Kärleksfixartråden

samhainie

Guest
Då jag uppmärksamt noterat att du vart lite på lyset igår då du erbjöd mig denna sexuella invit så avböjer jag, vänligt men bestämt.

Bättre lycka nästa gång :tummenupp.

God Damn! man lurar inte dig
jag får försöka nångång när DU e på lyset, kanske är lite mer lättlurad då;)

jodå det blev nån öl igår....var inte piggheten själv idag:huvet

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
blir efter studierna
kan tillägga en sak om mig själv älskar att kolla på simpsons, south park och pinky and the brain... ja vet ja e konstig ;):arsele men gillar att kolla på annat med :D
nu kommer jag aldrig hitta nån :gnissla

tommi

Guest
kan tillägga en sak om mig själv älskar att kolla på simpsons, south park och pinky and the brain... ja vet ja e konstig ;):arsele men gillar att kolla på annat med :D

south park rules :hihi har köpt några säsonger på dvd så det är nog inte helt omöjligt att hitta nån som gillar mer av dina intressen :krama

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
blir efter studierna
south park rules :hihi har köpt några säsonger på dvd så det är nog inte helt omöjligt att hitta nån som gillar mer av dina intressen :krama
men hur många kommer ens ihåg pinky and the brain??? gillar dock nog mer simpsons och pinky and the brain hahah

tommi

Guest
men hur många kommer ens ihåg pinky and the brain??? gillar dock nog mer simpsons och pinky and the brain hahah

tror inte jag sett pinky and the brain men det verkar vara min typ av humor :D :D simpsons är ju en klassiker med måste köpa dvd'n när den kommer :tungan det är ju alltid mysigt att kolla på film ;) som det är just nu så kan jag bara mysa med katterna hehe nog så gosigt men en mjuk tjej är ju mycket bättre

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Hoj
CBR1000RR Repsol

:D min kära mor kan inte förstå att en kille på snart 23 år sitter och kollar på "barnprogram" när det finns annat på tv.. Sothpark är ju fullspäckat av ironi, sarkasm, sadism - kan man inte skratta åt det så vetefan..

Någon som är intresserad av en minnesmodul till en bärbar? Kingston 256MB PC133 144p. Helt nytt och helt fel till min burk.. bortskänkes till behövande..

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
blir efter studierna
tror inte jag sett pinky and the brain men det verkar vara min typ av humor :D :D simpsons är ju en klassiker med måste köpa dvd'n när den kommer :tungan det är ju alltid mysigt att kolla på film ;) som det är just nu så kan jag bara mysa med katterna hehe nog så gosigt men en mjuk tjej är ju mycket bättre

pinky and the brain e en tvserie som gick för x antal år sen hehe... själv ligger man nerbäddad framför dator och kollar på dom nu hehe e sjuuuk som bara den mindre kul men men:huvet

:D min kära mor kan inte förstå att en kille på snart 23 år sitter och kollar på "barnprogram" när det finns annat på tv.. Sothpark är ju fullspäckat av ironi, sarkasm, sadism - kan man inte skratta åt det så vetefan..

Någon som är intresserad av en minnesmodul till en bärbar? Kingston 256MB PC133 144p. Helt nytt och helt fel till min burk.. bortskänkes till behövande..

min mamma förstår inte hur jag som fyller 24 om x antal timmar kollar på de hehe:gnissla

Last edited:

samhainie

Guest
alltså vad är detta.... inte ens på kärleksfixartråden verkar det bli napp =( snart blir jag tvungen att lägga upp en användare på knullkontakt...

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA