Plåtniklas
Liten, rädd och ensam™
Skämtosido, ska kolla kalendern
Do it.
Skämtosido, ska kolla kalendern
Do it.
Lammkött!!!!
Va inte så jäfla romantisk... Jag kan ju bli helt till mig!
Va inte så jäfla romantisk... Jag kan ju bli helt till mig!
Haha, ja, jag får väl sållas till er, var ju 22år förra helgen
hahahaha!! jag är 28 år! men visst jag är oxå 22 egentligen.
Haha, vilken pantertanterliga! Norman är nog lite orolig över Stockholmarnas hälsa om vi partajar ihop
Ja och det är ju därför jag måste skriva i den här trådenTror nog det är tillräckligt med stake i 08 för att kunna hantera ett gäng med brudar!
HA!! Vem bryr sig?? Tror nog det är tillräckligt med stake i 08 för att kunna hantera ett gäng med brudar!
Jag tänkte att jag skulle skriva ett kärleksbrev, är det någon som har någon idé om hur jag ska formulera mig för att det inte ska låta jättefånigt?
Ojsan! Där var det allvar! Längesen man hörde ens tankarna runt ett kärleksbrev
Men berätta from the bottom of your heart. Eller plagiera någon låttext, översätt och skippa upprepningarna i refrängen?
Jo, jag tänkte att jag skulle göra något udda (Sen att ingen har gjort så sedan 1982 gör inte så mycket). Om det sen går bra eller vet jag ju inte innan, men jag har ju inget att förlora på att pröva... Jag tänkte att jag skulle börja med en dikt som jag ärligen har stulit, men jag vet inte riktigt hur jag ska fortsätta... Men om vi säger så här: Om du var mottagare, hur skulle du vilja att det var formulerat, vad skulle du tycka var en höjdare?
WTF! Var det där en pik? "Ingen har gjort det sen 1982?"
Nej, ledsen om du uppfattade det så, jag menade bara det inte var igår.
Snabbt svar utan att gå in på innehåll:Jag tänkte att jag skulle skriva ett kärleksbrev, är det någon som har någon idé om hur jag ska formulera mig för att det inte ska låta jättefånigt?
Ja okej då, ursäkten godtages (Råkar ju vara född 1982 )
Men gör det inte kaka på kaka, utan håll det enkelt där det på ditt språk/sätt förklarar dina känslor för donnan Själv är jag oerhört svag för Beyoncé´s "Halo" Lyssna på KENT´s "Chans" som kanske ger lite inspiration
Snabbt svar utan att gå in på innehåll:
Är hon attraherad av dig så kommer hon tycka det är urgulligt, säga till sina vänner vilken gullig kille du är, osv.
Är hon inte attraherad av dig så kommer hon tycka det är creepy.
So... vad har ni för relation?
Snabbt svar utan att gå in på innehåll:
Är hon attraherad av dig så kommer hon tycka det är urgulligt, säga till sina vänner vilken gullig kille du är, osv.
Är hon inte attraherad av dig så kommer hon tycka det är creepy.
So... vad har ni för relation?
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |