C@rro
Präsident of APSTÖLL MC
C@rro, jag räknar med att få viga er!
Då står du bara me kåtglans i ögonen å viskar hur smutsig jag är medans du slickar honnom på halsen ...de lär inte bli något romantiskt bröllop
C@rro, jag räknar med att få viga er!
Då står du bara me kåtglans i ögonen å viskar hur smutsig jag är medans du slickar honnom på halsen ...de lär inte bli något romantiskt bröllop
Men hångla har vi redan gjort.. å knulla gör jag först efter äktenskap så de måste bli att gifta oss...eller vi kanske skall prova konversation först
hångla kan man ju ha vänninor till
Jahopp... vart e alla sthlmsdonnor nu då? =)
Hmm... Om man bor Trollhättan då, vems område tillhör man?
Och en grej till...
... jag kan stava rätt till "Helloween" och vet att de dessutom spelar 4:e december (och inte 3:e) i Göteborg.
Jo då jag och bus-bo har tagit det stora steget vidare till konversation så kanske blir bröllop när han kommer tebax från kosovo
Räknar du C@rro som jätte super tjejig då?3162182Hmm.. det är dålig könsfördelning på tråden: 80% herrar 20% damer.
(Räknar man med Carro blir det 50-50!)
Hur var det nu, vem tillhör man om man råkar bo i hufvudstaden och är det bindande?
Du hade ju redan en klänning och Mark vill viga oss så det ser ju tämligen lovande ut, om ajg kommer hem från Kosovo
Nu har du allt fel - läs "Varför bor alla söta tjejer så långt bort för?!!!1elva"
Flyttar över till trubbeltråden
Jag är inte säker men jag tror det kan bero på att om en kille är nyfiken på dig så går du iväg med nån tjejpolare o snackar. Sen Om killen kommer ifatt dig och vill prata så hittas en annan tjejkompis att snacka med.. Kanske det är fel kille men det kan också vara fel teknik av dig
Jo då jag och bus-bo har tagit det stora steget vidare till konversation så kanske blir bröllop när han kommer tebax från kosovo
Men eftersom du inte fattar att killen kanske visar intresse så går du din väg ändå.. Där var hetisar som visade intresse, och snälla typer också. Du gick din väg i vilket fall..
Räknar du C@rro som jätte super tjejig då?
Du hade ju redan en klänning och Mark vill viga oss så det ser ju tämligen lovande ut, om ajg kommer hem från Kosovo
Har det blivit så farligt i kosovo sen 2004 eller fiskar du efter sympatipoäng från flickorna? Kanske transportkompaniet lever farligare än vad vi på skytte gjorde.
Fast trafiken är ju rätt besvärlig där nere.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|