Kärleksfixartråden

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne

God Damn! man lurar inte dig
jag får försöka nångång när DU e på lyset, kanske är lite mer lättlurad då;)

jodå det blev nån öl igår....var inte piggheten själv idag:huvet

En annan lämplig kombination för att vi skall finna varandra i kärleksdunklet är ju annars att vi båda är på lyset, jag hör av mig vid lämpligt tillfälle :tummenupp.

Nicc

Vill ha sommar året runt!!
Gick med
3 Jun 2005
Hoj
Kawasaki Vulcan S
medans han piskar bak på hundsläden "run run run, jump jump jump, rest rest rest" fortfarande fullt piskande =) underbart!!

Niclas
Singel
Göteborg
28år, om några dagar...
vette fan varför jag skriver här =)

HondaGreg

Scorpion on wheels
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Horny 600F
OK... lika bra att krypa till korset

Namn: Greg
Ålder: lastgammal
Längd: etthundraåttio+
Vikt: mycket mindre än hojen
Jobb: Ja
Bor: Hemma
Intressen: hojar, bilar, resa, softa, film o jäkla massa musik.. and other stuff
Söker: Någon vettig brutta

Så.. nu är tärningen kastad i sjön.

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
blir efter studierna
Jag tror han vill sova hos dig, viska ömma kärleksord i dina snäckformade små öron för att sen vakna upp bredvid dig, bakfull och redo för Simpsons :tummenupp.

Då kan jag bara säga sorry blir inget med de.. Jag kommer själv ant sova hos Carro så det så!! :yoparty

Agent Apelsin

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
Kawasaki GPZ 750 -83
Då kan jag bara säga sorry blir inget med de.. Jag kommer själv ant sova hos Carro så det så!! :yoparty

Förklara för mig varför pojkar ska anstränga sig i tråden som en flicka startade när tjejerna ändå 13 sidor senare ska sova med varandra?

Nä det här stället är ju t o m sämre än krogen.

Bojkott.

:arsele

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
blir efter studierna
Förklara för mig varför pojkar ska anstränga sig i tråden som en flicka startade när tjejerna ändå 13 sidor senare ska sova med varandra?

Nä det här stället är ju t o m sämre än krogen.

Bojkott.

:arsele

jag skall inte sova meeeeed carro utan hos carro som alla andra typ skall gö den kvällen ... och sen e ja mer för att om en kille skall sova hos mig så vill ja helst va intresserad av den killen på nått sånt sätt.. typ... sorry men de e sant :arsele

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Hoj
cröss å Rajsbus
jag skall inte sova meeeeed carro utan hos carro som alla andra typ skall gö den kvällen ... och sen e ja mer för att om en kille skall sova hos mig så vill ja helst va intresserad av den killen på nått sånt sätt.. typ... sorry men de e sant :arsele

Va hände me frasen som yttrades igår i telefon ...jag skall fan hångla:yoparty :D

Agent Apelsin

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
Kawasaki GPZ 750 -83

Det verkar väl vara förståndigt. Undrar hur många av grabbarna som skriver Ligga? som är seriöst av en dajt?
Känns som att det kanske gör en del tjejer lite irriterade, med all rätt, å alla andra killar som kanske är seriösa är guilty by association.

Jaja, jag ska fortsätta iakta tråden lite kul är det. Skulle vara roligt med en uppföljningstråd sen om det gett nåt. :)

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Det verkar väl vara förståndigt. Undrar hur många av grabbarna som skriver Ligga? som är seriöst av en dajt?
Känns som att det kanske gör en del tjejer lite irriterade, med all rätt, å alla andra killar som kanske är seriösa är guilty by association.

Jaja, jag ska fortsätta iakta tråden lite kul är det. Skulle vara roligt med en uppföljningstråd sen om det gett nåt. :)

Den tråden finns ju redan, startad av Miss_Orchidee: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=164464

:D

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
blir efter studierna

nä mer att jag inte vill skicka dubbla budskap eller hamna i pinsamma lägenmed tanke på att jagbara har en 120 säng osv hahah

Va hände me frasen som yttrades igår i telefon ...jag skall fan hångla:yoparty :D

jo men fan inte med vem som helst:gnissla

ibland kan även jag yttra förståndiga saker hahahah

Last edited:

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
nä mer att jag inte vill skicka dubbla budskap eller hamna i pinsamma lägenmed tanke på att jagbara har en 120 säng osv hahah

Mäh.. Jag har sagt det förut.. "Don´t U ever underestimate the power of casual sex"!

Mer seriöst så... Jag har massa tjejkompisar, delat säng med många av dem och inte fan händer det mer än att det är ganska mysigt att dela säng om man nu bara är kompisar.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA