Kärlekstrubbelstråden

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Såhär i efterhand känner jag mig som vanligt skitdum som inte hajade till när hon nämnde att hon var singel och tyckte det var synd att jag skulle jobba över julhelgen då hon själv skulle sitta ensam hemma. :huvet Fattar inte hur jag lyckas varje gång. Liknande saker har hänt när jag jobbat men det är inte förrän ett bra tag efteråt som jag hajar till. Förra tjejen påstod att hon flirtat med mig i 5 månader innan jag hajade till :va

Ses på SH-festen den 1:a

//RMT
Ring dit å boka tid :brynad

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Tejpa en golvmopp på huvudet å åk dit för en klippning (tillspetsad dejt).

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Gaaaah... När ska jag lära mej??
Killar innebär BARA problem och en massa skit.. När ska jag fatta? :huvet :huvet :huvet

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Jag började inte det här sk "spelet" men jag ska fan avsluta de.

Varför måste alltid nån kvittar vem de är i en relation köra nån form av "spelet"? Det sabbar ju bara, är man intresserad av en person och sen börjar spela så sabbar man mer än man vinner liksom:va

För att citera en jobbarkompis "Jag blir trött"

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Jag började inte det här sk "spelet" men jag ska fan avsluta de.

Varför måste alltid nån kvittar vem de är i en relation köra nån form av "spelet"? Det sabbar ju bara, är man intresserad av en person och sen börjar spela så sabbar man mer än man vinner liksom:va

För att citera en jobbarkompis "Jag blir trött"

Kärleksspelet uppstår då någon av dom två parterna inte är lika intresserad som den andra. Trillar man dit så spelar man inget spel utan vill bara umgås med personen. Känner du att du har kommit in i ett spel och du bara vill träffa personen och inte har några tankar som bromsar dig så betyder det att du känner mer för henne än vad hon känner för dig, tyvärr. Då är det bara till att spela med så gott det går och bli lite svår själv, att prata sig igenom spelet funkar inte hur gärna man än vill.

Bara till att acceptera spelreglerna helt enkelt, finns ingen som VILL spela spelet vad jag vet utan det är som sagt något som uppkommer då den ena parten är mer intresserad än den andra.

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Kärleksspelet uppstår då någon av dom två parterna inte är lika intresserad som den andra. Trillar man dit så spelar man inget spel utan vill bara umgås med personen. Känner du att du har kommit in i ett spel och du bara vill träffa personen och inte har några tankar som bromsar dig så betyder det att du känner mer för henne än vad hon känner för dig, tyvärr. Då är det bara till att spela med så gott det går och bli lite svår själv, att prata sig igenom spelet funkar inte hur gärna man än vill.

Bara till att acceptera spelreglerna helt enkelt, finns ingen som VILL spela spelet vad jag vet utan det är som sagt något som uppkommer då den ena parten är mer intresserad än den andra.
Jag tror mer att det är en uppfattning om att det är så man gör om man vill ha något seriöst, som en form av beteendemönster som alla människor förmodligen har. När vissa blir nervösa biter de på naglarna, andra pillar med ringar osv. Spelet kan vara en del i ett sådant mönster, något som man har ''lärt'' sig, precis som man lär sig av körskolan hur man ska agera i olika situationer. Gätt maj påjnt? Du har väl dock en del mer erfarenhet på området än vad jag har ;)

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping