massa lååånga inlägg, verkar som om denna diskussion behövdes! Några trevliga män från GBG-trakten som hittat hit??
Naaahhh....men Helloween-festen lär väl göra så Gbg invaderas och antalet ökar....
massa lååånga inlägg, verkar som om denna diskussion behövdes! Några trevliga män från GBG-trakten som hittat hit??
Naaahhh....men Helloween-festen lär väl göra så Gbg invaderas och antalet ökar....
Förstår inte varför det inte finns några flickor i linköping/norrköping eller i krokarna? Borås eller stockholm möjligtvis australien vad är det för sätt?
Då jag uppmärksamt noterat att du vart lite på lyset igår då du erbjöd mig denna sexuella invit så avböjer jag, vänligt men bestämt.
Bättre lycka nästa gång .
God Damn! man lurar inte dig
jag får försöka nångång när DU e på lyset, kanske är lite mer lättlurad då
jodå det blev nån öl igår....var inte piggheten själv idag
Jag bor i Örebro om ett år... men det hjälpte ju inte
Det är lugnt.. vi kan försöka igen om 50 år
50 år var det!
Nu kan jag lägga upp bild, dock ett där jag har långt hår, men det är det enda som finns på polarens dator som går på riktigt bredband i väggen
kan tillägga en sak om mig själv älskar att kolla på simpsons, south park och pinky and the brain... ja vet ja e konstig men gillar att kolla på annat med
nu kommer jag aldrig hitta nån
men hur många kommer ens ihåg pinky and the brain??? gillar dock nog mer simpsons och pinky and the brain hahahsouth park rules har köpt några säsonger på dvd så det är nog inte helt omöjligt att hitta nån som gillar mer av dina intressen
men hur många kommer ens ihåg pinky and the brain??? gillar dock nog mer simpsons och pinky and the brain hahah
kan tillägga en sak om mig själv älskar att kolla på simpsons, south park och pinky and the brain... ja vet ja e konstig men gillar att kolla på annat med
nu kommer jag aldrig hitta nån
tror inte jag sett pinky and the brain men det verkar vara min typ av humor simpsons är ju en klassiker med måste köpa dvd'n när den kommer det är ju alltid mysigt att kolla på film som det är just nu så kan jag bara mysa med katterna hehe nog så gosigt men en mjuk tjej är ju mycket bättre
min kära mor kan inte förstå att en kille på snart 23 år sitter och kollar på "barnprogram" när det finns annat på tv.. Sothpark är ju fullspäckat av ironi, sarkasm, sadism - kan man inte skratta åt det så vetefan..
Någon som är intresserad av en minnesmodul till en bärbar? Kingston 256MB PC133 144p. Helt nytt och helt fel till min burk.. bortskänkes till behövande..
Någon som är intresserad av en minnesmodul till en bärbar? Kingston 256MB PC133 144p. Helt nytt och helt fel till min burk.. bortskänkes till behövande..
alltså vad är detta.... inte ens på kärleksfixartråden verkar det bli napp =( snart blir jag tvungen att lägga upp en användare på knullkontakt...
alltså vad är detta.... inte ens på kärleksfixartråden verkar det bli napp =( snart blir jag tvungen att lägga upp en användare på knullkontakt...
Man kan vända på det o fråga vad du vill ha på kroken?!
SPIDERPIG!!!!!!
Eller så går du på hojfesterna så fixar det sig direkt
Eller så går du på hojfesterna så fixar det sig direkt
såklart jag e väl inte snål hellerVill du vara hygglig och PM:a mig vilket användarnamn du väljer?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|