Slappa
Rage closed inside!
Haha uniformuniformen åker på men ni får inte se den
Poliswannabee, ska de vara nåt de?
Haha uniformuniformen åker på men ni får inte se den
Haha uniform
Poliswannabee, ska de vara nåt de?
Poliswannabe?...
Hatar för övrigt mitt jobb o ett gäng av mina kollegor just nu.. jävla fuckers.. sköt erat o låt mig få sparken då för helvete...
Äsch låt oss ge dom en omgång, jag hjälper dig
Eller så snackar du av dig på msn
Nu ska du inte vara sån, jag har ju knappast pekat ut dig bland dom drabbade .
Det skulle hon säkert klara av, men först och främst så måste hon ju isf bli arg på mig och det kommer ju inte att hända .
Men hon är välkommen till en brottningsmatch om hon nu vill det .
Näää du, har sett mig omkring o inte hittat en enda!
Spanar du också efter trevlige karlar?? Good on you! Skämt åsido... såg att du också gått igenom en del... men trevliga tjejer finns väl här???
lalalalala... lär dig skaffa dig ungar tidigare för tusan!
NEEEEXT!
Ojojoj, här var vi självsäkra...! Mr. "Jag är bättre än alla andra" har visst talat..!
och ett ... fy fan asså...
och ett ... fy fan asså...
Ingen bra kväll ? Tji ?
Jobb hela helgen..
o om ni prompt måste veta så mötte jag mitt ex-sambo gåendes hand i hand me nån tjomme...
En hel dag på mig fan att välja när ja ville gå den 10min rundan som jag gick då o klart som fan ja väljer precis det ögonblicket att lyfta på arslet o knata runt så ja mötte på henne ..HÄR!?..
ja avlider...
Jobb hela helgen..
o om ni prompt måste veta så mötte jag mitt ex-sambo gåendes hand i hand me nån tjomme...
En hel dag på mig fan att välja när ja ville gå den 10min rundan som jag gick då o klart som fan ja väljer precis det ögonblicket att lyfta på arslet o knata runt så ja mötte på henne ..HÄR!?..
ja avlider...
Sånt e trist. Inte kul om man fortfarande känner något för x. Min sympati för att du lider.
You´ve got to let it goo!ja avlider...
Kanske är det så att detta är precis vad du behöver för att släppa henne? Ibland behöver man få sanningen kastad i ansiktet på sig för att kunna gå vidare. Man mår aldrig bra att leva bland minnen från det förgångna. Dags att se de nya möjligheterna som väntar på dig runt nästa hörn!
Mjo jag vet de... har försökt lite smått att få kontakt med henne för att få ett avslut...
Kanske är det så att detta är precis vad du behöver för att släppa henne? Ibland behöver man få sanningen kastad i ansiktet på sig för att kunna gå vidare. Man mår aldrig bra att leva bland minnen från det förgångna. Dags att se de nya möjligheterna som väntar på dig runt nästa hörn!
Du kommer aldrig att få ett avslut från henne utan det måste du skapa själv
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |