Kärleksfixartråden

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
blir efter studierna
HAHA,, ja här hoppas det vilt mellan tolkningarna,, plats som plats för pizza o avslagen cola dagen efter o Simpsons.. För det första ska jag sova på hotell om jag kommer.. Förmodligen dela med DonQ och Gottis.. :D

Känns roligt att bli fet dissad när det inte ens var menat så :D

Jag har mina ögon på en viss dam redan så jag är mer vänlig än kåt just nu.. Men men,,, ingen plats då får jag allt boka sen utcheckning istället o se filmen med DonQ o Gottis istället.. :pannkyss

PS: Men du e skoj ändå även om jag är vem som hälst :tungan
skyller på pinky!! :mattias
och sen så till mitt och pinkys försvar så lät de ju inte riktigt så hur ska vi veta???
gillar dig med du e en skittrevlig kille :D och hoppas allt kommer gå skitbra med damen ;) och hoppas vi ses på lördag:D:yoparty

Mäh.. Jag har sagt det förut.. "Don´t U ever underestimate the power of casual sex"!

Mer seriöst så... Jag har massa tjejkompisar, delat säng med många av dem och inte fan händer det mer än att det är ganska mysigt att dela säng om man nu bara är kompisar.

hahaha jadu så kan de ju med vad *tom på idéer som svar* *nyvaken*:huvet

Last edited:

samhainie

Guest
En annan lämplig kombination för att vi skall finna varandra i kärleksdunklet är ju annars att vi båda är på lyset, jag hör av mig vid lämpligt tillfälle :tummenupp.

när är lämpligt tillfälle?? jag väntar å väntar:hoppa har inte hört nåt än:gråta

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
blir efter studierna
Jo,, såg att den lilla lusen hade ett finger i spelet.. :) Han borde veta bättre eftersom han vet vem jag gillar.. hmm,, TROR att jag gillar ska jag kanske säga.. måste först få ett nyktert perspektiv på det hela innan jag vet..

Jodå,, det kommer kanske gå bra kanske åt skogen.. inget man styr över,, är bara mig själv,, då får det falla i den andras behag eller inte, mer kan jag inte göra.. Man e ju bara VEM SOM HÄLST :D
Jodå,, vi ses nog på lördag... Lovar att inte hångla med dig.. men som jag sa tidigare i tråden så kan jag peka damerna åt hånglet befinner sig... hmm,, Pinky kommer inte,, äsh,, jag pekar ialla fall :tungan

låter bra de haha behöver ju tydligen hjälp med de eller hmmm äähhh fan :huvet haha

meeeeeen haka inte upp dig på vem som helst de e bara så jag säger...:huvet

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Hoj
cröss å Rajsbus

Jag har mina ögon på en viss dam redan så jag är mer vänlig än kåt just nu.. Men men,,, ingen plats då får jag allt boka sen utcheckning istället o se filmen med DonQ o Gottis istället.. :pannkyss

:D

de finns många sovplatser då jag har trailern hemma me 5 sovplatser. så ni kan få eget rum tom kan vi alla kolla simpsson dan efter:tummenupp

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Bara för du e snäll nu betyder inte att du får äran av att hånglas upp av lövedåctårn :tungan

Så du dyker upp även om Pinky inte kommer?

Du anammar nicket ser jag! :D
Jag funderar allvarligt på att följa med o parta på Helloween.

...men ska jag då sova under en gran mån tro? :va

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Tja jag startade ju trådjävulen så får väl hänga ut migsjälv te högstbjudande (om nån bjuder alls :gnissla )

Namn: C@rro
Bor: Hus i Boraas
Ålder: 27
Favvo käk: Nudlar
Interessen: Allt utom golf

Fakta c@rrosar (carrolisarusmongolidus)

C@rrosar är en bersynelig art som länge anses utrotad men men på senare tid har forskarna gjort endel fynd. C@rrosar lever ofta på ensliga områden med lite insyn mensyns sällan till i boet.
C@rrosar är samlande djur och samlar på sig stora mängder av metallskrot som den med mindre förståelse leker tetris med allltförofta.
Varelsen är mest synlig nattetid då den snabbt förflyttar sig mellan oilka orter i jakt på pengar.
Den är flitig men stundtals slarvig då den är förmycket sysselsatt för dennas mycket begränsade hjärnkapacitet.

Jakt:
C@rrosar gillar jakt, men inte att bli betraktad som byte då den gärna ryggar tillbaka och inväntar attacktillfälle ist.

Hur man fångar en c@rros:
C@rrosar fångas enklast genom att snabbt lägga ut betet för att sedan dra sig tillbaka och vänta på att c@rrosen skall se det och gå till attack.

Vad för bete är lämpligt om jag vill fånga en C@rros?
Betet får gärna vara långt och smalt med söta tindrande ögon hyfsat färskt och av busig karaktär då c@rrosar föredrar sitt byte mört.

Lämpar sig C@rrosar som husdjur?
C@rrosar är ett mycket lämpligt sällskapsdjur men endast för den tålmodiga ägaren då uppfostring är iprincip omöjlig och varelsen behöver mycket frihet.

Jag är nog en lämplig C@rro kandidat tror jag, 30år och snygg som fan... Om du gillar helt galna killar med ett psykopatiskt temperament och en gosig liten vaktkatt, då är jag din drömprins.

Bara dra ett PM till mig så får vi träffas någon dag. Kram på dig och simma lugnt...

Bifogat

• Vaktkatten.JPG
    Vaktkatten.JPG
    31.8 KB · Visningar: 104

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Hoj
cröss å Rajsbus
Jag är nog en lämplig C@rro kandidat tror jag, 30år och snygg som fan... Om du gillar helt galna killar med ett psykopatiskt temperament och en gosig liten vaktkatt, då är jag din drömprins.

Bara dra ett PM till mig så får vi träffas någon dag. Kram på dig och simma lugnt...

min msn står på min sh profil bara att skicka över lite goa lättklädda bilder:tungan

hehe *gnuggar händerna*

samhainie

Guest
naj,, inget fel på blondiner, men du e tjej :tungan

ja fan det glömde jag... det gör ju mig extra korkad:3freak

Tjejer har en störande förmåga att vara lättlurade när det gäller heta killar.. Var gång chockas dom av det dåliga resultatet..

heta? :confused: det där är väl ändå relativt... killar kan vara bra på att luras oavsett..

(Pinky är inget dåligt resultat har jag fått höra av en pålitlig källa)

Ska du komma ikväll?

näe.. lite långt att åka för att kröka..:)

Last edited:

samhainie

Guest
Alla älskar mig, vad är det du inte förstår :va.

Oj, ursäkta.. jag är ju dessvärre blond, kvinna OCH blåögd = korkad :fakta
men det måste ju vara underbart smickrande med alla catfights som blir på stan när du visar dig ;)

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA