Kärlekstrubbelstråden

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Intressant tråd, tips till grabbarna som inte får ligga.

På Krogen: Klä inte upp dig för mycket, dränk inte in dig i rakvatten, tanka inte heller fullt innan du går ut, gå ut själv utan dina fulla polare, va framåt utan att verka påträngande, du behöver inte bjuda på sliskiga drinkar, slappna av och ha kul istället.

När du får napp så dansar du kanske och snackar lite men inte för mycket, tjejer gillar killar som lyssnar, berätta inte för mycket om dig själv, snacka om sådant som du tycker är kul att göra istället.

Om DU blir tillfrågad att följa med hem så är det oftast grönt, men om inte så föreslår du att ni ses på söndag istället på ett neutralt ställe, en fika eller liknande på ett cafe.

Om tjejen ringer dig på söndag så är saken biff, ha lite tålamod, lyssna efter signaler och sedan får du ligga.

Om tjejen inte ringer så låter du det vara, om hon verkligen vill träffa dig så kommer att hon att ta kontakt med dig när HON vill.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Del 2:

Hjälper ingenting så får du flytta till ett ställe där din dialekt upplevs som intressant och spännande, alternativt kan du utveckla en egen dialekt som gör dig intressant och exotisk.

Du blir bombarderad av tjejer som hör att du är inflyttad och därmed ökar intresset för dig, en del tjejer faller för mystiska främlingar med mörk bakgrund, "mamma instinkten" tar över och hon kommer att göra allt för att rädda dig från fördärvet.

Snälla pojkar får aldrig kyssa vackra flickor.

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne

Hjälper ingenting så får du flytta till ett ställe där din dialekt upplevs som intressant och spännande, alternativt kan du utveckla en egen dialekt som gör dig intressant och exotisk.

Det förklarar varför vi har en massa gotlänningar här i Gbg då. Du menar mao att dom inte fick ligga nåt hemma, blev desperata och flyttade hit? :hihi

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Tssss. Vem vill vara normal? Egentligen? Vill du kalla dig det? Normalt låter spännande som en gråsten...

Tja du normal behöver inte vara = tråkig

Normal = kunna vara rak och ärlig om vad man vill. Stå för vad man känner och att inte medvetet såra eller göra den andre illa.

Vi tjejer klarar av att höra sanningen från första början om vad man vill ha ut av förhålladet :) Bättre att spela med öppna kort än att man efter att tag får ett slag i ansiktet för att man trodde en sak och det visade sig vara precis tvärt om :näsblod

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Överallt.. De e han du ser som ett bra stöd, en fin vän, men inget mer för han e TRÅKIG... Normalläge e tråkig... Jag menar hur skoj är du själv om du hade hört "men vi kan väl vara vänner" 90% av gångerna..

Vill ni ha någon som inte "spelar spelet" så är en bra början att leta bland dom killar ni har om vänner. Säkert några av dom som försökt men ni har inte ens sett det för han har inte haft "DET DÄR" eller "du kände inget"

Saken e den att ett välfungerande och hållbart förhållande bygger man på en stark grund av vänskap. Okok,, är desutom vännen mycket tilldragande så är det ett plus, men då hade det inte varit en vän utan ett ex..

Testa,, det värsta som kan hända är att DU sårar HONOM för han som vän kommer inte såra dig. :tummenupp

De e de säkra spåret att inte bli sårad, och att finna en kille som är normal och är sig själv och ärlig i alla lägen och trogen.

Men som jag sagt en massa gånger innan i tråden så, är han alla dessa saker, så är han ett säkert kort och därmed tråkig i era ögon.

Detta är tyvärr den bistra sanningen...

Men detta gäller inte bara för tjejer, utan killar också! Man blir blind för dom som inte passar in i den bild av "partner" man har ställt in sig på. Men som tur är så finns det många bra förhållanden som har börjat på just det här sättet, vänskap till förhållande.

Att försöka skapa en relation på det ytliga (för att hon/han ser sååå bra ut) är redan utdömt innan det har startat. En människas utseende förändras hela tiden, även din syn på det. Att se någon för första gången skapar en spänning/attraktion, men med tiden du har vant dig vid det och spänningen/attraktionen minskar...

Ett förhållande som har börjat från grunden med vänskap, har lärt känna varandra för vilka dom verkligen är i tanke, tycke och värderingar har en betydligt större grund att vila sig på när det är dags att ta det hela ett steg längre. Ett förhållande är uppbyggt på en kompromiss mellan begär där det gäller att hitta en balans som passar båda. Där är det en stor fördel om man har vart vänner innan och vet vad den andra har för begär samt hur du anpassar dina för att få en så jämn gång som möjligt...

Undra varför jag är singel...:va

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Tja du normal behöver inte vara = tråkig

Normal = kunna vara rak och ärlig om vad man vill. Stå för vad man känner och att inte medvetet såra eller göra den andre illa.

Vi tjejer klarar av att höra sanningen från första början om vad man vill ha ut av förhålladet :) Bättre att spela med öppna kort än att man efter att tag får ett slag i ansiktet för att man trodde en sak och det visade sig vara precis tvärt om :näsblod
Fast, då kan man ju ställa så frågan. Är den "normala" människan rak och ärlig? Kollar man i den här tråden så nä. Så egentligen är rak o ärlig en rätt häftig person...
Öppna kort är givetvis bra men dom kan skrämma iväg folk också. Oftas är det väl vettigt att vara så där lagom rak tills det hela planar ut och man känner att man är någerlunda lika rent känslomässigt.

Man kan ju få en smäll på nosen för att folk ändrar sig också.

CorbenDallas

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
oohh key..

Höra sanningen? Nja,, du anar inte hur viga tjejer blir,, visste inte så många kunde lägga benen på ryggen :D *tyvärr sant*

Då får ni ett säkert kort och det klarar ni inte av, ni går vidare.
Det beror givetvis på NÄR man säger det och HUR man säger det. Jag springer också all världens väg om någon efter 2 timmar deklarerar sin eviga kärlek till mig.

CorbenDallas

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Givetvis, men nu talar vi om personer utan störningar.. :tungan

Det har man fått höra nån gång och jag håller med..

Måååånga många år sen träffade jag en tjej på en fest, vi pussades *tihi*. två tre dejter på stan och någon dag efter dyker hon upp hemma hos mig och jag sa att jag nog inte hade tid att ses mer och hon skulle då ta livet av sig..

Jag svarade "visst, men gör det inte här bara" och stängde dörren.
Sånna överklängiga personer hör nog inte hemma i detta resonemang. Trodde vi talade om normala..
Normal är ett begrepp som är väldigt dynamiskt beroende på vem du pratar med. Min syn på normal behöver inte alls stämma överens med din tex. Vilket den ju inte gör eftersom du anser dig normal :D

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Del 3:

Om du misslyckats trots din exotiska dialekt och fortfarande inte får ligga så får du nu plocka fram det hemliga vapnet.

Börja umgås med farliga människor, gärna sådana med tunga guldkedjor runt halsen som lyssnar på hip hop och liknande skitmusik, du kommer nu att öka ditt värde som raggningsobjekt, tyvärr kommer även att vissa grabbar tycka att du är en cool och farlig kille.

Lär dig att göra konstiga tecken med händerna medans du säger YO, utveckla en egen gungande gångstil så ligger du snart med vem du vill.

HondaGreg

Scorpion on wheels
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Horny 600F

Måååånga många år sen träffade jag en tjej på en fest, vi pussades *tihi*. två tre dejter på stan och någon dag efter dyker hon upp hemma hos mig och jag sa att jag nog inte hade tid att ses mer och hon skulle då ta livet av sig..

Psykiskt störda männiksor hotar alltid med sådanna extrema grejer för att försöka få någon hållhake på en. Har råkat korsa väg med en donna som hotade med allt sånt: börja knarka, ta livet av sig, vänstra med sitt ex... you name it!!
Hat-sms är ju inte heller ovanligt, varvat med "oj, förlåt. Jag menade det inte!"
Lite tröttsamt i längden...

O sen de som lägger benen på ryggen efter att man lägger korten på bordet efter en vänskap på ca 1 år.

....men jag har bara haft flyt med kvinnor! :huvet

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3128018 Normal är ett begrepp som är väldigt dynamiskt beroende på vem du pratar med. Min syn på normal behöver inte alls stämma överens med din tex. Vilket den ju inte gör eftersom du anser dig normal :D
Du kan aldrig plocka ut nån ur massan som är normal. Möjligen en som lever svensonliv, ser normal ut och är någorlunda vettig på ytan.

Det finns idag inget som är normalt, och har nog inte funnits när man pratar personligheter. Däremot fins det de som följer normen utåtsett... men när man pratar med dem är de inte alls som alla andra.

Jag har inte flirtat med nån grabb på 3-4 dagar jag kanske håller på att bli sjuk :va inte ens skoj flirtat :confused:

CorbenDallas

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Du kan aldrig plocka ut nån ur massan som är normal. Möjligen en som lever svensonliv, ser normal ut och är någorlunda vettig på ytan.

Det finns idag inget som är normalt, och har nog inte funnits när man pratar personligheter. Däremot fins det de som följer normen utåtsett... men när man pratar med dem är de inte alls som alla andra.
Precis! Och anledningen är enkel. Det DU anser normalt kanske inte han anser normalt och tvärtom. Mao är ordet normalt inte vidare bra att använda eftersom ingen ändå vet vad man menar...

Jag har inte flirtat med nån grabb på 3-4 dagar jag kanske håller på att bli sjuk :va inte ens skoj flirtat :confused:
Äh, slappna av! Det finns mer i livet än det. Faktiskt...

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Haha, stackars lilla Blomman!
Bara lägg ner allt vad killar heter! De är konstiga, och man får aldrig den man vill, bara en massa andra man inte är intresserad av! Skit i de helt ett tag, så ska du se att du mår mycket bättre..! Det gör jag, och det funkar kanon! :tummenupp

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Hoj
cröss å Rajsbus
Finns bara ett raggnings tips som funkar i alla väder (som borde vart självklart)

Var dig själv .... är man inte sig själv funkar de inte i längden ändå.
om man gör sig till etc kommer sitt rätta jag alltid fram te slut å då e de kört.

men de e klart jag rapar inte efter maten på första daten det får vänta te
3dje

de impar faktist på brudar me killar som vågar stå för den dom e, skit i va bruden tycker gillar hon dig inte nu lär hon inte göra det om en månad heller när ditt rätta jag hoppar fram.

skall ni bara ligga ta den fullaste men som inte e så full att hon spyr på dig:D

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum