Kärlekstrubbelstråden

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
blir efter studierna

jooo och de e synd om mig:(

Neeeeeeeejjjjj.... :pannkyss :kiss :nurse

Jag e utbildad USK.. kan hålla dig varm o komma med god dryck... :tummenupp

har haft högfeber, hosta och snuva nu i 2 dar men vart tvungen att stressa runt heeela dagarna och inte kunnat komma hem förräns tidigast 2 på natten så ja tror ja behöver vila vet ju att de kommer bli likadant nästa vecka. hade så gärna hängt med men tror inte ja kommer va så social och med tanke på att jag inte direkt kan gå hem när ja vill så gör de saken värre :(

Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Pinky skrev:
Det finns såklart undantag även där ;) .
Finns inga undantag, alla är samma, beror bara på vilken sida de plockar fram för just dig ;)

Alla plockar väl fram sin bästa sida i början? Sedan går det inte att "spela teater" hur länge som helst, så till sist kommer de sämre sidorna fram. Vid den tidpunkten är det bara att hoppas man hunnit visa så många bra sidor att de överväger de dåliga. :) För övrigt är väl en bra sida för någon, en sida som kan vara dålig för någon annan...? :gnissla

Det är aldrig så enkelt som det egentligen kanske skulle kunna vara. :)

PS: Du använder väl solceller i den där manicken för miljöns skull? :D

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Alla plockar väl fram sin bästa sida i början? Sedan går det inte att "spela teater" hur länge som helst, så till sist kommer de sämre sidorna fram. Vid den tidpunkten är det bara att hoppas man hunnit visa så många bra sidor att de överväger de dåliga. :) För övrigt är väl en bra sida för någon, en sida som kan vara dålig för någon annan...? :gnissla

Jag har bara bra sidor :mattias. Felet jag gör är att jag inte ändrar på mig så jag är lika fantastisk hela tiden vilket såklart gör att tjejen trillar dit, kvar står jag på pidestalen och tittar ner på na som sitter där nere och bölar.

Hjälp, vad ska jag göra?

:rolleyes:

Gabor

Guest
Jag har bara bra sidor :mattias. Felet jag gör är att jag inte ändrar på mig så jag är lika fantastisk hela tiden vilket såklart gör att tjejen trillar dit, kvar står jag på pidestalen och tittar ner på na som sitter där nere och bölar.

Hjälp, vad ska jag göra?

Sluta dagdrömma, det är en bra start...:)

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09

Hjälp, vad ska jag göra?

Provat att skriva till Aftonbladet för att beklaga dig? De tar ju in vilka konstiga saker som helst, som att till exempel tvåhjulingar är farliga! :D Eller så får du hitta en anabolkvinna på 130 kg som kan välta den där lilla pinnstolen du kallar piedestal. :tungan

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Provat att skriva till Aftonbladet för att beklaga dig? De tar ju in vilka konstiga saker som helst, som att till exempel tvåhjulingar är farliga! :D Eller så får du hitta en anabolkvinna på 130 kg som kan välta den där lilla pinnstolen du kallar piedestal. :tungan

Hahaha :tummenupp.

Ja en muskeltjej skulle vara kul att prova!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

Hjälp, vad ska jag göra?

Ojojoj, här var vi självsäkra...! Mr. "Jag är bättre än alla andra" har visst talat..! :rolleyes: :gnissla

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Hahaha :tummenupp.

Ja en muskeltjej skulle vara kul att prova!

Är du säker på det?

supergirl skulle troligtvis kunna lyfta dig med ett lillfinger, snurra runt lite med dig och kasta dig rakt ut i köket, där du direkt fått laga en god middag åt henne, med vin och tända ljus. Efter det hade hon andats på dig så du flugit in i städskrubben, där du flinkt letat upp dammsugaren för att sätta igång och städa hemmet. :tungan

Nu tror jag i och för sig att supergirl har ett hjärta av guld (vågar inte skriva något annat :D ), så hon hade säkert inte gjort slarvsylta av dig med en gång. :tummenupp

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Ojojoj, här var vi självsäkra...! Mr. "Jag är bättre än alla andra" har visst talat..! :rolleyes: :gnissla

Nu ska du inte vara sån, jag har ju knappast pekat ut dig bland dom drabbade ;).

Är du säker på det?

supergirl skulle troligtvis kunna lyfta dig med ett lillfinger, snurra runt lite med dig och kasta dig rakt ut i köket, där du direkt fått laga en god middag åt henne, med vin och tända ljus. Efter det hade hon andats på dig så du flugit in i städskrubben, där du flinkt letat upp dammsugaren för att sätta igång och städa hemmet. :tungan

Nu tror jag i och för sig att supergirl har ett hjärta av guld (vågar inte skriva något annat :D ), så hon hade säkert inte gjort slarvsylta av dig med en gång. :tummenupp

Det skulle hon säkert klara av, men först och främst så måste hon ju isf bli arg på mig och det kommer ju inte att hända :tungan.

Men hon är välkommen till en brottningsmatch om hon nu vill det :tuttar.

Last edited:
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...