samhainie
Guest
Shit vilken dam nu kömmer jag fan inte få några ragg här
haha, god damn! sån snygging som du är finns det ingen risk att jag kan håva in några ragg från dig, så det blir nog jag som blir utan
haha, god damn! sån snygging som du är finns det ingen risk att jag kan håva in några ragg från dig, så det blir nog jag som blir utan
Ingen faaara... jag kan ta er båda....
Bah jag har åxå varit i uniform när jag var i kosovo men jag har bara baskern kvar men jag kan dansa naken iklädd endast basker.
Jag kan sitta å hitta på massa häftiga historier om serbiskt hembränt och hur det är att faktiskt få ta med sig kulsprutan in på discot utan att vakten försöker opponera sig.
Ingen faaara... jag kan ta er båda....
Hur coolt är inte det då!
Måste vara KS06 eller nått....
Slivovij. kan man bli ruggit full på.
Nänä...dela me dig fö fan!
eller så gör man på det enkla sättet *ropar* MARK FIXA
Nej jag tror å det seriösaste att vi ska lämna Mark utanför den här gången, då han senast mestadels stod och slickade mig på halsen då jag gav dig uppmärksamhet (vilket i sig är en halvmärklig känsla, lite mysig men ändåså inte på något sätt).
Så då är frågan:
Hångla? Ligga? Gifta oss?
Ni får väl dela upp landet mellan er i bästa maffiastil?
Den som sedan inkräktar på ert territorium får väl kalla på Agent Apelsin som kan ta hand om inkräktaren...
chockerande det finns en kille som verkligen har hajat hur det funkar
men det är jag ju värd...
ojdå vad du snokat fram..
grymt bra förslag!
grymt bra förslag!
Nu menade jag på en fest, ett uteställe m.m. En tjej kan iprincip se ut hur som helst o få raggat tag i ngt slask för natten. Det kan inte en kille...såvida han inte ser oförskämt bra ut...eller har käften med sig.
Mja, det där lät väl lite väl svartmålat.hmmm inte riktigt sant... Där är det bara dom snyggaste (läs=mest avklädda) brudarna som får napp. Resten syns inte då grabbarna är helt förblindade av dom varelserna... sad but true.
Mja, det där lät väl lite väl svartmålat.
tycker jag me
vart går den geografiska gränsen
Nja, som sagt, sad but true... Kan dock bara tala om för mig själv. Kan vara något med mig också.
vad sägs om nånstans i linje med trollhättan? du får hela området neröver så tar jag resten av landet... rättvist och bra fördelat eller....
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|