GSX-R-Mikko
Vill mycket, Kan inget...
jo man brukar ju de...
jag bor på östermalm
jag skall plugga klart först så de e några år kvar
Östermalm?
Hittar det inte i mitt hjärnkontor!
Vad pluggar hon till då? MC-polis?
jo man brukar ju de...
jag bor på östermalm
jag skall plugga klart först så de e några år kvar
Hjälper ingenting så får du flytta till ett ställe där din dialekt upplevs som intressant och spännande, alternativt kan du utveckla en egen dialekt som gör dig intressant och exotisk.
Gottis är ett undantag dock.Det förklarar varför vi har en massa gotlänningar här i Gbg då. Du menar mao att dom inte fick ligga nåt hemma, blev desperata och flyttade hit?
Börjar undra om dom finns
Tssss. Vem vill vara normal? Egentligen? Vill du kalla dig det? Normalt låter spännande som en gråsten...
Överallt.. De e han du ser som ett bra stöd, en fin vän, men inget mer för han e TRÅKIG... Normalläge e tråkig... Jag menar hur skoj är du själv om du hade hört "men vi kan väl vara vänner" 90% av gångerna..
Vill ni ha någon som inte "spelar spelet" så är en bra början att leta bland dom killar ni har om vänner. Säkert några av dom som försökt men ni har inte ens sett det för han har inte haft "DET DÄR" eller "du kände inget"
Saken e den att ett välfungerande och hållbart förhållande bygger man på en stark grund av vänskap. Okok,, är desutom vännen mycket tilldragande så är det ett plus, men då hade det inte varit en vän utan ett ex..
Testa,, det värsta som kan hända är att DU sårar HONOM för han som vän kommer inte såra dig.
De e de säkra spåret att inte bli sårad, och att finna en kille som är normal och är sig själv och ärlig i alla lägen och trogen.
Men som jag sagt en massa gånger innan i tråden så, är han alla dessa saker, så är han ett säkert kort och därmed tråkig i era ögon.
Det förklarar varför vi har en massa gotlänningar här i Gbg då. Du menar mao att dom inte fick ligga nåt hemma, blev desperata och flyttade hit?
Fast, då kan man ju ställa så frågan. Är den "normala" människan rak och ärlig? Kollar man i den här tråden så nä. Så egentligen är rak o ärlig en rätt häftig person...Tja du normal behöver inte vara = tråkig
Normal = kunna vara rak och ärlig om vad man vill. Stå för vad man känner och att inte medvetet såra eller göra den andre illa.
Vi tjejer klarar av att höra sanningen från första början om vad man vill ha ut av förhålladet Bättre att spela med öppna kort än att man efter att tag får ett slag i ansiktet för att man trodde en sak och det visade sig vara precis tvärt om
Det beror givetvis på NÄR man säger det och HUR man säger det. Jag springer också all världens väg om någon efter 2 timmar deklarerar sin eviga kärlek till mig.oohh key..
Höra sanningen? Nja,, du anar inte hur viga tjejer blir,, visste inte så många kunde lägga benen på ryggen *tyvärr sant*
Då får ni ett säkert kort och det klarar ni inte av, ni går vidare.
Normal är ett begrepp som är väldigt dynamiskt beroende på vem du pratar med. Min syn på normal behöver inte alls stämma överens med din tex. Vilket den ju inte gör eftersom du anser dig normalGivetvis, men nu talar vi om personer utan störningar..
Det har man fått höra nån gång och jag håller med..
Måååånga många år sen träffade jag en tjej på en fest, vi pussades *tihi*. två tre dejter på stan och någon dag efter dyker hon upp hemma hos mig och jag sa att jag nog inte hade tid att ses mer och hon skulle då ta livet av sig..
Jag svarade "visst, men gör det inte här bara" och stängde dörren.
Sånna överklängiga personer hör nog inte hemma i detta resonemang. Trodde vi talade om normala..
Måååånga många år sen träffade jag en tjej på en fest, vi pussades *tihi*. två tre dejter på stan och någon dag efter dyker hon upp hemma hos mig och jag sa att jag nog inte hade tid att ses mer och hon skulle då ta livet av sig..
Du kan aldrig plocka ut nån ur massan som är normal. Möjligen en som lever svensonliv, ser normal ut och är någorlunda vettig på ytan.3128018Normal är ett begrepp som är väldigt dynamiskt beroende på vem du pratar med. Min syn på normal behöver inte alls stämma överens med din tex. Vilket den ju inte gör eftersom du anser dig normal
Precis! Och anledningen är enkel. Det DU anser normalt kanske inte han anser normalt och tvärtom. Mao är ordet normalt inte vidare bra att använda eftersom ingen ändå vet vad man menar...Du kan aldrig plocka ut nån ur massan som är normal. Möjligen en som lever svensonliv, ser normal ut och är någorlunda vettig på ytan.
Det finns idag inget som är normalt, och har nog inte funnits när man pratar personligheter. Däremot fins det de som följer normen utåtsett... men när man pratar med dem är de inte alls som alla andra.
Äh, slappna av! Det finns mer i livet än det. Faktiskt...
Jag har inte flirtat med nån grabb på 3-4 dagar jag kanske håller på att bli sjuk inte ens skoj flirtat
Jag har inte flirtat med nån grabb på 3-4 dagar jag kanske håller på att bli sjuk inte ens skoj flirtat
skall ni bara ligga ta den fullaste men som inte e så full att hon spyr på dig
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |