zykl0n
Ny medlem
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR1000RR -04, Husqvarna 258 -80, Kuberg -16, Goes 625 -16
Fast hade jag velat ha honom i säng hade jag haft honom första dagen..
Ja vad ska man säga..
Man ska inte ge upp så lätt!
Fast hade jag velat ha honom i säng hade jag haft honom första dagen..
Sant, men i det här fallet är det värdelöst att fortsätta hoppas.3123885Ja vad ska man säga..
Man ska inte ge upp så lätt!
Jo,, man hoppas det blir så att dom får varandra igen, men under ordnade Former. Ett par som är perfekta för varandra klarar även sådana hinder.
Elle får en kram från detta hållet med
Jag har ingen inblick i vad som hänt dig, men en kille som playar är inte ens värd en suck.(gäller även för tjejer). Din prins sitter och väntar,, kanske med en spelkontroller i handen, kanske med ett gashandtag, vem vet, de e kanske till och med han som går förbi dig nästa gång du rundar ett hörn..
Han var inte värd dig den som kommer få dig kan skratta sig lycklig
samma gäller vår kära blomma
deras förlust ni vinner i längden
Desto större kärlek desto starkare sorg.
Gör man allt för att inte bli sårad missar man en massa skoj.
...rimmade nästan juh
Vad svamlar du om? :3124017Men han lackade för du gillade honom?
G varning (no offence) eller redan med nån annan?
Måste vara nåt av de för alla gillar ju Blomman
Fyfan, du den är inte skoj alls. men du va ju inte dum heller, hur skulle du kunna veta? fat jag förstår hur du känner dig :3124170tack för kramen, de som hänt e att en kille som jag tyckte väldigt mycket om och som tidigare inte visat annat en detsamma tebax skickade ett sms igår efter att jag frågat hur allt låg till att han typ bryter med mig för att hans X som varit utomlands i ett år kommit tillbaka och vill att dom skall fortsätta där dom sluta och otur nog för mig så ville han de med efter 3 v funderande.
de e andra gången de händer mig HATAR HATAR!!!! känner mig så dum som gått på en nit igen
tack carro undrar igentligen vart alla snälla killar finns sånna som inte sårar allt för mycket och som är helt ärliga och raka... vart finns dom vill hitta en sån... men gör man de näääääää man hittar alla slemmon och lögnarna och dom som misshandlar dig typ ist.. JÄVLA SKIT!!!
men de får la fan finnas gränser på antalet tycker ja de ska iaf
Vad svamlar du om? :
Fyfan, du den är inte skoj alls. men du va ju inte dum heller, hur skulle du kunna veta? fat jag förstår hur du känner dig :
Nästan så man vill ta livet av sig när man läser om alla miserabla relationer här ju . Jag hoppas att det löser sig för er som nu har problem.
Mitt största problem är att jag inte blir kär. Dags att höja ribban eller hur funkar det .
Nope, finns MASSOR,, men tyvärr som jag förklarade tidigare så vill Ni ha allt på en gång.. Den assnygga badboy´n som behandlar elr halvt dåligt,, annars ser ni killen bara som ett säkert kort och tråkig.. Tyvärr har ni bara er skävla att skylla i den frågan...
Men killen som gjorde så,, de e hans förlust... Bara hört bra om dig... så du är nog en riktig perfa tjej om nån lyckas intressera dig...
Nope, finns MASSOR,, men tyvärr som jag förklarade tidigare så vill Ni ha allt på en gång.. Den assnygga badboy´n som behandlar elr halvt dåligt,, annars ser ni killen bara som ett säkert kort och tråkig.. Tyvärr har ni bara er skävla att skylla i den frågan...
Men killen som gjorde så,, de e hans förlust... Bara hört bra om dig... så du är nog en riktig perfa tjej om nån lyckas intressera dig...
Helt rätt!
Ni har lite för stora krav ibland!
tack för kramen, de som hänt e att en kille som jag tyckte väldigt mycket om och som tidigare inte visat annat en detsamma tebax skickade ett sms igår efter att jag frågat hur allt låg till att han typ bryter med mig för att hans X som varit utomlands i ett år kommit tillbaka och vill att dom skall fortsätta där dom sluta och otur nog för mig så ville han de med efter 3 v funderande.
de e andra gången de händer mig HATAR HATAR!!!! känner mig så dum som gått på en nit igen
tack carro undrar igentligen vart alla snälla killar finns sånna som inte sårar allt för mycket och som är helt ärliga och raka... vart finns dom vill hitta en sån... men gör man de näääääää man hittar alla slemmon och lögnarna och dom som misshandlar dig typ ist.. JÄVLA SKIT!!!
men de får la fan finnas gränser på antalet tycker ja de ska iaf
Kanske formulerade mig lite fel där!
Du kanske letar på fel ställen? tjejer brukar ha en förmåga att dra sig till puckon och äckel som ljuger och slåss, för de verkar mer spännande! En "normal" kille är oftast just för normal för att vara intressant!
så jag uppfattat det iaf!
så satans många nötter kan det väl inte finnas runt Borås heller?
har aldrig vart tesammans med en boråsare så ja vet inte. gillar inte att gå på krogen. har bott i bla varberg innan..
jag trodde jag hade hittat en normal kille denna gången
har aldrig vart tesammans med en boråsare så ja vet inte. gillar inte att gå på krogen. har bott i bla varberg innan..
jag trodde jag hade hittat en normal kille denna gången
Mitra skrev:Börjar undra om dom finns
Jag kan nog erkänna att jag har det, vad kan man begära av dem liksom3124638tycker jag inte ja har
Börjar undra om dom finns
Visst svider det, Ibland har man en jävla otur! Men häng inte läpp för det, E han ett svin är det väl bara skönt att det aldrig blev nåt seriöst?
Varför inte krogen? Flyttat nyligen till borås? Varberg var jag nere i och körde lite granna i i lördags, fint ställe!
jag flyttade hit i aug förra året och tycker att borås krog liv är så otreoligt ytligt och trisst. Varberg jo de e underbart älskar de..
Otur?? jo de har ja mycket av isf. Ett svin hmmm ja saken e som den att jag vet fortfarande inte va ja ska säga om han är fortfarande lite chockad de e alla ingen kunde tro att han skulle skicka sms han e ju i vanliga fall en underbar människa.
Jag kan nog erkänna att jag har det, vad kan man begära av dem liksom
det finns uppenbarligen gränser va
jo de gör ju tydligen de hade vart skönt att veta dom innan bara hahahaha
jag flyttade hit i aug förra året och tycker att borås krog liv är så otreoligt ytligt och trisst. Varberg jo de e underbart älskar de..
Otur?? jo de har ja mycket av isf. Ett svin hmmm ja saken e som den att jag vet fortfarande inte va ja ska säga om han är fortfarande lite chockad de e alla ingen kunde tro att han skulle skicka sms han e ju i vanliga fall en underbar människa.
Håller med dig om kroglivet i borås! suger verkligen pung, men som tur är går det ju ganska fort att ta sig ner till Göteborg, där det är betydligt roligare!
Då har du bott där ett tag, trivs du?
Alla kan göra konstiga val, han kanske ändrar sig senare och kommer på att gjort en jävla tabbe! Då är det bara att antingen köra på, eller sparka han i röven ordenligt!!
trivs och trivs de duger la gillar la varberg mer men men...
jo de kanske han gör och då vet ja inte vad jag gör de återstår att se
Varför flyttar du inte ner igen då?
Var nånstans i Borås bor du då?
Den dagen den sorgen brukar man ju säga...
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|