Kärleksfixartråden

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Du får ta och adda dunderhonung på facebook och se om ni kan finna er en väg fram till sänghalmen på det viset. :tummenupp

Klä ett rum med svarta sopsäckar, häll ut 10 liter fritösfett på golvet skicka sen in dom så får vi se vad som händer !

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Haha :).

Är du seriös? Se det som ett sätt att hålla kontakten med gamla vänner samt skaffa nya bekantskaper om man nu vill det.

www.facebook.com (ifall du nu faktiskt inte vet)

Varför är www. facebook. com orange och understruket? :confused:

Edit: När jag skrev det nu blev det ju inte orange, eller understruket? Hur fungerar det? :va

Last edited:

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Varför är www. facebook. com orange och understruket? :confused:

Edit: När jag skrev det nu blev det ju inte orange, eller understruket? Hur fungerar det? :va

Nice try!

Sluta vara sån nu när jag försöker hjälpa dig, gubbjeffel :(

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Du får ta och adda dunderhonung på facebook och se om ni kan finna er en väg fram till sänghalmen på det viset. :tummenupp

:confused: Inte nog med att du leker Dr. Phil, nu är du oxå min pimp! :D
Med tanke på att du bjuder ut mej till gubbar som gått alltför länge på torken och inte ens får upp den! :hihi :p

skäms pinky!! :mattias

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Med tanke på att du bjuder ut mej till gubbar som gått alltför länge på torken och inte ens får upp den! :hihi :p

Det är minsann ingen dålig support jag ger heller med tanke på att jag svarar inom 5 min :hihi.

Nu ska du inte vara sån mot Palle bara för att han blivit lite sliten med åren, han är säkerligen kanon, lovar dock ingenting.

Hur går det med din vaktförälskelse, har du gett honom en lapp med vad du heter på facebook ännu? :tungan

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Det är minsann ingen dålig support jag ger heller med tanke på att jag svarar inom 5 min :hihi.

Nu ska du inte vara sån mot Palle bara för att han blivit lite sliten med åren, han är säkerligen kanon, lovar dock ingenting.

Hur går det med din vaktförälskelse, har du gett honom en lapp med vad du heter på facebook ännu? :tungan

Du va då snabb! Trodde ja va ensam här på sporthoj så här sent!
Tja, det går väl inte så bra med vakten.. Jag såg honom i fredags och jag hade jobbat på ett annat ställe innan och gick vidare till detta stället för att hälsa på en annan kollega (who am I fooling! jag gick dit för att tråna efter honom, men hade kollegan som alibi!) :näsblod jag e pinsam, jag vet!! :D
Min kollega hade lyckligtvis låst in ett par viktiga nycklar och därför tatt sönder ett skåp och behövde nu verktyg för att lappa ihop skiten. Perfekt! Nu kan jag gå och fråga honom om verktyg! Så jag sa: Jag har hört att du har en riktigt stor hammare, och jag behöver en nu!!
:rofl :hihi nä, bara skämta.. så sa ja inte!
Så jag frågade om verktyg, vi gick o hämtade på kontoret och jag blev så jävla nervöd att jag började darra på rösten som en ungjävel som ska ha föredrag inför klassen! Fuck så skämmigt! Tänkte lugn, lugn nu! Men det gick inte! Så jag höll käft och gick därifrån med mina jäkla skruvmejslar och ett brustet hjärta.
Men jag har bestämt mej för att undvika honom nu, försöka glömma! Det är bara att inse att han inte är intresserad, annars hade han ju snackat med mej (?)
Så e det ibland, den man gillar, har inte ens lagt märke till en :va :död

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
...Perfekt! Nu kan jag gå och fråga honom om verktyg! Så jag sa: Jag har hört att du har en riktigt stor hammare, och jag behöver en nu!!
:rofl :hihi nä, bara skämta.. så sa ja inte!
Så jag frågade om verktyg, vi gick o hämtade på kontoret och jag blev så jävla nervöd att jag började darra på rösten som en ungjävel som ska ha föredrag inför klassen! Fuck så skämmigt! Tänkte lugn, lugn nu! Men det gick inte! Så jag höll käft och gick därifrån med mina jäkla skruvmejslar och ett brustet hjärta.
Men jag har bestämt mej för att undvika honom nu, försöka glömma! Det är bara att inse att han inte är intresserad, annars hade han ju snackat med mej (?)
Så e det ibland, den man gillar, har inte ens lagt märke till en :va :död

Haha, du är lite rolig du :hihi. Dels för att hammarskämtet var kul men mest för att du är som du är. Jag tror inte det finns någon här inne som kan hjälpa dig med tips, tyvärr.

Nu är det möjligt att du inte skrivit precis varenda detalj här i tråden dom senaste veckorna men det är en minst sagt underlig slutsats du drar.
Du säger att du ger upp eftersom han inte pratar med dig!? Vad jag vet så har ju inte heller du pratat med honom, hur i helvete ska han förstå att du är intresserad då du vanligtvis är tyst och går iväg från honom?

Jag är inte den som gladeligen pratar med någon jag kan tänkas vara intresserad av, finns många saker som skrämmer men jag har aldrig gett upp såhär tidigt :näsblod. Oavsett hur du gör så ge det hela en chans för fan!
Ok att du inte vågar säga saker och ting rakt ut till honom MEN GÖR NÅNTING iaf innan du ger upp. Släng en sten i huvet på honom eller vad som helst, bara han får upp ögonen för dig på något sätt.

Ett annat alternativ är att gå via hans kollega eller nånting, killar pratar med varandra. Om du pratar med hans kollega (välj en ful om det känns bättre) och ställer frågor om din nyvunna kärlek så kommer snart "din kille" få reda på detta.

Det hela vore ju väldigt tragiskt om du går miste om nånting utan att faktiskt ens ha gett det hela en chans...

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*

Måste bara fråga en sak.. Den här killen är inte svensk uatn assyrier och på hans facebook finns typ bara arabiska tjejer av de tjejer som finns, så han kanske inte är intressserad av en svensk blond tjej? Han kanske vill ha sin egen sort..? Jag vet att det låter som en jäkla konstig teori, men jag har en kill-kompis som är perser och han säger att svenska tjejer är as-trevlig och söta, men ska han ha en flickvän ska hon vara perser hon me! För att man kan samma språk och förstår varandras kulturer som inte en svensk tjej kan göra.. :confused: tja, men det är ju bara hans uppfattning, behöver absolut inte gälla alla. Inte mej i alla fall :)
Ska jag färga håret svart och döpa om mej till jasmin för att öka mina chanser ??! :tungan

..skoja

MEN GÖR NÅNTING iaf innan du ger upp. Släng en sten i huvet på honom eller vad som helst, bara han får upp ögonen för dig på något sätt.
Ett annat alternativ är att gå via hans kollega eller nånting, killar pratar med varandra. Om du pratar med hans kollega (välj en ful om det känns bättre) och ställer frågor om din nyvunna kärlek så kommer snart "din kille" få reda på detta. QUOTE]

Har innerligt funderat på att fråga nån av de andra vakterna om han e singel, men jag VET att detta skulle komma fram till honom meddetsamma då det killgänget inte bara jobbar ihop utan har kännt varandra länge och väl. Så skulle jag be dem hålla tyst så skulle de inte fixa det, och jag skulle bli uthängd! =Mardröms-senario
Jag skulle bli trackad och de skulle skämta med mej hela tiden, typ nu kommer din älskning, och vara på mej hela tiden! :näsblod
Så jag vågar nog inte ta den chansen.. (??)
hmmm.. eller?

Last edited:

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Måste bara fråga en sak.. Den här killen är inte svensk uatn assyrier och på hans facebook finns typ bara arabiska tjejer av de tjejer som finns, så han kanske inte är intressserad av en svensk blond tjej? Han kanske vill ha sin egen sort..? Jag vet att det låter som en jäkla konstig teori, men jag har en kill-kompis som är perser och han säger att svenska tjejer är as-trevlig och söta, men ska han ha en flickvän ska hon vara perser hon me! För att man kan samma språk och förstår varandras kulturer som inte en svensk tjej kan göra.. :confused: tja, men det är ju bara hans uppfattning, behöver absolut inte gälla alla. Inte mej i alla fall :)
Ska jag färga håret svart och döpa om mej till jasmin för att öka mina chanser ??! :tungan

..skoja

Linda Rosing vs. Fadde....yay :tuttar
Det är mycket spekulationer i ditt liv, ta reda på om han faktiskt kan tänka sig en svensk tjej eller inte, vågar du inte det så finns det ju andra lösningar.
Leta upp en bild på en arabisk kvinna på nätet, kopiera den och skapa ett bluffkonto på facebook. Bli polare med honom där och luska ut så mycket du kan, förr eller senare så lär du komma fram till om svenska tjejer är aktuella eller inte. Detta är egentligen sagt som ett skämt men jag skulle inte bli förvånad om du tyckte det var en helt lysande idé (gör du det i smyg så tycker ingen du är konstig, DO IT).

Är inte hela tanken att han ska få reda på vad du känner?
Isf är det ju kanon om vakterrna nu pratar med varandra, om du sen blir lite "retad" är väl en smäll du får ta.

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09

Du är för ung och oerfaren för att ens vara intressant, så Pinky lär inte lyckas "pimpa" ihop oss hur mycket han ändå hade försökt. :tummenupp

Men lycka till med den där vaktkillen. Han kanske inte är så kräsen. :tungan

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Du är för ung och oerfaren för att ens vara intressant, så Pinky lär inte lyckas "pimpa" ihop oss hur mycket han ändå hade försökt. :tummenupp

Men lycka till med den där vaktkillen. Han kanske inte är så kräsen. :tungan

:( Va taskig du e.. Jag skämtade ju bara förut ju! sorry! :tummenupp

Men du kanske kände dej träffad av mitt skämt?!

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping