Kärlekstrubbelstråden

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
Meeen massa kryptiska inlägg o massa blä hit o blä dit...

Nu går ja o duschar o väntar mig lite klarhet i allt när jag kommer tillbaka...

Vill du få klarhet? Bli asexuell :D

Han är medlem men vad jag förstått inte jätte aktiv. så det va nog snarare så att han faktiskt råkade snubbla över tråden... :va

Mjaee... Alltså då fanns det ju en risk o rubriken "kärlekstrubbel" med ditt namn, han visste vä lvad du hette på sporthoj, gör självklart att han läser om han loggar in....

Aja ska inte kasta sten men uppdatera oss nu vad har hänt? :)

Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Nämen... Ingen verkar få till det.. :(
Ärligt talat är det bäst att skita i allt vad kärlek heter!
Jag är livrädd för att bli kär, för det går alltid åt helvete ändå! :rolleyes:

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Nämen... Ingen verkar få till det.. :(
Ärligt talat är det bäst att skita i allt vad kärlek heter!
Jag är livrädd för att bli kär, för det går alltid åt helvete ändå! :rolleyes:

Usch, säg inte så!

Jag vill ha kvar min Hanna. Misslyckats SÅ många gånger förr att jag skulle bli psykbryt om jag misslyckades igen.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3120949 Vill du få klarhet? Bli asexuell :D

Mjaee... Alltså då fanns det ju en risk o rubriken "kärlekstrubbel" med ditt namn, han visste vä lvad du hette på sporthoj, gör självklart att han läser om han loggar in....

Aja ska inte kasta sten men uppdatera oss nu vad har hänt? :)
Det som har hänt är:

Han såg tråden, kände sig träffad. ville inte samma sak alls och där va sagan slut... :(

jaja, det är ju fest den 8, 15 eller 22e september så det är lungna puckar. Nu kan ja auktionera ut mig själv i "Fest tråden" som en liten extra bonus :rolleyes:

3121051 Usch, säg inte så!

Jag vill ha kvar min Hanna. Misslyckats SÅ många gånger förr att jag skulle bli psykbryt om jag misslyckades igen.
Du är ung, det kommer många fler om det misslyckas nu...

dessvärre är det precis som Swish säger... :(

Last edited:

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Nästan så man vill ta livet av sig när man läser om alla miserabla relationer här ju :(. Jag hoppas att det löser sig för er som nu har problem.

Mitt största problem är att jag inte blir kär. Dags att höja ribban eller hur funkar det :va.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Nu e de jag som inte hajjar säger man a får man säga b tell c@rro the hole story

Mje som typ halva dehär forumet vet om så har ja mått dåligt som fan över min exsambo men de har bleve bättre o bättre o inte brytt mig så himla mkt nu på ett tag, mer än att ja tänkt på henne typ varje dag :gnissla
o sen idag så snubbla ja in på en lägenhetsbytesannons på blocket..
o vem e de inte som vill byta sin dyra fina lägenhet mot en ännu större dyrare lägenhet..
tilläggas bör att hon inte hade råd me den lägenheten hon flyttade till efter vi gjort slut som kostade mer än 1000 spänn MINDRE än den hon har nu.. o nu vill hon alltså byta till en ännu dyrare o större.
Killar som mig drar då bara en slutsats o de e att hon har ny sambo o då mår lilla jag dåligt o vill dö...

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
tänkt på henne typ varje dag :gnissla
Du kommer fortsätta falla tillbaka i det gamla mönstret tills att du själv sätter ner foten och börjar kämpa emot, du mår bara dåligt av de själv och i längden blir de ganska mean. Men de här har ja ju tjatat om massor innan:)

En annan grej jag brukar lyckas med är att bli kär i tjejer som bara betyder trubbel, de är ganska obra också men kul ett tag iaf ;)

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Du kommer fortsätta falla tillbaka i det gamla mönstret tills att du själv sätter ner foten och börjar kämpa emot, du mår bara dåligt av de själv och i längden blir de ganska mean. Men de här har ja ju tjatat om massor innan:)

En annan grej jag brukar lyckas med är att bli kär i tjejer som bara betyder trubbel, de är ganska obra också men kul ett tag iaf ;)

Jag gör ju de.. mådde ju rätt bra o brydde mig inte så mkt men så ser man nåt o hela bröstet knyter ihop sig o man mår skit.. kan ja inte rå för ju...

HondaGreg

Scorpion on wheels
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Horny 600F
Själv verkar jag fastna för tjejer som egentligen är totalt ointresserade men de verkar spela att de är det...iaf tidvis.
Ett klart framgångsrecept och inte lite tröttsamt!!!

PS. Slappa: alla tjejer verkar vara trubbel ändå.. what's new?!

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3121715 Du kommer fortsätta falla tillbaka i det gamla mönstret tills att du själv sätter ner foten och börjar kämpa emot, du mår bara dåligt av de själv och i längden blir de ganska mean. Men de här har ja ju tjatat om massor innan:)

Yeah, we know, don´t we ;)

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Hoj
cröss å Rajsbus
Jag gör ju de.. mådde ju rätt bra o brydde mig inte så mkt men så ser man nåt o hela bröstet knyter ihop sig o man mår skit.. kan ja inte rå för ju...

tror att de e min tur att dela ut en kram:pannkyss

vi kan lipa lite tillsammans även om jag nu sitter i en app lapp du slapp situvation å inte e jätte ledsen nu tills jag 100 % bestämt mig.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
tror att de e min tur att dela ut en kram:pannkyss

vi kan lipa lite tillsammans även om jag nu sitter i en app lapp du slapp situvation å inte e jätte ledsen nu tills jag 100 % bestämt mig.

yes tack... se så de kan svänga på en dag.. igår satt man här o va rätt glad ändå.. nu e man ett vrak igen...

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår