Kärlekstrubbelstråden

Clueless

Ny medlem
Gick med
12 Aug 2005
Hoj
Honda cbx 400 -82 Den funkar ;-)
& ja jag vet killar suger inte men de vet hur de får en att lipa i timmar, bli handlingsförlamad & fans jävla fucking skit få en att undra om man kan kommunicera överhuvudtaget :näsblod

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
& ja jag vet killar suger inte men de vet hur de får en att lipa i timmar, bli handlingsförlamad & fans jävla fucking skit få en att undra om man kan kommunicera överhuvudtaget :näsblod

Neeeee :(

Vad är det som händer Moddan?

Clueless

Ny medlem
Gick med
12 Aug 2005
Hoj
Honda cbx 400 -82 Den funkar ;-)
Right there with you!!! Vad gör man :huvet

Får sömnbrist, påsiga ögon, huvudvär, blir ännu mer efter i schemat :näsblod :näsblod

Försöker tänkapå ngt annat & komma fram till hur man kan lösa problemet & sen försöker man förklara det för "grottmänniskan" så gott man bara kan & hoppas på att han lyssnar samtidigt

Sannis

apstollmc.com
Gick med
15 May 2006
Hoj
cbr 900RR
Får sömnbrist, påsiga ögon, huvudvär, blir ännu mer efter i schemat :näsblod :näsblod

Försöker tänkapå ngt annat & komma fram till hur man kan lösa problemet & sen försöker man förklara det för "grottmänniskan" så gott man bara kan & hoppas på att han lyssnar samtidigt

Ja du inte alltid som dom lyssnar, e ju bara det tyvär..

Sannis

apstollmc.com
Gick med
15 May 2006
Hoj
cbr 900RR
Bra att ni lyssnar.... kanske får öppna öronen lite mer då kanske..:tungan

Vet att vi inte e lätta heller...

Sannis

apstollmc.com
Gick med
15 May 2006
Hoj
cbr 900RR
:rolleyes: känns bara som ni har lättare att koppla bort & tänka på annat!! Jag blir som ett passivt kolli :-( Vilket ju inte gör ngt det minsta bättre

ja det hade vart bra om det fanns nån knapp man kunde trycka på för att kunna fungera i vardagen igen under dåliga dagar.. :(

m@xe

Work hard, Play harder
Gick med
3 Jan 2007
Hoj
KTM 690 Enduro R -13 (Stulen efter 75 mil), KTM 990 Adventure -07 (Såld), KTM 990 SMR -11( såld), BMW G650X moto -07 Såld, ER-6n -07 Såld =(

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Jag har hittat den rätta...men hon vill inte ha mig :gråta
bara som vän heter det :huvet

Ähh, trist :pannkyss.

Dra därifrån bara, finns väl ingen anledning till att du ska plåga dig med att umgås med henne om du inte får det du så saknar.

När ska tjejer förstå att killar inte letar efter kompisar, utan att detta är nånting dom får nöja sig med då det inte blir nån kärlek...suck.

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Jag har hittat den rätta...men hon vill inte ha mig :gråta
bara som vän heter det :huvet

Du är inte ensam om detta...

När man väl hittar just den där rätta som värmer ens hjärta. Tankarna kretsar runt henne, och allt man ser påminner om henne på något sätt... men allt man kommer att vara är en vän i hennes värld. Då tappar man lusten till det mesta, och livet blir väldigt grått och dystert...

m@xe

Work hard, Play harder
Gick med
3 Jan 2007
Hoj
KTM 690 Enduro R -13 (Stulen efter 75 mil), KTM 990 Adventure -07 (Såld), KTM 990 SMR -11( såld), BMW G650X moto -07 Såld, ER-6n -07 Såld =(
Då tappar man lusten till det mesta, och livet blir väldigt grått och dystert...

Jag förstår precis vad du menar...men som tur är så är vädret lika grått, och inte vitt som det brukar vara så här års. Vilket i sin tur leder till att jag kan åka hoj när det känns som värst. Så även om det känns tungt å att tankarna ändå är hos henne dygnet runt så överlever jag. Å om jag inte överlever så dör man ju ändå med ett leende på läpparna om man dör på hojen. "Dö"kul att köra ju, det tycker vi alla här.

Men usch vad man kan falla för någon...hur gör man för att sluta ha känslor för någon, tips? :confused:

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Men usch vad man kan falla för någon...hur gör man för att sluta ha känslor för någon, tips? :confused:

Intala dig själv att det inte är något speciellt med tjejen och samtidigt börjar du leta fel som du kan störa dig på (se till att störa dig ordentligt på dem). Klipp kontakten, träffar du henne någonstans säger du inte mer än de vanliga artighetsfraserna, ge henne en lagom elak pik och gå din väg. Skaffa bra killkompisar att fördriva tid med, prata inte känslor med dem.

Snart är du fri igen :tummenupp

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping