Kärlekstrubbelstråden

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Mitt liv är lika sorgligt som det brukar vara! :rolleyes:

Det blir väl vad du gör det till?

Kom igen nu Pysch, släpp sargen, ta dig i kragen, vifta bort hon denna där och ge dig ut och andas in lite nya feromoner som kan tänkas behaga ditt välmående. Snart är det vår och då ploppar flickorna fram! Nyfikna likt knopparna på träden blommar dom ut och visar sina bästa sidor som dom mer än gärna vill dela med sig av :).

Tror väldigt få personer lever det perfekta livet dom kan tänkas sakna, vänd saker och ting till det positiva och var glad för det du har istället.

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Det blir väl vad du gör det till?

Kom igen nu Pysch, släpp sargen, ta dig i kragen, vifta bort hon denna där och ge dig ut och andas in lite nya feromoner som kan tänkas behaga ditt välmående. Snart är det vår och då ploppar flickorna fram! Nyfikna likt knopparna på träden blommar dom ut och visar sina bästa sidor som dom mer än gärna vill dela med sig av :).

Tror väldigt få personer lever det perfekta livet dom kan tänkas sakna, vänd saker och ting till det positiva och var glad för det du har istället.

Riktigt så farligt är det inte...
Finns ingen "hon den där" längre! Det var bara att glömma och gå vidare...
Låter iofs lättare än vad det är i verkligheten, för hon kommer alltid att finnas som en värmande tanke och en liten dröm om det "svenssonliv" jag vill leva!

I dag är det alla hjärtans dag...så jag hoppas hitta en dejt att mysa med :)
Jag har ett stort behov av kramar och mysa!!!

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Till syvens och sist vet man inte om det skulle bli vare sig bra eller dåligt med den personen det inte blev ngt alls med. I ljuset av det kan man stanna vid att låta det kännas som det känns och gå vidare med att tänka på annat än det som inte är och det som inte blev (för det vet man ju inget om).
Ett annat sätt att utrycka det är väl att man behöver inte göra förlusten större än vad den är.

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Riktigt så farligt är det inte...
Finns ingen "hon den där" längre! Det var bara att glömma och gå vidare...
Låter iofs lättare än vad det är i verkligheten, för hon kommer alltid att finnas som en värmande tanke och en liten dröm om det "svenssonliv" jag vill leva!

I dag är det alla hjärtans dag...så jag hoppas hitta en dejt att mysa med :)
Jag har ett stort behov av kramar och mysa!!!

Det där lät positivt så då måste det ju betyda nåt bra :).

Det var längesen vi delade säng nu du och jag :brynad.

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Till syvens och sist vet man inte om det skulle bli vare sig bra eller dåligt med den personen det inte blev ngt alls med. I ljuset av det kan man stanna vid att låta det kännas som det känns och gå vidare med att tänka på annat än det som inte är och det som inte blev (för det vet man ju inget om).
Ett annat sätt att utrycka det är väl att man behöver inte göra förlusten större än vad den är.

Det låter mer som något man försöker intala sig själv den dagen det skiter sig...
Men tyvärr så lever tankarna och förnuftet sitt egna lilla liv när hjärtat faller i lågor!

Det där lät positivt så då måste det ju betyda nåt bra :).

Det var längesen vi delade säng nu du och jag :brynad.

Bara för att det låter posetivt betyder det inte att det är så...
Jag blev aldrig älskad av den tjej som mitt hjärta fastnade för!!!

Man ska prova allt 1gång... :brynad

Last edited:

m@xe

Work hard, Play harder
Gick med
3 Jan 2007
Hoj
KTM 690 Enduro R -13 (Stulen efter 75 mil), KTM 990 Adventure -07 (Såld), KTM 990 SMR -11( såld), BMW G650X moto -07 Såld, ER-6n -07 Såld =(
visabild.php

Här är dagen teckning, som jag gjorde under en av lektionerna idag...story of my life ;)

m@xe

Work hard, Play harder
Gick med
3 Jan 2007
Hoj
KTM 690 Enduro R -13 (Stulen efter 75 mil), KTM 990 Adventure -07 (Såld), KTM 990 SMR -11( såld), BMW G650X moto -07 Såld, ER-6n -07 Såld =(
tack...men det är lätt när man ritar från hjärtat...

m@xe

Work hard, Play harder
Gick med
3 Jan 2007
Hoj
Shit va depririmerande läsning gå ut och hitta lite löve i vårsolen:tummenupp

lite löv? ja det ligger ju lite å skräpar här å var...men jag längtar till sommaren då det verkligen blommar...

man kan ju iaf kika på löven då :(

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Shit va depririmerande läsning gå ut och hitta lite löve i vårsolen:tummenupp

Det är bäcksvart, kallt och regnar ute...:gnissla

Men... i år ska det bli ett år fyllt med glädje av varierande slag! Härlig hojkörning samt fina flickor :tummenupp
Och har man turen med sig så kanske man tom lyckas lura i en tjej att man är nått att ha :D

m@xe

Work hard, Play harder
Gick med
3 Jan 2007
Hoj
Hur blev det till slut?

Det verkar i nuläget som att det där med att hon bara ville vara min vän var en nödlögn...som hon beteer sig i nuläget vill hon inte vara min vän alls...:va

Så jag får vackert dra mig undan å erkänna att ni andra här i tråden hade rätt hela tiden..:huvet

Nu börjar ölen ta slut här hemma...så det är väl lika bra att dra ut med några kompisar å se om jag inte kan hitta mig en fru ikväll...wish me luck :fyllisar

Det är bäcksvart, kallt och regnar ute...:gnissla

Men... i år ska det bli ett år fyllt med glädje av varierande slag! Härlig hojkörning samt fina flickor :tummenupp
Och har man turen med sig så kanske man tom lyckas lura i en tjej att man är nått att ha :D

När du lyckats lura någon...kan du berätta vad du sa då? :confused:

Last edited:
Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping