Kärlekstrubbelstråden

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Sorry :rolleyes: Finns ju ingen "glad tråd :confused:

Fast det kan vara skrämmande & läskigt att vara tokkär också för man riskerar ju att bli totalt krossad :näsblod

Gav förresten en vän rådet att sätta ut en kontakt annons...Några åsikter om detta?? Tycker det är svårt att veta hur man ska hjälpa då folk blir så där riktigt bittra ??

Det finns en "Detta gjorde mig glad idag" tråd men eftersom jag letat i 15 minuter nu i OT-delen utan att hitta den så är du förlåten :rolleyes:.

Är det inte lite 90-tal med kontaktannonser :va.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Hmm en fråga???
kom på en sak jag har fick höra av en pojk för ett tag sen...
Killen ligger å klämmer på pattarna - dina är lite mjukare än mitt ex´s pattar de e bra fast hon hade större:mad:
-mitt ex hade gaddat det där och detta på sin fitta de va rätt snyggt kanske nått sånt du vill ha:mad:
+ massa smågrejjer

Vid konfrontation -va kan vi inte prata om allt:confused: :va
total noll förståelse för att jag inte vill veta.

Säger man så??
Vill ni höra mitt i myset - du har mindre snopp än mitt ex?
Du fick ju två komplimanger.

1. Dina bröst är mjuka (underförstått sköna).
2. Du har inte tatuerat ditt underliv, vilket gör att du inte platsar på WTT-föreningens årsmöte.

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Glömde att önska alla förlorade hjärtan här inne all lycka i sökandet efter er hjärtevän. Alla förtjänar att vara älskade av någon samt att älska denna tillbaka. Livet handlar om kärlek, att kunna släppa in någon i sitt hjärta och veta att just den människan kommer att vårda det med kärlek och omsorg. Aldrig låta det bli sorgset eller bortglömt...

Till er som redan har funnit kärleken, men tittar in här ändå... så hoppas jag att ni är rädda om den som har öppnat vägen in i deras hjärta för just dig! Tänk på att varje ny dag visa att du älskar och uppskattar din hjärtevän.

Låt inte vardagen komma och ställa till det för er. Livet kan vara kortare än ni anar, så ta vara på det. Låt den du älskar verkligen känna att du gör det!

Vi hörs och syns på vägarna och på SH nästa säsong.
Kram på er!

Frolomp

Busglad tvåbarnsfar
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
KTM 950 SM -06
Stolpskott!

Hmm en fråga???
Killen ligger å klämmer på pattarna - dina är lite mjukare än mitt ex´s pattar de e bra fast hon hade större:mad:
-mitt ex hade gaddat det där och detta på sin fitta de va rätt snyggt kanske nått sånt du vill ha:mad:
+ massa smågrejjer

Säger man så??

WTF?!?!?
Vad är det för UFO du hittat! Var väl nått man lärde sig när man var typ 15 att inte jämföra flickor med sina ex!! Åtminstone inte utanför sin egen tankevärld!
Alla frågor i stil med "var ditt ex bröst finare än mina?" Besvaras med ett av följande sätt:
1.) Ignoreras, låtsas som att frågan inte hördes eller helt saknar intresse

2.) kort, koncist och OINTRESSERAT....NEJ!!!

Att ta upp frågan själv vittnar ju om omognad, oerfarenhet eller rent av ointelligens från hans sida!

Tack för mig !
/Frolomp

Hmmm *host* :gnissla :D nja det har jag väl kanske gjort

Nu blev det plötsligt läge för en bildtråd!!! ;-)
/Frolomp

Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Hmm en fråga???
+ massa smågrejjer

Säger man så??

Hur gammal var han? Eller... Nej, jag vill nog inte veta. :D

Han verkade i alla fall ha koll på hur man ska göra för att snabbt bli av med någon. :näsblod

Finns ingen anledning i hela världen, att höja sitt ex till skyarna, förutom om man är ute efter att såra den andre och det vill man väl helst inte?

Att snacka skit om sina ex är inte heller rätt väg att gå.

Stones

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2007
Hoj
Fireblade -97 Z750 -09
Hmm en fråga???
+ massa smågrejjer

Säger man så??

Du skulle naturligtvis svarat. " ja jag saknar ju mitt ex, bättre sex får jag nog aldrig." :D

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Glömde att önska alla förlorade hjärtan här inne all lycka i sökandet efter er hjärtevän. Alla förtjänar att vara älskade av någon samt att älska denna tillbaka. Livet handlar om kärlek, att kunna släppa in någon i sitt hjärta och veta att just den människan kommer att vårda det med kärlek och omsorg. Aldrig låta det bli sorgset eller bortglömt...

Till er som redan har funnit kärleken, men tittar in här ändå... så hoppas jag att ni är rädda om den som har öppnat vägen in i deras hjärta för just dig! Tänk på att varje ny dag visa att du älskar och uppskattar din hjärtevän.

Låt inte vardagen komma och ställa till det för er. Livet kan vara kortare än ni anar, så ta vara på det. Låt den du älskar verkligen känna att du gör det!

Vi hörs och syns på vägarna och på SH nästa säsong.
Kram på er!
Eeeedaaaaaaa. :roland

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Eeeedaaaaaaa. :roland

Hehe, den var inte snäll. Även jag kan tycka att Pysch svävar ut litegrann men är han olyckligt kär så låter jag honom skriva av sig om han mår bra utav det, utan att jag påpekar detta :).

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...