Kärleksfixartråden

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Oj, ursäkta.. jag är ju dessvärre blond, kvinna OCH blåögd = korkad :fakta
men det måste ju vara underbart smickrande med alla catfights som blir på stan när du visar dig ;)

Även jag är i grunden blond och blåögd. Tycker inte du verkar speciellt korkad, aningens arrogant kanske men det har ju sin charm det med :tummenupp.

Det blir sällan catfights på stan då jag vandrar gatan fram, kanske beror det på att jag vanligtvis håller Pysch i handen :kiss

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Även jag är i grunden blond och blåögd. Tycker inte du verkar speciellt korkad, aningens arrogant kanske men det har ju sin charm det med :tummenupp.

Det blir sällan catfights på stan då jag vandrar gatan fram, kanske beror det på att jag vanligtvis håller Pysch i handen :kiss

:rodnar

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Jaha, då går väl jag in och kvartielva-raggar lite i tråden då...

*harkel*

...jahapp, brukar ni hänga här ofta eller?

/perris

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
nä... du kanske skulle besöka doktorn? de kör en drive här i sthlm nu - gratis kontroll på alla ungdomsmottagningar :D
HAHA! Jag har välan inga papegojor på flugsmällan heller! Men iofs, det finns säkert någon trevlig fröken sköterska som vill pyssla om mig som är så sjuk, så sjuk. Bara att stappla in och hosta lite dramatiskt antar jag.

*misstänker att jag börjar låta desperat*

:)

/perris

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Hoj
CBR1000RR Repsol

samhainie

Guest

Oj, nu blir jag ju alldeles mållös, :rodnar
Aningens arrogant å du tycker det är charmigt... :confused:

Då kanske jag är kvinnan för dig, jag kan vara dryg, ironisk och sarkastisk oxå... om du tycker det är charmigt ;)

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
3176735 Oj, nu blir jag ju alldeles mållös, :rodnar

Då kanske jag är kvinnan för dig, jag kan vara dryg, ironisk och sarkastisk oxå... om du tycker det är charmigt ;)
Nu vill jag ju inte pilla förmycket i erat lilla flörtande här, MEN... Pinkys hjärta tillhör mig och han har lovat mig evig trohet. Det är redan kört för alla andras del ;)

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Oj, nu blir jag ju alldeles mållös, :rodnar

Nej tack, det är ok. Ta du nån annan, finns säkert nån som letar efter just en sån som dig ;).

Nu vill jag ju inte pilla förmycket i erat lilla flörtande här, MEN... Pinys hjärta tillhör mig och han har lovat mig evig trohet. Det är redan kört för alla andras del ;)

Ja, Pysch är bara en liten flört jag har just nu då Bosse är på utlandstjänst :mattias.

Last edited:

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
när har jag bangat tidigare?...

Jag väljer att citera mig själv ur din GB:

"Jag vågade inte ragga på dig personligen så jag gick via Niklas :p. När ska jag få den där läckra rumpbilden som någon lovade mig, eller är det bara jag som drömmer ;)? Ligga?"

Där fick du ju ett lockande erbjudande om nåt men vad hände? Jo du bangade :mad:.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Jag väljer att citera mig själv ur din GB:

"Jag vågade inte ragga på dig personligen så jag gick via Niklas :p. När ska jag få den där läckra rumpbilden som någon lovade mig, eller är det bara jag som drömmer ;)? Ligga?"

Där fick du ju ett lockande erbjudande om nåt men vad hände? Jo du bangade :mad:.

Ptja, va ska man säga...
En stor spya las...

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad