Kärleksfixartråden

Bruzda

Apstoll Mc
Gick med
28 Mar 2005
Mitt emot kyrkogården, framför djursjukhuset
Hoj
Kawasaki kdx 250

OM jag hinner med att få klart Turku län till torsdag, så KANSKE jag hinner med båten på fredag och då kan jag MABY köra förbi Ullared...... SORRY.... Borås på vägen ner..

DÅ!!! Då kan jag i egenskap av kärlekstrubbeltrådspammare och SH`s egen Farbror Barbro peka och dirigera dig till alla som inte vill hångla :tungan

Fan najs ju, jag lär ju inte hitta själv, lär nog vara mer intresserad av botten på glaset :D

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Hoj
CBR1000RR Repsol
hmmm menar du att jag e söt???:tungan

:fakta

Perris skrev:
Den här tråden är fan för gullig!

Jag har, efter att ha spenderat gårdagskvällen till att stöta (läs: ragga-som-tusan-ganska-full-och-dryg) på en 45-årig tvåbarnsmor, kommit fram till att jag nog också behöver någorlunda stadigt sällskap. Jag kan ju fan inte hålla på såhär längre, det kommer aldrig sluta väl! :) Man kommer ju på, efter att ha kört vila-lite-min-säng?-in-ut-hejdå-usch-vad-hon-var-oattraktiv-ågren-bakis-stilen ett tag, att man inte får det man verkligen behöver. Närhet. På riktigt.

/perris

Nu låter du som en av mina arbetskamrater och han har levt så i ~20 år :D

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
:fakta

Nu låter du som en av mina arbetskamrater och han har levt så i ~20 år :D
Å fy djävulen, säg inte så! Själv har jag levt så här i ett halvår. Bara tanken på att jag skulle leva ensam i 19,5 år till gör mig så desperat så jag funderar på att springa ner och flaxa med ögonbrynen åt min alkoholiserade granne i sextioårsåldern :-D

/perris

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Hoj
CBR1000RR Repsol
Å fy djävulen, säg inte så! Själv har jag levt så här i ett halvår. Bara tanken på att jag skulle leva ensam i 19,5 år till gör mig så desperat så jag funderar på att springa ner och flaxa med ögonbrynen åt min alkoholiserade granne i sextioårsåldern :-D

/perris

You just made my day :D

Hund skrev:
Don´t you ever underestimate the power of casual sex!

Vet inte om jag vågar hålla med dig där.. dagen efter är man inte lika förstående :va

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm

/perris

Haha! Jag har bott själv hela mitt liv och är 40 :hihi
Man vänjer sig vid att vara själv.
/J

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Det värsta är väl, att man skaffar så många ovanor att ingen sedan kan stå ut med en, så får man fortsätta bo själv, vare sig man vill eller inte? :gnissla

Precis :hihi
Men jag tycker att den värsta singelskadan ändå är tvärtom, man orkar inte med andra. Man är så van att kunna göra vad man vill när man vaknar en lördagmorgon, åka med träbåten, hojen, hobbybilen, träna, whatever. Jag skulle bli knottrig om jag var familjefar.

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Precis :hihi
Men jag tycker att den värsta singelskadan ändå är tvärtom, man orkar inte med andra. Man är så van att kunna göra vad man vill när man vaknar en lördagmorgon, åka med träbåten, hojen, hobbybilen, träna, whatever. Jag skulle bli knottrig om jag var familjefar.

Det är skönt att kunna göra vad man vill när man vill. Men det är ju ganska trevligt att ha någon att dela de roliga sakerna man gör med. Gäller att hitta en som tänker på samma sätt, har samma intressen och så vidare: En kopia av sig själv med andra ord. Helt omöjligt att hitta. Får väl gifta mig med spegelbilden jag ser på morgonen i badrummet, men han i spegeln ser ju fan ut så det vill jag inte. Dessutom är han ju kille. :huvet

:D

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Får väl gifta mig med spegelbilden jag ser på morgonen i badrummet, men han i spegeln ser ju fan ut så det vill jag inte. Dessutom är han ju kille. :huvet

Du får svulla lite så får han iaf lite schyssta pattar, det borde ju du gå igång på med din läggning. :D

/Back to work

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Haha! Jag har bott själv hela mitt liv och är 40 :hihi
Man vänjer sig vid att vara själv.
/J
Visserligen. Jag har bott en del själv jag med om vi ska vara sådana. Äro enbart 26 år och har endast varit sambo i sammanlagt tre år med ett par olika hönor.

Det kanske är nån jäfla klocka som tickar i mitt sinne, men det är först nu, som jag verkligen genuint känner att någon fattas. Någon som kan sitta på en liten pall här och se på när jag skriver inlägg :)

Ska man se tråkigt på det hela så är det väl främst två saker som saknas, dels beröringen, vore det socialt accepterat att fatta någon okänd medpassagerares hand på 7:ans buss till stan och smeka lite nonchalant så skulle ju det problemet vara ur vägen :) Sen är det väl den ständiga akilleshälen hos homo sapiens som gnager; bekräftelsen.

/perris

Agent Apelsin

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
Kawasaki GPZ 750 -83
Visserligen. Jag har bott en del själv jag med om vi ska vara sådana. Äro enbart 26 år och har endast varit sambo i sammanlagt tre år med ett par olika hönor.

Det kanske är nån jäfla klocka som tickar i mitt sinne, men det är först nu, som jag verkligen genuint känner att någon fattas. Någon som kan sitta på en liten pall här och se på när jag skriver inlägg :)

Ska man se tråkigt på det hela så är det väl främst två saker som saknas, dels beröringen, vore det socialt accepterat att fatta någon okänd medpassagerares hand på 7:ans buss till stan och smeka lite nonchalant så skulle ju det problemet vara ur vägen :) Sen är det väl den ständiga akilleshälen hos homo sapiens som gnager; bekräftelsen.

/perris

Känner igen mig lite, är 27 själv å jag klarar mig alldeles utmärkt men när man sitter på en fest å dricker öl å det blir tyst för alla polare ha tagit paus för att hångla med sina flickvänner. Då sitter man där å tittar djupt i whiskyglaset..

Annars går det bra, kan bli sjukt kramsjuk när man tagit en två pilsner så gäller det att snabbt sänka ett par till så det går över. Sen skulle det ju vara trevligt att ha sex lite oftare å kanske t o m ha sex mer än två gånger med samma person.

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
blir efter studierna
skulle man inte lägga ut bild på sig själv med "kontaktannonsen" ??:gnissla

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj

/perris

Bekräftelse får du på SH och beröring av att gränsla jonnen. Billigt och inget krångel! :hihi

Det är klart att jag förstår hur du menar, jag tänkte bara trösta er lite med att relationsbehovet ofta går över om man nu skulle misslyckas med att hitta ngn. Men det är klart att förhållanden säkert kan vara trevliga och att föredra. För för många är det ju dock bara en patentlösningen på det fritidsproblem som de än gång misslyckades med att lösa efter att de lämnade föräldrahemmet. De finner och stannar kvar hos sin partner av gammal vana och blir helt ur balans om de ngn gång måste vara gräsänklingar.

Har man levt själv så länge som jag så har man lärt sig att ha roligt själv och kan fånga dagen själv. Hos den som bott själv länge så avtar lusten och energin som driver människor till den anpassning det ofta innebär att hitta och behålla en partner. En nyskiljd kille i min ålder skulle ju sannolikt vara omgift inom ett år. Hans stress inför att behöva sova själv för första gången på många år är så mycket större. Man kan ju undra hur bra sådana förhållanden blir menar jag.

/J

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Känner igen mig lite, är 27 själv å jag klarar mig alldeles utmärkt men när man sitter på en fest å dricker öl å det blir tyst för alla polare ha tagit paus för att hångla med sina flickvänner. Då sitter man där å tittar djupt i whiskyglaset..

...för att sedan, lika full som flaskan var innan du tömde den, komma hit till forumet när klockan är långt över tolv och lägga små desperata inlägg i förhoppning att du också ska hitta någon speciell att få hångla med.

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=166088

Du får svulla lite så får han iaf lite schyssta pattar, det borde ju du gå igång på med din läggning. :D

/Back to work

L-kupa? Får han i spegeln det så lär killen som speglar sig aldrig få någon tjej. Då får man väl joina den där HBT-klubben och prova det istället. :D

Last edited:

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris

/perris

Nästa 26-åring här... Kände också rätt markant hur saker ändrades efter 25. Fram till dess var det bara kul att leka och springa på krogen. Jag har haft några förhållanden, nån sambo och så.. Men det är först nu som det tickelitackar i bakhuvet, som barn inte längre är kroniskt äckliga och ämnen som husköp och pension inte är befängda..

Fasligt läskigt är det!

Agent Apelsin

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
Kawasaki GPZ 750 -83
...för att sedan, lika full som flaskan var innan du tömde den, komma hit till forumet när klockan är långt över tolv och lägga små desperata inlägg i förhoppning att du också ska hitta någon speciell att få hångla med.

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=166088

hehe ja men jag har iallafall slutat vingla runt på dansgolvet full som en kastrull å hoppas på ragg kvart i tre. Har provat att kliva fram å frågat fagra damer om dom vill hångla å när dom säger "nej jag har pojkvän" så väser jag "det är din jävla förlust" å kliver därifrån, men jag har slutat med det också för jag är inte tillräckligt bitter å elak längre.
Nu har jag fått ett PM på ett träningsforum från en tjej som undrar om jag vill ta en fika så min nuvarande taktik kanske inte är så dum? Skillnaden mot sporthoj är väl att dom flickorna uppskattar en vältränad kropp.. :tungan

Så tjejer ska ni ha nåt så får ni nog börja anstränga eller lite. :brynad

Bruzda

Apstoll Mc
Gick med
28 Mar 2005
Mitt emot kyrkogården, framför djursjukhuset
Hoj
Kawasaki kdx 250
Vafan, kom ju på att ja e ju inte mer upptagen än att det går att ragga på mig hehe så jag lägger upp mig här osså då :yoparty

Ålder: 24
Bor: Där det luktar hästbajs och man vaknar av tuppafan tidigt som satan

Här följer lite annat onödigt vetande...

Innehar körkorten ABCD, Taxi.
Innehar även diagnosen ADHD.
Har fobi för dimma, att få vatten över midjan och barn.
Slutade dricka mjölk när jag var 11 år för jag tyckte det var äckligt men var tvungen att börja igen pga B12 brist vid 19 års ålder.
Föredrar chips före godis och gryning före skymmning.
Viker aldrig mina nytvättade trosor men mår dåligt av veck på tröjan.
Har aldrig brutit något men har sytt 5 stygn, skadat alla ledkapslar i vänster långfinger, slått av ett muskelfäste i korsryggen och haft två hjärnskakningar.
Har smeknamn som: Bitch, Prinsessan, Crazy, Charlie, Psycho och sPöket.
Har fått höra att när jag är: Osminkad liknar Jessica Simpson, Korthårig liknar Pink, har "knullruffs" liknar Angelina Jolie.
Favoritfärgen är rosa och gärna om den glittrar oxå.
Är junioransvarig i Borås Rhinos, amerikansk fotboll
Vill bygga en bil, bo på en båt och äga ett flygplan.

Hade lagt upp bild oxå om det inte vore för att man sitter mitt ute i skogen och djungeltelegrafen inte är så jefla snabber idag:gnissla

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Hoj
cröss å Rajsbus

/perris

Skönt att nån snubbe här inte tar me knulla i anledningarna vaffö man vill ha någon *även om det är en tämligen trevligt tidsfördriv*
Gosa e de absolut bästa som finns, sex är något man sysselsättning för att stilla kåtheten efter gosandet.
Sen me de inte sagt att man måste va kär för att ha sex men nått måste de ju finnas nått där iaf.

De e då fan va svårt de är att hitta nån som passar ihop me mig. som kan stå ut me att man aldrig e hemma, alldrig har ett fast tidshema eller hinner ge dom så mycket uppmärksamhet dom förkänar...

Hehe sen kanske inte den goa kravlistan man har på pöjkarna e så lätt att filtrera igenom heller :va

men alla pm jag fått har innehållt skall vi knulla typ hmmm

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...