Kärlekstrubbelstråden

supergirl

she's unstoppable, unpredictable ...
Gick med
17 Aug 2006
Hoj
Honda CBR 600rr -03
Nu ska du inte vara sån, jag har ju knappast pekat ut dig bland dom drabbade ;).

Det skulle hon säkert klara av, men först och främst så måste hon ju isf bli arg på mig och det kommer ju inte att hända :tungan.

Men hon är välkommen till en brottningsmatch om hon nu vill det :tuttar.

Jag är en minimänniska och trots att jag är bra på att lyfta tunga saker vet jag att jag är körd direkt om jag hamnar i närkamp, därför ser jag till att hålla garden tight och inte låta någon komma för nära. Jag är dock grym på low kicks så om du inte passar dig är det kanske du som hamnar på rygg ;)

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Näää du, har sett mig omkring o inte hittat en enda! :rolleyes:

Spanar du också efter trevlige karlar?? Good on you! :tungan Skämt åsido... såg att du också gått igenom en del... men trevliga tjejer finns väl här???

Nahhh....jag håller mig till klientelet med ett yxhugg mellan benen. ;)

Det gör det säkert. Men jag känner just nu inge behov av det. Har hittat en...dock inte hojrelaterat sällskap.....än, tyvärr, kanske, maybe.
Jo, det har blivit en del.... :( Men jag får glädjas åt att barnen har det bra i alla fall.

lalalalala... lär dig skaffa dig ungar tidigare för tusan! :D

NEEEEXT! :D :D :D

Hahahahahahaha!!!! :D DET är en dräpare!! :yoparty

Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Ingen bra kväll ? Tji :tuttar ?

Jobb hela helgen..

o om ni prompt måste veta så mötte jag mitt ex-sambo gåendes hand i hand me nån tjomme...
En hel dag på mig fan att välja när ja ville gå den 10min rundan som jag gick då o klart som fan ja väljer precis det ögonblicket att lyfta på arslet o knata runt så ja mötte på henne ..HÄR!?..:va
:huvet
ja avlider...

JKay

Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Jobb hela helgen..

o om ni prompt måste veta så mötte jag mitt ex-sambo gåendes hand i hand me nån tjomme...
En hel dag på mig fan att välja när ja ville gå den 10min rundan som jag gick då o klart som fan ja väljer precis det ögonblicket att lyfta på arslet o knata runt så ja mötte på henne ..HÄR!?..:va
ja avlider...

Då förstår jag dig!

Gabor

Guest
Jobb hela helgen..

ja avlider...

Sånt e trist. Inte kul om man fortfarande känner något för x. Min sympati för att du lider. :pannkyss

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.

Kanske är det så att detta är precis vad du behöver för att släppa henne? Ibland behöver man få sanningen kastad i ansiktet på sig för att kunna gå vidare. Man mår aldrig bra att leva bland minnen från det förgångna. Dags att se de nya möjligheterna som väntar på dig runt nästa hörn!

:pannkyss

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Kanske är det så att detta är precis vad du behöver för att släppa henne? Ibland behöver man få sanningen kastad i ansiktet på sig för att kunna gå vidare. Man mår aldrig bra att leva bland minnen från det förgångna. Dags att se de nya möjligheterna som väntar på dig runt nästa hörn!

Mjo jag vet de... har försökt lite smått att få kontakt med henne för att få ett avslut...

JKay

Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R

Va ju fasen rent vad det bubblar klokheter ur dig? :D

Du kommer aldrig att få ett avslut från henne utan det måste du skapa själv :pannkyss

E det så man ska göra? :gnissla

Last edited:
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj