Oj, ursäkta.. jag är ju dessvärre blond, kvinna OCH blåögd = korkad
How you doin´?
men det måste ju vara underbart smickrande med alla catfights som blir på stan när du visar dig
Även jag är i grunden blond och blåögd. Tycker inte du verkar speciellt korkad, aningens arrogant kanske men det har ju sin charm det med .
Det blir sällan catfights på stan då jag vandrar gatan fram, kanske beror det på att jag vanligtvis håller Pysch i handen
Jaha, då går väl jag in och kvartielva-raggar lite i tråden då...
*harkel*
...jahapp, brukar er hänga ofta eller?
/perris
HAHA! Jag har välan inga papegojor på flugsmällan heller! Men iofs, det finns säkert någon trevlig fröken sköterska som vill pyssla om mig som är så sjuk, så sjuk. Bara att stappla in och hosta lite dramatiskt antar jag.nä... du kanske skulle besöka doktorn? de kör en drive här i sthlm nu - gratis kontroll på alla ungdomsmottagningar
HAHA! Jag har välan inga papegojor på flugsmällan heller! Men iofs, det finns säkert någon trevlig fröken sköterska som vill pyssla om mig som är så sjuk, så sjuk. Bara att stappla in och hosta lite dramatiskt antar jag.
*misstänker att jag börjar låta desperat*
/perris
Va i helvete ska du hit o bo för!??!
Studier... Dvs om man kommer in...
Även jag är i grunden blond och blåögd. Tycker inte du verkar speciellt korkad, aningens arrogant kanske men det har ju sin charm det med .
Nu vill jag ju inte pilla förmycket i erat lilla flörtande här, MEN... Pinkys hjärta tillhör mig och han har lovat mig evig trohet. Det är redan kört för alla andras del3176735Oj, nu blir jag ju alldeles mållös,
Aningens arrogant å du tycker det är charmigt...
Då kanske jag är kvinnan för dig, jag kan vara dryg, ironisk och sarkastisk oxå... om du tycker det är charmigt
Oj, nu blir jag ju alldeles mållös,
Aningens arrogant å du tycker det är charmigt...
Då kanske jag är kvinnan för dig, jag kan vara dryg, ironisk och sarkastisk oxå... om du tycker det är charmigt
Nu vill jag ju inte pilla förmycket i erat lilla flörtande här, MEN... Pinys hjärta tillhör mig och han har lovat mig evig trohet. Det är redan kört för alla andras del
okey... säg till när du flyttat hit så ska jag ge dig en tur i stan... tar minst 5 minuter...
Absotillbelut, 5 minuter har man ju alltid över
vi kan ta 5 min att lära stan o 10 min te rajtantajtan om du vill
Du lär väl banga som vanligt då det kommer till kritan, eller?
när har jag bangat tidigare?...
Jag väljer att citera mig själv ur din GB:
"Jag vågade inte ragga på dig personligen så jag gick via Niklas . När ska jag få den där läckra rumpbilden som någon lovade mig, eller är det bara jag som drömmer ? Ligga?"
Där fick du ju ett lockande erbjudande om nåt men vad hände? Jo du bangade .
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|