Kärleksfixartråden

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Karlskoga är en plats som man blir glad av. Tänk, jag kan sitta här i Örebro och bli alldeles salig av lycka över att jag inte är där.

;-)

Fast jävlar vad jag har svinat i den byn under åren :-D

/perris

Bruzda

Apstoll Mc
Gick med
28 Mar 2005
Mitt emot kyrkogården, framför djursjukhuset
Hoj
Kawasaki kdx 250
Karlskoga är en plats som man blir glad av. Tänk, jag kan sitta här i Örebro och bli alldeles salig av lycka över att jag inte är där.

;-)

Fast jävlar vad jag har svinat i den byn under åren :-D

/perris

Haha ja det verkar ju super-duper-bra ju :D

Okey, ytan är stor... så om du vill se skog o tomma vägar, fine... men vill du se de som du har nytta av o som e "sevärt" så räcker 5 min gott o väl...

Ja sevärt är bra, men man vill ju även se områden man kan ha nytta av...

Ironi är det som får jorden att snurra, blommor att växa och ger livet mening.

Ja ironi är bra... Det brukar jag använda mig av... Synd bara att jag inte fattar alltid när folk använder sig av det mot mig:gnissla

Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Ja ironi är bra... Det brukar jag använda mig av... Synd bara att jag inte fattar alltid när folk använder sig av det mot mig:gnissla

Så folk som ironiserar i din närhet bör ha skyltar med sig att visa upp vid rätt tillfällen? Skyltar med glada gubbar, gubbar som blinkar med ena ögat, gubbar som visar tummen upp och som rullar runt på golvet och skrattar sig fördärvade? :D

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag ar jattetrott pa allting... Snalla, hjalp mej nagon...!! Helt desperat fan... Vill bara ga upp i rok... :rolleyes:

MC Doktorn

Guest
Ett riktigt härligt pök grejar allt, dessutom är det gratis :yoparty

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Hoj
CBR1000RR Repsol
Kom att tänka på att KärleksFIXAR tråden är ett underligt namn.. Hur kan man fixa kärlek genom en hemsida. Visst personer kan verka passa ihop via nätet. Man kan ha samma åsikter och värderingar och allt kan verka så underbart perfekt.

Men är det bara jag som råkar ut för att man oftast hittar kärleken när och där man minst anar den ska finnas?

Jag är givetvis singel som alla vet, men mycket beroende på egen fri vilja. Visst, nu ska man inte ljuga med att påstå att man inte vill han någon. Det är helt klart man vill. Men om man väntar på att få dom små tecken som visar att det är speciellt så kan man kanske klassa det som egen fri vilja..

Man hade tappat tron på att det skulle finnas någon som verkligen kunde lysa upp vardagen. Man fick nästan för sig att det kanske är så att det går bra med att bara nöja sig.. Tur att man inte gick på det, för bevisen finns för att en mycket kort glimt kunde lysa upp hoppet igen, och den glimten räcker ett bra tag framöver.

Det kommer sig inte av vad för musiksmak, åsikter eller andra sekundära känslor man hittar utan rent primalt att det bara känns skitbra utan att man kan finna vad som är så himla bra..

Fixar kärlek gör man nog väldigt sällan via en tråd på ett forum.. ut o träffa folk även om man får ta sig långa vägar för en kort glimt så är det värt det hur det än går med den personen senare.. Man får ialla fall veta att det finns något mer än sekundära kännslor...

:tummenupp

Du är säker på att du inte vill ha mig? I'll be your anything :tungan

samhainie

Guest
Nu vill jag ju inte pilla förmycket i erat lilla flörtande här, MEN... Pinkys hjärta tillhör mig och han har lovat mig evig trohet. Det är redan kört för alla andras del ;)

nejmen, nu förstörde du ju... det var ju så nära att bli nåt med Pinky där... nu tokdissar han ju mig, efter ditt inlägg :gråta

Ironi är det som får jorden att snurra, blommor att växa och ger livet mening.

:) såklart det är så. ironisk måste ju vara min bästa sida:gnissla

Last edited:

Bruzda

Apstoll Mc
Gick med
28 Mar 2005
Mitt emot kyrkogården, framför djursjukhuset
Hoj
Kawasaki kdx 250
Hur kan man fixa kärlek genom en hemsida.

Internet har öppnat en hel ny möjlighet för människan att träffa någon.
Även den blyge som aldrig skulle ta kontakt med någon kan helt plötsligt hitta någon. Detta genom det lilla enkla fenomenet att du kan vara dig själv och bara "prata" med någon via nätet tills det att du känner dig redo att träffa denne person. Detta är också något dom mindre blyga använder sig utav då man kan lära känna någon via internet och när man sedan träffas så vet man vad den andre vill och slipper dessutom dom tysta pinsamma minuterna som annars lätt blir när man inte vet vad man ska prata om. Då man redan har fått reda på mycket grundlägande information om den andre, så är det bara att fråga vidare på den informationen.

Internet hjälper också den desperate 5 i 2 raggaren då det finns sidor där man just söker efter sex. Antalet killar är dock alltid överrepresenterade och skulle man som kille ha turen att hitta en tjej som är inloggad och inte redan upptagen med att "prata" med andra killar, så kan man räkna på att man ändå inte får något ligg utan att man blir totaldissad då detta ger tjejerna an större möjlighet att få dissa genom att dom enkelt kan "blocka" dig från att skriva till dom.

:fakta

Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Internet har öppnat en hel ny möjlighet för människan att träffa någon.
Även den blyge som aldrig skulle ta kontakt med någon kan helt plötsligt hitta någon.

...

Internet hjälper också den desperate 5 i 2 raggaren då det finns sidor där man just söker efter sex. Antalet killar är dock alltid överrepresenterade och skulle man som kille ha turen att hitta en tjej som är inloggad och inte redan upptagen med att "prata" med andra killar, så kan man räkna på att man ändå inte får något ligg utan att man blir totaldissad då detta ger tjejerna an större möjlighet att få dissa genom att dom enkelt kan "blocka" dig från att skriva till dom.

:fakta

Du har helt rätt i allt du skriver!

Det är positivt eftersom man dessutom kan matcha intressen och så vidare, eftersom man nuförtiden har ganska mycket fritid att umgås på.

Vad som då är negativt, det är att om någon säger ett ord fel, eller om något missförstånd uppstår, då drar man direkt vidare utan att reda upp det, för det finns ju en miljon andra runt hörnet.

Blir det dessutom en fnurra på tråden, då kan man hoppa på någon rätt rejält, för det känns så anonymt att bara knappa på datorn. Tänker man ens på vad den personen på andra sidan tänker, när han/hon läser vad som skrivits?

Så det är som med allt annat, både positivt och negativt...

HondaGreg

Scorpion on wheels
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Horny 600F
Kom att tänka på att KärleksFIXAR tråden är ett underligt namn.. Hur kan man fixa kärlek genom en hemsida. Visst personer kan verka passa ihop via nätet.

Det är det som är poängen...det går ju inte! :huvet
Detta bevisas ju också mer eller mindre av trådens längd och dess hitrate/successrate, som är noll om inte jag missat något. :tungan

Men vi är alla i gott sällskap iaf!! :tummenupp

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...