Kärlekstrubbelstråden

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
ja men elle hur, å de påstår att VI är svåra att förstå sig på..

Ja, eller hur! Tjejer är visserligen mer komplicerade att förstå sig på överlag, men män alltså. De gör så jäkla ologiska saker, helt utan förvarning. Sen när man tycker det är konstigt tittar de bara på en med en tom blick, som verkligen bevisar att det inte finns minsta lilla aktivitet innanför det där pannbenet!

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Ja, eller hur! Tjejer är visserligen mer komplicerade att förstå sig på överlag, men män alltså. De gör så jäkla ologiska saker, helt utan förvarning. Sen när man tycker det är konstigt tittar de bara på en med en tom blick, som verkligen bevisar att det inte finns minsta lilla aktivitet innanför det där pannbenet!

Det är för att vi tänker instinktivt. Kan vi inte äta, eller leka med det vi har framför oss så hittar vi på nåt annat. Alternativt försöker vi förstå vad ni nyss sa och varför ni ifrågasätter det vi gjorde, det var ju solklart varför vi gjorde det vi gjorde. :tungan

Nä, allvarligt talat. Får signaler under lång tid att det finns attraktion. Sen när man samlat mod att göra ett närmande så är det som om inget hänt. Varför!? Har ju in absurdum försökt tolka signalerna i vänstervarv eftersom ni kommunicerar på ett mer subtilt sätt. De kommer flera gånger så det är ingen olyckshändelse eller slump den där beröringen eller blicken. Så när man tycker att nu är det ingen tvekan om vad hon vill får man ingen respons. Det är inte bara en gång det hänt, händer fan gång på gång! :va

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Det är väldigt svårt när man pratar olika språk.. Vi tjejer tycker det är lika svårt!

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,

Håller helt med! tjejer är värre, men killar alltså, kan va helt underbara som vänner, å så får man för sig å försöka satsa på nån av dem. ja men vips så räcker inte blodeförsörjningen till bägge deras huvuden.. elle nått..

SwePace

Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Han kanske får prestationsångest över de krav som kommer att ställas på honom?

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Håller helt med! tjejer är värre, men killar alltså, kan va helt underbara som vänner, å så får man för sig å försöka satsa på nån av dem. ja men vips så räcker inte blodeförsörjningen till bägge deras huvuden.. elle nått..

Så är det verkligen! Det är betydligt lättare att vara vän med killar än med tjejer, men får man för sig att man vill vara mer än vän med någon av de där varelserna blir de genast underliga. Och det kvittar om det är en gammal vän, eller en främling. De är likadana, allihop!

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Så är det verkligen! Det är betydligt lättare att vara vän med killar än med tjejer, men får man för sig att man vill vara mer än vän med någon av de där varelserna blir de genast underliga. Och det kvittar om det är en gammal vän, eller en främling. De är likadana, allihop!

Underbart att det inte bara jag som har upptäckt detta fenomen haha..!.

Då försöker du helt enkelt ha avancerade konversationer vid fel tillfälle. :fakta

antagligen...haha men va lite irroni i de hela,

Exempel: Klockan 03:38. Onsdag. Inte på semestern. Han har sovit i 4 timmar. Väck honom inte med frasen -Vi måste prata.

skulle aldrig falla mig in, är inte talbar själv försen jag iaf fått kaffe i mig...

Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Haha, det är möjligt. Jag har ändå sänkt mina krav något enormt, men hittar ingen som passar in för den sakens skull! Och det är inte ens några konstiga krav... :rolleyes:

Prova kraven två ögon, en näsa, en mun, två öron, två armar, en snopp, två ben, så hittar du nog någon typ vem som helst. Just go for it! :tummenupp

Diezel

Nu på banan!
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
ZX10R & Snart ihop-plockad Café Racer
Exempel: Klockan 03:38. Onsdag. Inte på semestern. Han har sovit i 4 timmar. Väck honom inte med frasen -Vi måste prata.

Hehe. Mer vanligt än det är det nog när man sjunker ned i TV soffan för lite slapp och man hör det smälla i skåpsluckorna i köket så det bara sjunger i glasen. Då man vet att bara vet att man tydligen gjort något fel men inte har en susning om vad. :rolleyes:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Prova kraven två ögon, en näsa, en mun, två öron, två armar, en snopp, två ben, så hittar du nog någon typ vem som helst. Just go for it! :tummenupp

Och du tror inte den som ska inneha de egenskaperna jag nämnde innan, ska se ut just så?

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09

"Han ska vara rolig, socialt anpassningsbar, utåtriktad och glad, och längre än mig. Och inte tjock."

Det är verkligen inte små krav du räknat upp. Jag passar ju till exempel inte in på ett enda av dem. :gnissla

Edit: Jo förresten, jag är faktiskt längre än dig. :hihi

Acid Nation

Utan tvekan!
Gick med
21 Jun 2011
Hoj
Kawasaki ZX-6R -07

Så fort jag försöker satsa på någon skriker de "JÄVLA PERVO!"... Varför? :va

SwePace

Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Men varför är vi i den här tråden? Känns som om ingen av oss som skrivit inlägg de senaste fem timmarna har någon att ha kärlekstrubbel med.

Ska vi flytta till kärleksfixartråden istället? Så ses vi här om ett tag när vi skaffat oss trubbel. :)

Nyheter
ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!