Vet du söt...det finns jättebra killar oxå
Näädu.... Inga lediga iaf!
Vet du söt...det finns jättebra killar oxå
Näädu.... Inga lediga iaf!
Nej, varenda bra kille i hela sverige är upptagen, så måste det vara .
Precis som att varenda bra (i mina ögon) tjej måste vara upptagen, iaf dom som kan tänkas vilja ha mig. Men men, nån dag hittar väl även jag någon likasinnad som känner detsamma för mig som det jag känner för henne.
Mitt enda tips jag har till dig är att antingen sänka ribban lite, alternativt vänta på den perfekta. Personligen väntar jag men inte ser du mig gnälla för det .
Här kommer en extremt märklig fråga, som dock är tagen direkt ur verkligheten.
Ponera att man har ett ex. ett sånt jobbigt ex som man verkligen verkligen känt för, och som man aldrig riktigt fått ett avslut med. Om man då träffar nån ny, som man verkligen tycker om, massor.. Tom till den punkt at man kan överväga(dvs tänker om det är möjligt) att bli sambos en dag..
Att då välja att träffa det här exet, för att ta reda på om det finns något kvar av kärlek, attraktion etc.. som för att värdera en man träffar just nu..
Är det helt sinnessjukt, eller en relativt naturlig vilja? På något sätt är det ju ändå bättre att sätta stopp tidigt, istället för att låta det gå ett halvår och DÅ komma på att man fortfarande hade känslor för nån annan!?
Jag kan inte bestämma mig för vad jag tycker!!!! Ge mig en objektiv bild!
Hur svårt kan det vara att åka till Ungern och hämta en perfekt man? :kia
Underhållning
Här kommer en extremt märklig fråga, som dock är tagen direkt ur verkligheten.
Ponera att man har ett ex. ett sånt jobbigt ex som man verkligen verkligen känt för, och som man aldrig riktigt fått ett avslut med. Om man då träffar nån ny, som man verkligen tycker om, massor.. Tom till den punkt at man kan överväga(dvs tänker om det är möjligt) att bli sambos en dag..
Att då välja att träffa det här exet, för att ta reda på om det finns något kvar av kärlek, attraktion etc.. som för att värdera en man träffar just nu..
Är det helt sinnessjukt, eller en relativt naturlig vilja? På något sätt är det ju ändå bättre att sätta stopp tidigt, istället för att låta det gå ett halvår och DÅ komma på att man fortfarande hade känslor för nån annan!?
Jag kan inte bestämma mig för vad jag tycker!!!! Ge mig en objektiv bild!
Jag vet hut dfet känns! dagars timmars slit med polering ochj vaxning, glass och biobiljetter, man lägger ner hela ens själ på helvetet. sen kommer detr nån jävel och kör in i henne bakifrån. först tänker man vafan, 20 minuter senbrare tämker man att det cva nog det hon viklle innesrt inne och man accepterar bilem sopom den va. det va nåt för lössläppt för en sölv. sen köper man volvo
Tokkär
Det är bara du som kan bestämma eller veta om du vill träffa ditt ex för att få ett ev avslut, eller början.
Men jag tycker iallafall att du ska göra det. Inte för din skull utan för din nuvarande tjejs skull!
Hur skulle du känna den dagen ni är sambo och ditt ex känner att hon vill börja om med dig igen??? För jag förmodar att du fortfarande har känslor kvar för henne...
Du är i fel tråd gumman. Kasta inte sten i folks glashus.
Jag vet att det inte är så du menar men välj någon annan tråd om du vill dela med dig av din lycka, här inne ska man vara bitter .
Hmm en fråga???
kom på en sak jag har fick höra av en pojk för ett tag sen...
Killen ligger å klämmer på pattarna - dina är lite mjukare än mitt ex´s pattar de e bra fast hon hade större
-mitt ex hade gaddat det där och detta på sin fitta de va rätt snyggt kanske nått sånt du vill ha
+ massa smågrejjer
Vid konfrontation -va kan vi inte prata om allt
total noll förståelse för att jag inte vill veta.
Säger man så??
Vill ni höra mitt i myset - du har mindre snopp än mitt ex?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |