Kärleksfixartråden

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Kärleksbrev per PM :pannkyss

Precis :hihi

Nä jag tyckte att när nu Andreas med en hel tråd har annonserat intresse att träffa Stockholmare från Sh och ingen Stockholmare trots alla svar i tråden hade ställt upp så var det ju lämpligt att jag som ändå satt hemma tog den biten och visade stan lite innan han far hem imorgon.

När hans inbox vart full mitt i dialogen om när-var-hur så tog jag bara hans sista inlägg för att han inte skulle missa tåget pga full box. Jag såg inte att inlägget låg i "Kärleksfixartråden" :rofl.

Vi hann tom med att träffa lite knuttar jag kände plus sin antagonist från gay-tråden Ironmike. Jag blev lite besviken, jag trodde att de skulle börja slåss men de pratade ju som värsta polarna! :D

Det var kul att träffa mannen-myten AndreasNO, en rekorderlig pojk. Kan rekommenderas SH:s damer :tummenupp

/J

:tummenupp
Tack för en grymt trevlig kväll Jürgen...
Nästa gång får ja bjussa!

Tack själv.
"Gästerna gör festen".
/J

Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Precis :hihi

Nä jag tyckte att när nu Andreas med en hel tråd har annonserat intresse att träffa Stockholmare från Sh och ingen Stockholmare trots alla svar i tråden hade ställt upp så var det ju lämpligt att jag som ändå satt hemma tog den biten och visade stan lite innan han far hem imorgon.

När hans inbox vart full mitt i dialogen om när-var-hur så tog jag bara hans sista inlägg för att han inte skulle missa tåget pga full box. Jag såg inte att inlägget låg i "Kärleksfixartråden" :rofl.

Vi hann tom med att träffa lite knuttar jag kände plus sin antagonist från gay-tråden Ironmike. Jag blev lite besviken, jag trodde att de skulle börja slåss men de pratade ju som värsta polarna! :D

Det var kul att träffa mannen-myten AndreasNO, en rekorderlig pojk. Kan rekommenderas SH:s damer :tummenupp

/J

Tack själv.
"Gästerna gör festen".
/J

haha... ja slåss inte med nån, inte ens mike :D..

fan ja funderar nästan på att misslyckas me provet imorrn bara för att få komma tillbaka hit o gö omprov om ett par veckor o röja lite igen :D

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Nu har jag trakigt, sa jag lagger ut en liten annons iaf :)
Namn: Marie
Alder: Lagom
Langd: Liten
Vikt: Lagom
Bor: Skane
Gillar: Aventyr, hojar, fina pojkar och lite annat smatt och gott
Har: Enduro, en hund, plats for tva i sangen, massvis med energi och en hel del goslust :)
Kan visas i Sverige vid nyar... :gnissla (forstorde detta en del?)
Bild finns i garaget, men den ena ar en fyllebild sen midsommar och den andra ar en bakisbild sen Lelletraffen, men det ar iaf jag :D

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Hoj
cröss å Rajsbus
Shit vad lång tråden blev... Och ingen har fått napp ännu :confused:

Fasiken Carro, det hade varit helt ok att :krama med dig. Men jag är tyvärr inte så "wild n' crazy" som du :cool:

hmmm jag e jätte snäll å lungn jag lovar ... titta bara va pinky skrev :fakta

Alla har ju inte träffat dig och vet ju då således inte hur gullig och go du egentligen är

gose dig va snäll du är :krama

Last edited:

Bruzda

Apstoll Mc
Gick med
28 Mar 2005
Mitt emot kyrkogården, framför djursjukhuset
Hoj
Kawasaki kdx 250
Hade lagt upp bild oxå om det inte vore för att man sitter mitt ute i skogen och djungeltelegrafen inte är så jefla snabber idag:gnissla

Nu kan jag lägga upp bild, dock ett där jag har långt hår, men det är det enda som finns på polarens dator som går på riktigt bredband i väggen :tungan

Bifogat

• korkortfargjpg.jpg
    korkortfargjpg.jpg
    6.8 KB · Visningar: 346

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne

of course i owe you one....just etll me when and where..;)

hur ska jag nånsin kunna återgälda detta:Bugar

Då jag uppmärksamt noterat att du vart lite på lyset igår då du erbjöd mig denna sexuella invit så avböjer jag, vänligt men bestämt.

Bättre lycka nästa gång :tummenupp.

hmmm jag e jätte snäll å lungn jag lovar ... titta bara va pinky skrev :fakta

Så är det :mattias.

gose dig va snäll du är :krama

Även detta stämmer bra :mattias.

Last edited:

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Hoj
CBR1000RR Repsol

:rodnar jag tackar ödmjukast.. Måste väl tyvärr hålla med du e lite ung för mig oxå.. npg för jag gillar lammkött, men det är sjysst om dom har fått sina första könshår...:tuttar

Det är lugnt.. vi kan försöka igen om 50 år :D

Jörgen Karlsson skrev:

Haha.. tur att någon tar hand om den där vilsa pojken. Träffade honom när jag var uppe på Gelleråsen sist och som med nästan alla andra medlemmar här så är det en annan person bakom "nicket". Ironmike har jag inte träffat än men han är väl omöjlig att missa :D Dig hinner man ju aldrig hälsa på - du kör ju alltid iväg så fort man ska gå fram och kolla på hojen. :tungan

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Nej. :(

Men hittar du någon får du gärna meddela mig! :tummenupp

Joho, det gör det väl.. Eller :va
Troligtvis lika många som det finns såna killar tycker man ju :rolleyes:

Nej, en fundamental reformering av hela samhället i den riktningen skulle nog vara omöjlig. Men jag håller med om att det egentligen skulle vara av godo för människan. Dock, som du säger, en fullständig utopi. Men, enstaka personer kan ju alltid finna en fristad i vissa kollektiv bland urinvånare i sydligare världsdelar.

Men jag vill dra det ännu längre, jag talar om är ett samhälle likt vissa aparter lever i, där flocken är tryggheten, närheten är tryggad av ständig kroppkontakt mellan flockmedlemmar och där sex är något som man utövas mellan alla i flocken. Problemet blir väl att fixa detta utan att skapa vare sig ett patriarkat eller matriarkat. Dessutom kommer ju hierarkikonflikerna som ett brev på posten. Fast å andra sidan, att veta sin bestämda plats, kan vara en stor trygghet. Bortser man från hierarkierna så talar man om i det närmaste ett kommunistiskt samhälle, något som i mina ögon är en ännu större utopi.

Gu va massa svåra ord :näsblod :crash
Nästan så att det saknas ett: "Ligga? :brynad" från Mattias, fast du är ju kille iof :va

Agent Apelsin

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
Kawasaki GPZ 750 -83
Förstår inte varför det inte finns några flickor i linköping/norrköping eller i krokarna? :va Borås eller stockholm möjligtvis australien vad är det för sätt?

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Joho, det gör det väl.. Eller :va
Troligtvis lika många som det finns såna killar tycker man ju :rolleyes:

Om alla hade varit så, så hade inga singlar funnits. Alltså finns det en hel del som inte är det, både killar som tjejer. Eller så är det så enkelt att man bara inte lyckats träffa rätt än, men de finns där någonstans. Universum är stort....... :gnissla

Agent Apelsin

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
Kawasaki GPZ 750 -83
Om alla hade varit så, så hade inga singlar funnits. Alltså finns det en hel del som inte är det, både killar som tjejer. Eller så är det så enkelt att man bara inte lyckats träffa rätt än, men de finns där någonstans. Universum är stort....... :gnissla

Universum kan ju vara oändligt men det är väl skitsamma när alla nobbar avståndsförhållanden?

Jag menar om folk inte går med på 10 mils avstånd hur länge tror du det fungerar när det är 50 ljusår till tjejen?

Last edited:

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)

Så behöver det ju inte alls vara.. En tjej som är singel kanske kan förverkliga drömmar och få en kille att må jättebra, medans hon bara är en plåga för en annan och vice versa.. Tror helt enkelt man är singel för att man inte hittar rätt.. Sen hur länge man är beredd och vänta/var man letar är en annan femma.. :rolleyes: Som många sagt, man måste bara lära sig leva med det man ev. har lite svårare för hos en annan person.. Men det kanske finns nån nån annanstans i världen (hmm :näsblod ) som egentligen passar en bättre..

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Universum kan ju vara oändligt men det är väl skitsamma när alla nobbar avståndsförhållanden?

Jag menar om folk inte går med på 10 mils avstånd hur länge tror du det fungerar när det är 50 ljusår till tjejen?

Du ringer henne, hon får vänta i femtio år innan det ringer hos henne, förutsatt att signalerna går i ljusets hastighet och om man räknar bort knepiga saker så som svarta hål, rummets krökning i tiden och andra spännande saker (som jag inte kan någonting om).

Skulle vilja säga att det nog är ganska kört, eftersom han på 25 ljusårs avstånd hann före. :huvet

Så behöver det ju inte alls vara.. En tjej som är singel kanske kan förverkliga drömmar och få en kille att må jättebra, medans hon bara är en plåga för en annan och vice versa.. Tror helt enkelt man är singel för att man inte hittar rätt.. Sen hur länge man är beredd och vänta/var man letar är en annan femma.. :rolleyes: Som många sagt, man måste bara lära sig leva med det man ev. har lite svårare för hos en annan person.. Men det kanske finns nån nån annanstans i världen (hmm :näsblod ) som egentligen passar en bättre..

Som jag skrev: "Eller så är det så enkelt att man bara inte lyckats träffa rätt än, men de finns där någonstans. Universum är stort....... :gnissla "

Du har givetvis alldeles rätt! Undrar om chanserna ökar för lyckade förhållanden med Internets intåg? Nu blir ju sökområdet mycket större och därmed ökar chanserna. Samtidigt så är det som du skriver i slutet, att kanske kan man hitta någon som är än lite bättre, och så fortsätter man leta i all oändlighet?

Last edited:

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Hoj
CBR1000RR Repsol

Du har givetvis alldeles rätt! Undrar om chanserna ökar för lyckade förhållanden med Internets intåg? Nu blir ju sökområdet mycket större och därmed ökar chanserna. Samtidigt så är det som du skriver i slutet, att kanske kan man hitta någon som är än lite bättre, och så fortsätter man leta i all oändlighet?

Nu tänker du alldeles för mycket :fakta

Sökområdet blir ju lika stort eftersom man godtroget klickar i Stockholm i sökprofilen :tungan

Nu slipper ni mig ett par timmar framöver.. måste göra något drastiskt med min dator.

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Nu tänker du alldeles för mycket :fakta

Sökområdet blir ju lika stort eftersom man godtroget klickar i Stockholm i sökprofilen :tungan

Nu slipper ni mig ett par timmar framöver.. måste göra något drastiskt med min dator.

Så som att radera alla sparade sökningar på Stockholms-profiler, för att få ledigt utrymme, vidga dina vyer och ta steget ut i den stora världen? :D

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
:Gu va massa svåra ord :näsblod :crash
Nästan så att det saknas ett: "Ligga? :brynad" från Mattias, fast du är ju kille iof :va
Haha! :) Jo, ser själv att jag framstår lite som en missanpassad, överviktig grispelle med social fobi som precis flyttat ut från sin alkoholiserade ensamstående moder till en degig kvart i utkanten av stan, övervintrat på diverse universitetskurser, och som sedan slänger ut kringelkrångelformuleringar på internetforum som enda desperata sätt att hävda sig i den stenhårda bäckenboxningskonkurrensen.

;-D

/perris

HondaGreg

Scorpion on wheels
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Horny 600F
Men.. vilken inställning.. här blir det verkligen inga barn gjorda! :D
Inte ens skymten av napp för någon och vi är uppe i 12 sidor inlägg?!
Klart effektiv metod detta! ;)

Hondatjej_65

Tjej från Kungsbacka/Onsala
Gick med
11 Jul 2007
Hoj
-03 Honda Hornet 600
Kul tråd!

:tungan massa lååånga inlägg, verkar som om denna diskussion behövdes! Några trevliga män från GBG-trakten som hittat hit??

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA