flugan
Vem vet
Känner sig herrn lite lurad?En liten låt...
Känner sig herrn lite lurad?En liten låt...
Känner sig herrn lite lurad?
Mitt liv är lika sorgligt som det brukar vara!
Det blir väl vad du gör det till?
Kom igen nu Pysch, släpp sargen, ta dig i kragen, vifta bort hon denna där och ge dig ut och andas in lite nya feromoner som kan tänkas behaga ditt välmående. Snart är det vår och då ploppar flickorna fram! Nyfikna likt knopparna på träden blommar dom ut och visar sina bästa sidor som dom mer än gärna vill dela med sig av .
Tror väldigt få personer lever det perfekta livet dom kan tänkas sakna, vänd saker och ting till det positiva och var glad för det du har istället.
Riktigt så farligt är det inte...
Finns ingen "hon den där" längre! Det var bara att glömma och gå vidare...
Låter iofs lättare än vad det är i verkligheten, för hon kommer alltid att finnas som en värmande tanke och en liten dröm om det "svenssonliv" jag vill leva!
I dag är det alla hjärtans dag...så jag hoppas hitta en dejt att mysa med
Jag har ett stort behov av kramar och mysa!!!
Till syvens och sist vet man inte om det skulle bli vare sig bra eller dåligt med den personen det inte blev ngt alls med. I ljuset av det kan man stanna vid att låta det kännas som det känns och gå vidare med att tänka på annat än det som inte är och det som inte blev (för det vet man ju inget om).
Ett annat sätt att utrycka det är väl att man behöver inte göra förlusten större än vad den är.
Det där lät positivt så då måste det ju betyda nåt bra .
Det var längesen vi delade säng nu du och jag .
Här är dagen teckning, som jag gjorde under en av lektionerna idag...story of my life
Jag kan posta en msnkonversation från herren själv ifråga så får vi se på svammel .
Lyssna nu på Slappa, han har erfarenheter.
Bara att ge upp den där drömmenLåter iofs lättare än vad det är i verkligheten, för hon kommer alltid att finnas som en värmande tanke och en liten dröm om det "svenssonliv" jag vill leva!
Bara att ge upp den där drömmen
Nothing last forever!
Tyvärr är det inget man kan styra över...
Shit va depririmerande läsning gå ut och hitta lite löve i vårsolen
lite löv? ja det ligger ju lite å skräpar här å var...men jag längtar till sommaren då det verkligen blommar...
man kan ju iaf kika på löven då
Shit va depririmerande läsning gå ut och hitta lite löve i vårsolen
Hur blev det till slut?
Det är bäcksvart, kallt och regnar ute...
Men... i år ska det bli ett år fyllt med glädje av varierande slag! Härlig hojkörning samt fina flickor
Och har man turen med sig så kanske man tom lyckas lura i en tjej att man är nått att ha
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari