Kärleksfixartråden

Henken

Guest
Behöver sällskap till en 25-årsfest. Jag har haft ett halvår på mig att fixa dejt (har dock gjort vettigare saker, typ varit i Afrika xD ). Min kompis kommer få ryck på mig. Känner du ngn vettig kille som kan funka som täckmantel?

Skulle precis anmäla mig men sen såg jag att det stod 25års fest. :gnissla

Vettig läste jag inte ens & potttränad kan jag inte stava till uppenbarligen.

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Hoj
cröss å Rajsbus
Behöver sällskap till en 25-årsfest. Jag har haft ett halvår på mig att fixa dejt (har dock gjort vettigare saker, typ varit i Afrika xD ). Min kompis kommer få ryck på mig. Känner du ngn vettig kille som kan funka som täckmantel?

hehe de här vill jag läsa och få en uppföljning på *spännande* inga hemliga pm nu alla goa detaljer i tråden:)

Green

Dirty South
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
SixDirtySix

Jag kan ställa upp.. kan va rätt trevlig ibland:pannkyss

Last edited:

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Jag är välans fri och ledig och glad och trevlig. Och det beror inte på att det är fredagskväll. OBS jag är icke desperat!

/sudden

Lotek

5F(Fortare,fortare, fortare,fan,fel) #82
Gick med
7 Jan 2008
Hoj
En Italiensk drömhoj "Il Duce", Skramlaha 450 och en Italiensk Racehoj.
Obs läs inte om ni är känsliga...OT

:felämne
har du slutat jobba på macken eller? har inte sett dig sen innan du åkte till afrika...? Vill ju veta vad tyckte om det.
:backontop
hittat nån eller?

Rebecka

Ny medlem
Gick med
2 Aug 2007
Hoj
Honda CBR 600f-99
Skepp o hoj!

Hej, Afrika var supernajs, jag vill absolut tillbaka, jag fick speciellt mersmak för surfningen. Haha, nej, inte hittat någon. Jag är lycklig singel, det är mina vänner som är bekymrade, Men det löste sig, jag sa bestämt till att jag ville komma själv till festen och efter mycket om och men var det okej! Kom inom och köp en kamel vet jag :tummenupp

Lotek

5F(Fortare,fortare, fortare,fan,fel) #82
Gick med
7 Jan 2008
Hoj
En Italiensk drömhoj "Il Duce", Skramlaha 450 och en Italiensk Racehoj.
Hej, Afrika var supernajs, jag vill absolut tillbaka, jag fick speciellt mersmak för surfningen. Haha, nej, inte hittat någon. Jag är lycklig singel, det är mina vänner som är bekymrade, Men det löste sig, jag sa bestämt till att jag ville komma själv till festen och efter mycket om och men var det okej! Kom inom och köp en kamel vet jag :tummenupp[/QUOTE

Japp, kommer. :nicka

HondaGreg

Scorpion on wheels
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Horny 600F
Nån som har lite stats på tråden?
Vore intressant att veta hur många har den "fixat" för?

Min gissning är typ 0, men jag är iofs känd för att vara oehört optimistisk. :D

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Nån som har lite stats på tråden?
Vore intressant att veta hur många har den "fixat" för?

Min gissning är typ 0, men jag är iofs känd för att vara oehört optimistisk. :D

Jag har delat säng, hånglat och lite mer därtill med en flicka tack vare denna tråd, men det är alles.

HondaGreg

Scorpion on wheels
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Horny 600F
Ajl bi dämd!!!
jag var off med hela "1" setup. det är iofs oändligt många procent...så vi räknar väl i procent då. ;)

Last edited:

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
Hej, Afrika var supernajs, jag vill absolut tillbaka, jag fick speciellt mersmak för surfningen. Haha, nej, inte hittat någon. Jag är lycklig singel, det är mina vänner som är bekymrade, Men det löste sig, jag sa bestämt till att jag ville komma själv till festen och efter mycket om och men var det okej! Kom inom och köp en kamel vet jag :tummenupp

Verkligen säker på att du skall gå själv? ...Jag som ville på kalas :cpparty
Vart skall man tanka hojen i sommar då? :D

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Har ett litet problem.. är sjukt intresserad av en kille men vet inte hur jag ska göra. Är verkligen inte den blyga typen nån stans och kan snacka, svära och tala grovt med vem som helst när som helst... utom de killar jag e intresserrad av. Då fryser jag till.
Blir sjukligt blyg och gör allt för att undvika denna människa, då jag inte vet hur jag ska bete mej. Kan knappt säga hej, för att jag blir så skraj!
Jag vet att det är löjligt och jag hatar mej själv för detta!
Så nu kära vänner vill jag ha lite tips på hur jag ska bete mej!
Vad ska jag göra eller säga för att luska ut om det finns intresse från hans sida?? Hjälp mej!!! :)

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Har ett litet problem.. är sjukt intresserad av en kille men vet inte hur jag ska göra. Är verkligen inte den blyga typen nån stans och kan snacka, svära och tala grovt med vem som helst när som helst... utom de killar jag e intresserrad av. Då fryser jag till.
Blir sjukligt blyg och gör allt för att undvika denna människa, då jag inte vet hur jag ska bete mej. Kan knappt säga hej, för att jag blir så skraj!
Jag vet att det är löjligt och jag hatar mej själv för detta!
Så nu kära vänner vill jag ha lite tips på hur jag ska bete mej!
Vad ska jag göra eller säga för att luska ut om det finns intresse från hans sida?? Hjälp mej!!! :)

Om nu inte denna killen ifråga är lika blyg som dig så räcker det om du ger med dig en aning, försöker vara social mot honom i den mån du klarar av.
Det räcker egentligen att du är i hans närhet och han vet om att du är singel så märker du snart om han är intresserad eller inte.

Dela gärna med dig i tråden här om vad han kan tänkas säga och reagera då ni pratar med varandra eller vad som helst, finns säkert många killar här som kan hjälpa dig tolka hans budskap :).

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Om nu inte denna killen ifråga är lika blyg som dig så räcker det om du ger med dig en aning, försöker vara social mot honom i den mån du klarar av.
Det räcker egentligen att du är i hans närhet och han vet om att du är singel så märker du snart om han är intresserad eller inte.

Dela gärna med dig i tråden här om vad han kan tänkas säga och reagera då ni pratar med varandra eller vad som helst, finns säkert många killar här som kan hjälpa dig tolka hans budskap :).

Jo, jag ska jobba med att vara lite mer social.. men jag jobbar bara extra där på helgerna på en nattklubb i centrala sthlm och har då fullt upp hela natten, medan han står som vakt.. så det finns inte så mycket "utrymme" att stå o snacka när det är fullt med folk o jobb.. det försvårar lite! :näsblod
Därför der jag bara honom på avstånd under kvällen..
Sen när vi slutar framåt kl 04 har jag kassaräkning... :(
Har du nån bra fråga eller fras jag kan börja med? Jag behöver konkreta tips!
Vad kan jag börja snacka om??
Jag tror jag blir galen :kär
Tack för alla tips förresten!:tummenupp

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
Jo, jag ska jobba med att vara lite mer social.. men jag jobbar bara extra där på helgerna på en nattklubb i centrala sthlm och har då fullt upp hela natten, medan han står som vakt.. så det finns inte så mycket "utrymme" att stå o snacka när det är fullt med folk o jobb.. det försvårar lite! :näsblod
Därför der jag bara honom på avstånd under kvällen..
Sen när vi slutar framåt kl 04 har jag kassaräkning... :(
Har du nån bra fråga eller fras jag kan börja med? Jag behöver konkreta tips!
Vad kan jag börja snacka om??
Jag tror jag blir galen :kär
Tack för alla tips förresten!:tummenupp
På natten är det mycket skummisar ute ju...
Då kan du behöva en som "vaktar" dig på vägen hem :rolleyes:

Rebecka

Ny medlem
Gick med
2 Aug 2007
Hoj
Honda CBR 600f-99
ey!

Yeah, mina vänner får hel enkelt lära sig att leva med att jag är singel... de är ju de anda som lider av det! Haha, billigaste möjliga skulle jag säga, dock nite statoil... hur visste du att jag jobbar på mack?:va

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning