Kärlekstrubbelstråden

Ultraboy

Oldie
Gick med
20 May 2007
Hoj
YAMAHA R6 -99
Vill veta om gayisar har samma prob som andra? Jösses. Börjar man bli lite mer än trött i öronen på tjat om bögar o flator? Snart är det inte bara ok att vara homo det är BÄTTRE än o vara straight. Please. Nog nu. Lika uttjatat som feminism.
Politiskt inkorrekt? Som fan. Sant? Jajamensan!

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
ÅHHH ni gamla männsikor har ni inte fattat än att man inte vinner nåt om man inte satsar, förresten så existerar inte kärlek för det vet jag och så är det:tummenupp

...o du har inte blivit tillräckligt torr bakom öronen för att ha sån erfarenhet. :fakta :hihi

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
blir efter studierna
Men försök ta en sdak i sänder isf! ta inte på dig för mycket!
Aldrig kul att bli lämnad i sticket, speciellt inte när man blir överlämnad med allt ansvar på!
Från 9 till 01? hur orkar du???
Men sluta lyssna då,klart dom ska få prata av sig men förstår dom inte att du har det jobbigt och oxå kanske behöver prata av dig?

TA INTE PÅ DIG MER, GÖR DIG AV MED EN DEL IST!

brukar ta en sak i sänder men nu börjar nollningen så mnu e de fest hehe i 2 veckor och massa fjäskande gentemot mig hahaha:yoparty

Mm,, faktiskt är det ett bra sätt att komma över sådana saker.

Jag jobbar egentligen ca 18-20 dagar utomlands i månaden, men tar på mig alla extra jobb som finns så man är hemma kanske 3-5 dagar per månad. Dom dagarna börjar man avsky mer och mer för var gång så är det mer negativt än den förra hemresan. Allt man skulle vilja ha är något som gör att man vill komma hem och stanna hemma, men hojåkningen har tappat sin gnista med det fina sommarvädret man haft..

Stressa du på så kommer du snart vakna och känna ingenting av saknaden och då kan du börja varva ner igen :tummenupp

hmmm vet inte riktigt om stressa sönder mig e rätt sätt...

Last edited:

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
hmmm vet inte riktigt om stressa sönder mig e rätt sätt...

Det finns possitiv stress och negativ stress!
Att sysselsätta sig för att slippa tänka, och grubbla som vi tjejer är bra på, är nog bara bra. När du väl får tid att fundera på varför det blev si eller så, är inte känslorna lika starka och snart kommer känslan av att det var inte menat att bli ni, och då när du tänker efter så spelar det inte längre någon roll..

Nu är du ju fri och ledig för någon bättre! :tummenupp

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Att sysselsätta sig för att slippa tänka, och grubbla som vi tjejer är bra på, är nog bara bra. När du väl får tid att fundera på varför det blev si eller så, är inte känslorna lika starka och snart kommer känslan av att det var inte menat att bli ni, och då när du tänker efter så spelar det inte längre någon roll..

Du e klok du! :)

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
blir efter studierna

jo på ett sätt e de sant förutom de att jag aldrig kan tömma mina tankar efter som jag e analytiker och konstant har en miljon tankar typ som jag måste i stortsett sönder analysera:huvet

Åkte förbi högskolan i borås idag faktiskt, sprang massa roliga snubbar i färg-glada overaller överallt! du var inte där måntro?

jopp de va ja säkert hade gula byxor och svart keps den enda med gula byxor och keps heheoch gröntröja hehe men visst e vi fina så kommer vi se ut i 2 veckor hehe på eftermiddagarna dock hedanefter typ

Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Nu ska jag svamla lite. :)

Någon nämde att intressen bör stämma överens...

Förr i tiden hade folk inte tid med intressen på samma sätt som idag. Då hade man bara tid för att vakna, äta, jobba, äta, sova. I bästa fall fick man ligga också. :yoparty

Idag har folk tid över till mycket, vilket ju givetvis är bra. Det innebär att intressen bör stämma överens, annars blir det ju ensamhet i tvåsamhet om man ska göra allt på egen hand. Det innebär dock att ju fler intressen man har desto svårare är det att hitta någon som matchar en.

Enklast är det kanske då att hitta någon som har inställningen, att det mesta är kul och klart man hänger på!? Det måste ju givetvis vara så från båda håll. Finns det sådana tjejer? :)

För övrigt, det där spelet... Var är locket med spelbeskrivningen??!? :D

Man blir ju deppig av att läsa alla inlägg här, om hjärta och smärta, så det är väl bäst att älska sig själv. Den kärleken blir ju i alla fall besvarad! :tummenupp Men tråkigt i längden...

GSX-R-Mikko

Vill mycket, Kan inget...
Gick med
12 Aug 2007
Hoj
Kawasaki ZZR 1400 -07
jo på ett sätt e de sant förutom de att jag aldrig kan tömma mina tankar efter som jag e analytiker och konstant har en miljon tankar typ som jag måste i stortsett sönder analysera:huvet

jopp de va ja säkert hade gula byxor och svart keps den enda med gula byxor och keps heheoch gröntröja hehe men visst e vi fina så kommer vi se ut i 2 veckor hehe på eftermiddagarna dock hedanefter typ

Får väl hålla mig borta från borås de närmaste två veckorna då!
Har erfarenheter över att pyjamas klädda människor kliver rätt ut i vägen framför en!
Hoppas ni kommer ha roligt iaf, och att det tar tankarna ifrån en del utav dina grubbel!

Om jag ändå åker igenom, ska jag hålla utkik efter gula byxor o svart keps!:gnissla

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
blir efter studierna
Får väl hålla mig borta från borås de närmaste två veckorna då!
Har erfarenheter över att pyjamas klädda människor kliver rätt ut i vägen framför en!
Hoppas ni kommer ha roligt iaf, och att det tar tankarna ifrån en del utav dina grubbel!

Om jag ändå åker igenom, ska jag hålla utkik efter gula byxor o svart keps!:gnissla

gula byxor, svart keps och om du skulle hinna se texten på framsidan av tröjan så står de TJôta på den med stora gula bokstäver hahahah.. hmm om de e utanför högskolan som folk kliver rätt ut i overall så e de lite i protest eftersom den vägen räknas som en gå gatan... och bilister mm inte får köra snabbare än vi går så de enoglite protest aktigt tror ja vi brukar ha ringdans i "rondellen" utanför skolan med hahahah:yoparty jo lite gör de de hinner ju inte tänka så mycket har dock hittat några söta killar att flörta med men får inte :( inte förräns tolvslaget natten mellan fredag och lördag :gnissla

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
blir efter studierna
Shit pommes.. Jaha,, oj,, hur ska du då klara WCX på lördag?? Ojoj,, din kommer få se DUBBELPEKEN, Gottisdrickardansen och diverse barnförbjudet..

Det blir hemdagssyssla på söndag..:D

snarare så blir de gå på dop på söndag haha

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning