Bus-Bo
Gudomlig sporthojare
Fiffan, det är i den här tråden jag hör hemma på heltid tror jag.
Well, vad är definitionen av "sugen på?"Kära bullen
Finns en tjej i min närhet som jag är lite sugen på och hon är sugen tillbaka, problemet är att hon har sambo och har ett barn med denna.
Borde jag hålla fingrarna på täcket eller leka homewrecker??
Kära bullen
Finns en tjej i min närhet som jag är lite sugen på och hon är sugen tillbaka, problemet är att hon har sambo och har ett barn med denna.
Borde jag hålla fingrarna på täcket eller leka homewrecker??
Money: Du attraheras av fel folk helt enkelt... Här finns väl en hel drös pojkar här som vill ha ett stadigt förhållande, fina och bra vetifan om dom är... förutom jag då för jag är ju för perfekt för att vara sann... *host*
Var e alla dom fina, bra killarna som vill ha ett stadigt förhållande?
Finns inga killar som vill ha ett stadigt förhållande, bara dom som tror att dom vill.
Sluta leta så dyker han upp! Jag bestämde mej för att se till och vara singel i ett helt år, det sket sig då det givetvis dök upp en kanon tjej som paja min plan.
Har inte letat i heller. Har inga problem att vara själv. Han senaste hade tydligen varit intresserad ett tag o ja fatta inget när han försökte bjuda ut mig. Gick på dejt sen umgicks vi nästan hela tiden så nu sket d sig.
Har för mycket att pyssla med för att orka leta efter killar, men har alltid umgåtts med bara killar i princip o d e alltid nån som fattar intresse för en. Så ger man sig in i något men sen blir det inget mer.
Är rätt open-minded, dock kan ja säga att ja måste attraheras av utseendet oxå. Fast har ingen speciell stil ja går efter utan det kan vara små detaljer. Tycker att jag inte går efter något speciellt men verkar fastna för samma skit hela tiden!
Börjar tröttna på det kraftigt och känns som ja lägger ner killandet helt snart.
Det jag är mest trött på är att killar inte kan vara ärliga från början. Speciellt när man pratat om allt från början och det varit HAN som tagit upp det. Är man inte överens så är det väl bara säga d från början så går man åt var sitt håll?
Utsidan ger insidan sin chans.
Fan oxå...
Fast killar med ett vackert ansikte går fetbort. Gå runt och va otrevlig mot alla andra brudar för att de säkert vill ha en bit av ens vackra karl är fan inte kul.
Nä, tacka vet jag er vanliga, eller rent av halvfula, killar. Ni med fötterna på jorden. Ni utan anledning att ljuga och spela casanova. Ni som bara serverar en skopor med humor och ärlighet. Ni är de bästa!
Ja titta, du va en såndär ful.
Hur fort går en Gixxer Tumba-Södertälje?Haha, exakt vad jag menar!
Ligga?
Här hör jag nog också hemma på heltid... Jag vågar knappt ens ge mig in i leken ju..
Hur fort går en Gixxer Tumba-Södertälje?
Äh, upp med hakan. Kom till S-tälje du med så turas vi om och gör slut på pojkstackarn! Moohahahahahah!!
Varför hittar jag den här tråden först nu!? Här hör jag hemma.
För eftersom att jag inte har ett förhållande, varken på kramstadiet eller emotionellt, just nu är jag per definition expert på ALLA former av grus i förhållandemaskineriet.
Här kan jag göra nytta. Eller nåt...
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |