Kärleksfixartråden

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Linda Rosing vs. Fadde....yay :tuttar
..skapa ett bluffkonto på facebook. Bli polare med honom där och luska ut så mycket du kan, förr eller senare så lär du komma fram till om svenska tjejer är aktuella eller inte. Detta är egentligen sagt som ett skämt men jag skulle inte bli förvånad om du tyckte det var en helt lysande idé (gör du det i smyg så tycker ingen du är konstig, DO IT).
QUOTE]

:hihi Linda vs. Fadde?? No way in hell! Jag är ingen 30+ avdankad, sliten lössläppt silkon-bimbo med ett botoxat ansikte och som inte ens gått ut fjärde klass! :mad: :D
Att skaffa ett "bluffkonto" är ju värsta psyko-grejen och det känns lite som Patrick Beatman-varning på det hela! :)
Men tack ändå Pinky för det lite annolunda tipset. Du har en livilg fantasi som är underhållande. :fattartil
Kalla mej en mes, men jag har redan tyvärr gett upp hoppet om att få hans gunst, så därför låter jag det helt enkelt rinna ut i sanden och hoppas att jag glömmer honom! :va :pangihuve

Jag e lite romantisk av mej och är inte den som raggar aggressivt eller vill tjata och klänga på en kille för att han ska bli intresserad. Är han inte det, så är det bara att acceptera och gå vidare i livet.

:pannkyss Men kära nån. :pannkyss

:pannkyss Även jag skämtade. :pannkyss
:pannkyss Försökte bara lägga det på samma nivå du lade det på. :pannkyss

:)

:kiss :hej

Last edited:

FARFAR

Tittar på 2012!
Gick med
8 Aug 2004
Hoj
2 st ZX 10-09 Race
Ok! det var här man ska anmäla sig till singel livet, samtidigt anmäler man sig till att man inte vill spendera resten av sitt liv som singel:) .

eled

Guest
Hej.

Trevligt med ett tjejforum på sporthoj.

Tänkte bara presentera mig här. // ellie

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Nu tycker jag det är dags för ett litet trådlyft här :)

Fortfarande singel... men det kanske börjar bli dags för lite kärlek i ens liv? Eller i vart fall några dejter hade vart trevligt, jag är inte så farlig som man kan tro :brynad

Mexus

Trav4Ever
Gick med
28 Jan 2008
Hoj
GSXR 1000 K4
Miss_Orchidee: Klipper du hår? Mitt är så vildvuxet...jag tror jag e snygg om det kommer bort :tummenupp

Sienna

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2008
Hoj
Trampcykel
Nu tycker jag det är dags för ett litet trådlyft här :)

Fortfarande singel... men det kanske börjar bli dags för lite kärlek i ens liv? Eller i vart fall några dejter hade vart trevligt, jag är inte så farlig som man kan tro :brynad

aaah hur har jag kunnat missa den här tråden! :) Ajm bäkk on the market! :hihi
Blomman, du kan väl inte ha nå problem att hitta dejter? :confused:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Miss_Orchidee: Klipper du hår? Mitt är så vildvuxet...jag tror jag e snygg om det kommer bort :tummenupp
Absolut, pallra dig ner till götet så ger vi det en omgång :)

aaah hur har jag kunnat missa den här tråden! :) Ajm bäkk on the market! :hihi
Blomman, du kan väl inte ha nå problem att hitta dejter? :confused:
Haha, jodå, det är en hård värld vi lever i serru... och alla dem bra börjar bli upptagna eller skaffar snorungar. Snart sänker jag mina krav och då blir det bara "inga barn" kravet kvar... :gnissla usch jag vill inte ens tänka på det :hihi

Last edited:

Mexus

Trav4Ever
Gick med
28 Jan 2008
Hoj
GSXR 1000 K4
Jag e förkyld nu :sjuk Får väl bli rätt snart iofs...tom mina föräldrar & bror påpekar hur jag såg ut på huvudet & ansiktet (moppemusch m.m) idag hehe :6surkart

stylengrace-fzx

here i come
Gick med
7 Oct 2008
Hoj
1991 yamaha fzx + XJR 1300 99 + piaggio ciao
alltså en fråga , hur många delar tjejer. killar finns det på sidan.

jag har det dock bra ,två kärlekar, min rostiga motorcykel o snygga frugan

Last edited:

Lano

hojåkande jeansnörd
Gick med
30 Jun 2008
Hoj
1999 Suzuki GSX600-R
alltså en fråga , hur många delar tjejer. killar finns det på sidan.

jag har det dock bra ,två kärlekar, min rostiga motorcykel o snygga frugan

jag skulle tippa att det ligger på sköna 10% tjejer mot 90% killar. TYVÄRR är ju inte hojintresset superstort hos det fagrare könet. Jag har fasen problem med att hitta tjejer som vill sitta på kutsen. haha

Dock intressant att läsa om nåt annat än hojar på sidan :)

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
jag skulle tippa att det ligger på sköna 10% tjejer mot 90% killar. TYVÄRR är ju inte hojintresset superstort hos det fagrare könet. Jag har fasen problem med att hitta tjejer som vill sitta på kutsen. haha

Dock intressant att läsa om nåt annat än hojar på sidan :)
Ja det va bättre förr när vi va färre :hihi Idag måste man ju kolla på "könstecknet" och se vilka som är vad.... galenskap :rolleyes:

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping