HondaGreg
Scorpion on wheels
jag hade tänkt mig nåt vettigt
Cool! Standardsvar 1A...och dessutom är det ganska svårbedömt!
Kan bara säga GLHF! (bör dock inte vara några problem för dem flesta av er)
Jag känner mig ganska vettig
35mil bort men ändå... man får ju vara öppen för förslag.
God Damn! man lurar inte dig
jag får försöka nångång när DU e på lyset, kanske är lite mer lättlurad då
jodå det blev nån öl igår....var inte piggheten själv idag
Finns det nån bättre bakfyllefilm??
Jag tar med den om du har plats
har plats för vad???
Jag tror han vill sova hos dig, viska ömma kärleksord i dina snäckformade små öron för att sen vakna upp bredvid dig, bakfull och redo för Simpsons .
Då kan jag bara säga sorry blir inget med de.. Jag kommer själv ant sova hos Carro så det så!!
Förklara för mig varför pojkar ska anstränga sig i tråden som en flicka startade när tjejerna ändå 13 sidor senare ska sova med varandra?
Nä det här stället är ju t o m sämre än krogen.
Bojkott.
... och sen e ja mer för att om en kille skall sova hos mig så vill ja helst va intresserad av den killen på nått sånt sätt.. typ... sorry men de e sant
jag skall inte sova meeeeed carro utan hos carro som alla andra typ skall gö den kvällen ... och sen e ja mer för att om en kille skall sova hos mig så vill ja helst va intresserad av den killen på nått sånt sätt.. typ... sorry men de e sant
jag skall inte sova meeeeed carro utan hos carro som alla andra typ skall gö den kvällen ... och sen e ja mer för att om en kille skall sova hos mig så vill ja helst va intresserad av den killen på nått sånt sätt.. typ... sorry men de e sant
Det verkar väl vara förståndigt. Undrar hur många av grabbarna som skriver Ligga? som är seriöst av en dajt?
Känns som att det kanske gör en del tjejer lite irriterade, med all rätt, å alla andra killar som kanske är seriösa är guilty by association.
Jaja, jag ska fortsätta iakta tråden lite kul är det. Skulle vara roligt med en uppföljningstråd sen om det gett nåt.
Den tråden finns ju redan, startad av Miss_Orchidee: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=164464
Va hände me frasen som yttrades igår i telefon ...jag skall fan hångla
Det verkar väl vara förståndigt. Undrar hur många av grabbarna som skriver Ligga? som är seriöst av en dajt?
Känns som att det kanske gör en del tjejer lite irriterade, med all rätt, å alla andra killar som kanske är seriösa är guilty by association.
Jaja, jag ska fortsätta iakta tråden lite kul är det. Skulle vara roligt med en uppföljningstråd sen om det gett nåt.
nä mer att jag inte vill skicka dubbla budskap eller hamna i pinsamma lägenmed tanke på att jagbara har en 120 säng osv hahah
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|