Kärlekstrubbelstråden

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Detta är tyvärr den bistra sanningen...

Men detta gäller inte bara för tjejer, utan killar också! Man blir blind för dom som inte passar in i den bild av "partner" man har ställt in sig på. Men som tur är så finns det många bra förhållanden som har börjat på just det här sättet, vänskap till förhållande.

Att försöka skapa en relation på det ytliga (för att hon/han ser sååå bra ut) är redan utdömt innan det har startat. En människas utseende förändras hela tiden, även din syn på det. Att se någon för första gången skapar en spänning/attraktion, men med tiden du har vant dig vid det och spänningen/attraktionen minskar...

Ett förhållande som har börjat från grunden med vänskap, har lärt känna varandra för vilka dom verkligen är i tanke, tycke och värderingar har en betydligt större grund att vila sig på när det är dags att ta det hela ett steg längre. Ett förhållande är uppbyggt på en kompromiss mellan begär där det gäller att hitta en balans som passar båda. Där är det en stor fördel om man har vart vänner innan och vet vad den andra har för begär samt hur du anpassar dina för att få en så jämn gång som möjligt...

Undra varför jag är singel...:va

:fakta Så sant..
F*n va smarta ni är ibland..(typ Maffan :7peta ) Kul o läsa vad som skrivs.. :rolleyes:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Detta är tyvärr den bistra sanningen...

Men detta gäller inte bara för tjejer, utan killar också! Man blir blind för dom som inte passar in i den bild av "partner" man har ställt in sig på. Men som tur är så finns det många bra förhållanden som har börjat på just det här sättet, vänskap till förhållande.

Att försöka skapa en relation på det ytliga (för att hon/han ser sååå bra ut) är redan utdömt innan det har startat. En människas utseende förändras hela tiden, även din syn på det. Att se någon för första gången skapar en spänning/attraktion, men med tiden du har vant dig vid det och spänningen/attraktionen minskar...

Ett förhållande som har börjat från grunden med vänskap, har lärt känna varandra för vilka dom verkligen är i tanke, tycke och värderingar har en betydligt större grund att vila sig på när det är dags att ta det hela ett steg längre. Ett förhållande är uppbyggt på en kompromiss mellan begär där det gäller att hitta en balans som passar båda. Där är det en stor fördel om man har vart vänner innan och vet vad den andra har för begär samt hur du anpassar dina för att få en så jämn gång som möjligt...

Undra varför jag är singel...:va

Vad klok du låter ibland..! :tummenupp

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
:mattias

*Radera radera radera*
Ähh...skit samma. bara en massa finkänsligt dravell mm :eek:rka

Nej, jag ska va snäll! Lite vett verkar det ju finnas i dig, men man vet ju aldrig, skenet kan bedra, det har jag lärt mig! :rolleyes: :tungan

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
blir efter studierna
Taskigt! Hoppas du hittar rätt denna gången då!
Hur har det gått med puckot då? har du snackat nåt med han? :confused:

ja de hoppas jag med..
vet inte vad jag skall kalla han och vet inte vad jag känner har inte tid att tänka efter heller... har inte snackat med han men känner lite saknad,,:( de e typ de enda ja hunnit känna:gnissla

GSX-R-Mikko

Vill mycket, Kan inget...
Gick med
12 Aug 2007
Hoj
Kawasaki ZZR 1400 -07
ja de hoppas jag med..
vet inte vad jag skall kalla han och vet inte vad jag känner har inte tid att tänka efter heller... har inte snackat med han men känner lite saknad,,:( de e typ de enda ja hunnit känna:gnissla

Självklart du kommer göra det! tänk positivt!!:)

Saknaden går över! e du inte ute och festar idag då?
Får ju inte sitta hemma och deppa ihop över detta! :pannkyss

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
blir efter studierna
Hur har det gått då?

I det läget så är man världens mest ensamma person även i ett fullsatt rum med kompisar... :pannkyss

jo tack e la snart sönder stressad av annat så snart bryter de la va på fest idag med skolan temat va la bra trycka våra namn på våra tshirts som vi typ skall bo nästkommande 2 v, men drog mig dock undan ibland och hamnade i min egen lilla värld vilket fick vara i typ nån minut innan folk kom och snacka om sina problem... kan helt ärligt säga att de enda ja känner förtillfället e stress och att jag inte hinner eller orkar tänka så mycket och kan känna mig rätt ensam ibland...:(

Självklart du kommer göra det! tänk positivt!!:)

Saknaden går över! e du inte ute och festar idag då?
Får ju inte sitta hemma och deppa ihop över detta! :pannkyss

har precis kommit hem..
har inte tid att sitta hemma och deppa.. och e inte ensam heller en av mina bästa vänner kommer till och från bo hos mig i typ 2v... men hon har somnat..

Last edited:

GSX-R-Mikko

Gick med
12 Aug 2007
Hoj
Kawasaki ZZR 1400 -07
jo tack e la snart sönder stressad av annat så snart bryter de la va på fest idag med skolan temat va la bra trycka våra namn på våra tshirts som vi typ skall bo nästkommande 2 v, men drog mig dock undan ibland och hamnade i min egen lilla värld vilket fick vara i typ nån minut innan folk kom och snacka om sina problem... kan helt ärligt säga att de enda ja känner förtillfället e stress och att jag inte hinner eller orkar tänka så mycket och kan känna mig rätt ensam ibland...:(

För helvete! så ung och redan sönderstressad? låter inget bra det här! Ändring får det bli!
Inte kul att höra på folks problem när man själv har nog med sitt! Du måste stressa ner iaf för det där kan slå illa på en! Känner du dig ensam är det bara att slå en pling:pannkyss

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
blir efter studierna
För helvete! så ung och redan sönderstressad? låter inget bra det här! Ändring får det bli!
Inte kul att höra på folks problem när man själv har nog med sitt! Du måste stressa ner iaf för det där kan slå illa på en! Känner du dig ensam är det bara att slå en pling:pannkyss

tack men stressad lär ja iaf va tills på måndag sen hoppas jag allt skall flyta på i 2 veckor när vi har nollning... e delvis stressad för att jag e en av 2 från min instutition som planerar den men har i stortsett blivit lämnad sj... har typ fixat och donat med grejer från 9 till 01 ungefär varje dag...
de e jobbigt att lyssna på andras ibland men känner att jag måste låta dom få prata av sig med och tar på mig massa nytt hela tiden:huvet

GSX-R-Mikko

Gick med
12 Aug 2007
Hoj
Kawasaki ZZR 1400 -07
tack men stressad lär ja iaf va tills på måndag sen hoppas jag allt skall flyta på i 2 veckor när vi har nollning... e delvis stressad för att jag e en av 2 från min instutition som planerar den men har i stortsett blivit lämnad sj... har typ fixat och donat med grejer från 9 till 01 ungefär varje dag...
de e jobbigt att lyssna på andras ibland men känner att jag måste låta dom få prata av sig med och tar på mig massa nytt hela tiden:huvet

Men försök ta en sdak i sänder isf! ta inte på dig för mycket!
Aldrig kul att bli lämnad i sticket, speciellt inte när man blir överlämnad med allt ansvar på!
Från 9 till 01? hur orkar du???
Men sluta lyssna då,klart dom ska få prata av sig men förstår dom inte att du har det jobbigt och oxå kanske behöver prata av dig?

TA INTE PÅ DIG MER, GÖR DIG AV MED EN DEL IST!

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum