mår så otrooooligt dåligt
Efter regnet kommer solsken. Det tycker jag är så jättebra. Att man alltid.....att det finns hopp. Det finns en morgondag och så vidare. :rolandKärlek är som en berg-o-dal-bana. Man sitter där i vagnen och hör hur kedjan knackar medan vagnen dras upp mot toppen. Backkrönet skymtar där framme men man försöker mentalt förflytta det än högre upp och längre bort. Sedan bär det av neråt med ett kittlande ont i magen och ett skrik av ångest, medan håret flyger i vinden. Det enda man vet är att längre fram kommer en ny backe vagnen ska ta sig uppför och man kommer än en gång sitta där med ett fånigt flin i ansiktet och känna sig lycklig igen!
Berg-o-dal-banor på tivoli är mycket roligare.
Efter regnet kommer solsken. Det tycker jag är så jättebra. Att man alltid.....att det finns hopp. Det finns en morgondag och så vidare. :roland
Varför är det synd?Den där Roland hade verkligen koll. Synd bara att de snälla killarna inte får till det.
tack alla söta för tröst som man fått.. även om vissa saker säkert va väl menat men ja e nog inte riktigt redo att höra de ännu. e inte redo att släppa honom helt ännu kommer va som en vän för honom men hoppas han skall ångra sig e lite komplicerade grunder de tog slut på och därför lär ja va kvar en stund till lite i bakgrunden.. fick idag reda på av en vän att han inte va riktigt glad igår på en sittning han va på han verkade typ nere så vi får la se... håller mig i bakgrunden nu iaf så får vi se vad som händer.. u never know.. e fortfarande ledsen och saknar han nått så enormt men sysselsätter mig med skolan och annat föratt tänka mindre har pratat med en del vänner och fåått goda råd och underbart stöd. har tillochmed fått behålla maten idag *wooohooo*men så e han ju den första killen ja vart riktigt kär i... kram allihop
Varför är det synd?
Livet suger!!!
va e de som händer har amor dött?
fan du svarar ju inte i mobilen.....du vet att jag skulle vart i skottland nu va??
Du kan vänta på att killen hör av sig som mest 397440,3 sekunder.
Du kan vänta med att höra av dig till killen som mest 397712,8 sekunder.
Allt som går över de gränserna, det är kört!
PS: Om jag minns rätt spelade du hockey? Spelade faktiskt i torsdags, med full utrustning. Man blev ju trött bara av att kränga på sig allt. Att sedan ut och åka på isen gjorde det inte mindre jobbigt. I slutet blev det max fyra ruscher upp och ner, sedan bänken med spaghettiben.
Hade du tänkt SMS:a "Hej, ska vi knulla?" vill han att du hör av dig omedelbart.Hur länge ska man vänta på att killen hör av sig? / när ska man höra av sig?
Japp, jag är en sånnadäringa hockeybrud. Äh man vänjer sig, byter typ om på max 7 min om man har bråttom, inte ett dugg drygt
Man ska ju bara spela 40 sek's byten så det var säkert lagom
Hade du tänkt SMS:a "Hej, ska vi knulla?" vill han att du hör av dig omedelbart.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari