig till singel livet, samtidigt anmäler man sig till att man inte vill spendera resten av sitt liv som singel .
Nu tycker jag det är dags för ett litet trådlyft här
Fortfarande singel... men det kanske börjar bli dags för lite kärlek i ens liv? Eller i vart fall några dejter hade vart trevligt, jag är inte så farlig som man kan tro
När blev dejter likställt med "engångspojkvänner" som du så fint uttryckte det??Engångspojkvänner finns ju på krogen runt stängningsdags annars.
Fortfarande singel... men det kanske börjar bli dags för lite kärlek i ens liv? Eller i vart fall några dejter hade vart trevligt, jag är inte så farlig som man kan tro
Absolut, pallra dig ner till götet så ger vi det en omgångMiss_Orchidee: Klipper du hår? Mitt är så vildvuxet...jag tror jag e snygg om det kommer bort
Haha, jodå, det är en hård värld vi lever i serru... och alla dem bra börjar bli upptagna eller skaffar snorungar. Snart sänker jag mina krav och då blir det bara "inga barn" kravet kvar... usch jag vill inte ens tänka på detaaah hur har jag kunnat missa den här tråden! Ajm bäkk on the market!
Blomman, du kan väl inte ha nå problem att hitta dejter?
absolut tagetEn öl i Götet kanske, jag bjuder
Vi borde bjuda in ett hästforum på sporthoj.. hehe
/J
Beror på när du kommer juGötet e stort, vart ska jag?
alltså en fråga , hur många delar tjejer. killar finns det på sidan.
jag har det dock bra ,två kärlekar, min rostiga motorcykel o snygga frugan
Ja det va bättre förr när vi va färre Idag måste man ju kolla på "könstecknet" och se vilka som är vad.... galenskapjag skulle tippa att det ligger på sköna 10% tjejer mot 90% killar. TYVÄRR är ju inte hojintresset superstort hos det fagrare könet. Jag har fasen problem med att hitta tjejer som vill sitta på kutsen. haha
Dock intressant att läsa om nåt annat än hojar på sidan
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari