Kärleksfixartråden

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
blir efter studierna

Föds alla tjejer med tanken "Jag är ful, övergödd och ingen vill ha mig?" Nädu.. ta åt dig av det jag skrev istället :wiggle

Eftersom jag är ung och oviss har jag rätt att ställa frågor till er äldre utan att bli alltför dumförklarad - eller? Here's one - "Är förhållandet en del av meningen med livet?" Är man då misslyckad om man inte har ett eller är det månne så att man kanske är lyckligare utan?

De senaste 18 månaderna har jag snittat ~210h/månad och inte haft tid med något annat än jobb och ja.. jobb. Detta var mitt sätt att komma över det gamla och på samma gång förverkliga mina drömmar. Nu när jag sitter här med min nya hoj, mitt grymma kök och alla möjliga prylar jag velat ha så känns det ändå som att jag saknar "något". Trodde ett tag att det var självbekräftelse men det får jag nog tillräckligt genom jobbet. Trots detta lyser jag upp varje gång någon "utanför" slänger in en schysst kommentar.

Det där lät ju nästan blödigt :D Jag vill nog bara ha någon att skämma bort och ha en anledning till att inte jobba så mycket..

jag vet inte om alla tjejer gör de men de gjorde inte jag, jag var bäst när ja va liten fans ingen som va bättre än mig... de kom med åren...

hmm misslyckad är man väll inte men på nått sätt tror ja ändå ja skulle känna så om ja förblev ensam.:gnissla

så va de de där med avståndet igen ;)

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Skönt att nån snubbe här inte tar me knulla i anledningarna vaffö man vill ha någon *även om det är en tämligen trevligt tidsfördriv*

men alla pm jag fått har innehållt skall vi knulla typ hmmm

Ja, undra hur detta kommer sig :va.

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Skönt att nån snubbe här inte tar me knulla i anledningarna vaffö man vill ha någon *även om det är en tämligen trevligt tidsfördriv*
Gosa e de absolut bästa som finns, sex är något man sysselsättning för att stilla kåtheten efter gosandet.
Sen me de inte sagt att man måste va kär för att ha sex men nått måste de ju finnas nått där iaf.

De e då fan va svårt de är att hitta nån som passar ihop me mig. som kan stå ut me att man aldrig e hemma, alldrig har ett fast tidshema eller hinner ge dom så mycket uppmärksamhet dom förkänar...

Hehe sen kanske inte den goa kravlistan man har på pöjkarna e så lätt att filtrera igenom heller :va

men alla pm jag fått har innehållt skall vi knulla typ hmmm
Jaha, jag glömde visst skriva att jag ville göka också ;-D

Nej, men jag håller med i stort sett. Det är inte för sexet som man vill finna en partner, det är ju givetvis för närheten. Man vill behöva och vara behövd, helt enkelt. Sex kan man ju få ändå, dock kan ju sex med någon man känner utan och innan vara helt fantastiskt, och ingenting som ens går att jämföra med det senaste fyllerafflandet i hallonbuskarna.

Men hey, egentligen, hur kul är det med ett förhållande? Det finns bara två lägen, båda lika ångestfyllda; antingen är man i en period av stor kärlek, och då olycklig för att man är rädd att ens partner inte ska känna likadant, eller så är man olycklig för att man funderar på om partnern verkligen är rätt. Sen växlar det bara mellan dom lägena :)

/perris

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Ville inte Jörgen dela med sig eller? :D Vad gjorde du häruppe egentligen? Hade jag vetat skulle jag kunnat visa dig hur vi jobbar på firman i Sthlm :tungan

Ska nog rulla fram hojen och ta en sväng..

Jag är kvar i sthlm... o Jörgen sitter hemma o väntar på mig :D
ja e här o går lite kompletteringsutbildning på BYA... tydligen räcker inte min 4-5 år gamla utbildning längre :p...

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jag är kvar i sthlm... o Jörgen sitter hemma o väntar på mig :D
ja e här o går lite kompletteringsutbildning på BYA... tydligen räcker inte min 4-5 år gamla utbildning längre :p...

Töm din inbox eller ring mig så kommer det en svart Merca 500 och hämtar från hotellet in till stan så kan vi titta på Sveadonken och ta ngn öl om du vill. Men det är NU isf! Jag det börjar bli sent. Jag ordnar skjuts tillbaks för dig.

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Hoj
CBR1000RR Repsol
Töm din inbox eller ring mig så kommer det en svart Merca 500 och hämtar från hotellet in till stan så kan vi titta på Sveadonken och ta ngn öl om du vill. Men det är NU isf! Jag det börjar bli sent. Jag ordnar skjuts tillbaks för dig.

Kärleksbrev per PM :pannkyss

AndreasNO skrev:
Jag är kvar i sthlm... o Jörgen sitter hemma o väntar på mig

Ahh... inte sugen på att flytta hit o jobba då? Här finns det iaf riktiga pundare och annat pack istället för hobbykillarna i din stad :D Känns skönt att jobba för firman utan att behöva utföra din och dina polares arbetsuppgifter. Lär iofs komma om några år... Ut o lek med dig nu istället..

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Som sagt.. Några fler inlägg i gaytråden från mig så hade jag varit kär i dig!
Hohooo! Du e ela för snäll :-D

Jag kan inte annat än hålla med, men måste ändå infoga att jag visst att vi har ett biologiskt arv att leva monogamt. Vi är en av få arter som lever under familjeförhållanden.
Jo, fast samtidigt tror jag på att vi har en förälskelsefas som enbart varar något år, precis så länge så att det nyfödda barnet skall klara sig, kan man argumentera för. Om vi vore ämnade att leva hela liv monogamt, borde inte förälskelsekemin vara hela livet? Istället lever massor av människor olyckliga i förhållanden, enbart för att hålla uppe skenet av den lyckliga familjen.

Att bryta detta och skapa mer grottmansliknande kollektiv vari man skulle finna sin familj liksom under tidigare sekel där man levde i små byar och värnade varandra är inte en felaktig tanke, tvärtom. Men då världen krympt skulle detta eliminera enskilda individer och skapa utbrytare, vilket skulle slå tillbaka på samhället som inte längre kan vara så isolerat som modellen förespråkar.
Nej, en fundamental reformering av hela samhället i den riktningen skulle nog vara omöjlig. Men jag håller med om att det egentligen skulle vara av godo för människan. Dock, som du säger, en fullständig utopi. Men, enstaka personer kan ju alltid finna en fristad i vissa kollektiv bland urinvånare i sydligare världsdelar.

Men jag vill dra det ännu längre, jag talar om är ett samhälle likt vissa aparter lever i, där flocken är tryggheten, närheten är tryggad av ständig kroppkontakt mellan flockmedlemmar och där sex är något som man utövas mellan alla i flocken. Problemet blir väl att fixa detta utan att skapa vare sig ett patriarkat eller matriarkat. Dessutom kommer ju hierarkikonflikerna som ett brev på posten. Fast å andra sidan, att veta sin bestämda plats, kan vara en stor trygghet. Bortser man från hierarkierna så talar man om i det närmaste ett kommunistiskt samhälle, något som i mina ögon är en ännu större utopi.

Att rada upp oss längs landsvägarna är kanske inte så fel. Vad som borde implementeras mer är förståelsen för att familjen kan vara en kärna, men aldrig ett allt. Många bryter nog upp för att familjen inte tagit stor, utan all plats under för lång tid. När så sker upphör externa intryck att komma vilket i sin tur leder till en rätt omedelbar stagnation. Det funkar säkert jättebra, tt tag. Med tiden kräver alla dock någon form av utmaning och utveckling. Hur finner man det i kärnfamiljernas landsvägssverige?
Jo, kärnfamiljer fyller ju en otroligt viktig funktion idag, men behovet av självförverkligande yrken och fritidsintressen är stort.

Kanske börjar bli dags att understryka nu att jag minsann inte heller är någon kärnfamiljshatare som loskar i barnvagnar och bränner upp gulliga julkort med tomteluveförsedda småbarnsfamiljer, det är bara intressant att fundera över vilka mekanismer som styr. Jag halkade ju bara in i den här tråden för att spana efter en potentiell flickvän. :)

/perris

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Jaha, nu hamnar jag också här.

Ålder: 18
Bor: Örebro
Civil satus: ensam som fan....

Och här är en ful bild på fula jag.

Bifogat

• DSC00061.JPG
    DSC00061.JPG
    118.2 KB · Visningar: 91

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
förklaring tack:va

tror inte alla å en sån slampa som dig:D :pannkyss

Det handlar inte om vad man gör eller inte gör, snarare är det hur man uppfattas av andra som är mer relevant i ett sammanhang likt detta angående PM på ett forum. Alla har ju inte träffat dig och vet ju då således inte hur gullig och go du egentligen är utan drar vissa paraleller till dessa mer vulgära inlägg som du, damen ifråga ibland postar ;).

För övrigt är jag ingen slampa, du är bara sur för att jag inte släppt till :tungan.

Last edited:

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Hoj
cröss å Rajsbus
Det handlar inte om vad man gör eller inte gör, snarare är det hur man uppfattas av andra som är mer relevant i ett sammanhang likt detta angående PM på ett forum. Alla har ju inte träffat dig och vet ju då således inte hur gullig och go du egentligen är utan drar vissa paraleller till dessa mer vulgära inlägg som du, damen ifråga ibland postar ;).

För övrigt är jag ingen slampa, du är bara sur för att jag inte släppt till :tungan.

På fråga 1 svarar jag :notme
på x yllestrumpa
på 2an de måste nog vara så :rofl

nu får jag ta mig i kragen å bara lägga ut inlägg som så de börjar växa peligoner ut genom dataskärmarna runt om i landet ist:D

men ett tag där när jag bytte namn te caroliine och allt bara va frid å fröjd kom de bara sånna inlägg...
men kände att präsidänt posten var hotad då så c@rro fick komma tebax:tungan

chili

Sporthojsnörd
Gick med
6 Jun 2004
Hoj
2009 Honda CBR600RR
Shit vad lång tråden blev... Och ingen har fått napp ännu :confused:

Fasiken Carro, det hade varit helt ok att :krama med dig. Men jag är tyvärr inte så "wild n' crazy" som du :cool:

samhainie

Guest
hmm då kanske vi kan dela åldersmässigt ist för geografiskt va vill du ha för ålder på dina:D

hmmm, såklart inga problem... jaghar en kanon lösning på de med =) jag tar alla 25-35 ;)

Haha, såklart du är ;).

You owe me one :tummenupp.

of course i owe you one....just etll me when and where..;)

hur ska jag nånsin kunna återgälda detta:Bugar

:Bugar

Du är imponerande snygg... fast du är för gammal för mig :arsele

:rodnar jag tackar ödmjukast.. Måste väl tyvärr hålla med du e lite ung för mig oxå.. npg för jag gillar lammkött, men det är sjysst om dom har fått sina första könshår...:tuttar

Last edited:

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Hehe tonåring :drool

*ger mig en lavett*

-C@rro sluta upp me tantsnusk fasonerna
skulle du komma på lör sa du:D
*tar mig i kragen å bär iväg mig från datorn*:tungan

Jag hade tänkt försöka komma med Andreas ja. Får jag inte för päronen (pga en betald konsert) så ska jag komma iallafall sålänge dom inte kommer med några hot.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA