Kärlekstrubbelstråden

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ja klaga inte, ja tänkte att småflickorna säkert tyckte d. Som sagt, d e svårt att hitta folk som uppskattar spontanitet. Därför man drar resten över samma kam. :tummenupp

Kan dock tänka mig att min spontanitet inte riktigt är samma som din eller dina hittapå grejer. :)

Det vet jag ingenting om, kan säkert stämma.

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Jäkla öken i sthlm eller? :tungan
Haha, jag glömde berätta en sak... Jag är strandad hos mor framtill den 2:e juni :rolleyes: Men funkar allt som det ska så är jag i sthlm trakten f o m den 4:e juni :) Trubbel någon? :D :fyllisar

Det är öken om allt man gör är kör hoj och läser på Sporthoj.com, tyvärr. :mad:

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Du vet vad du måste göra :)
Skicka ett PM och säga att det vore kul att träffas när du kommer upp. Bjuda ut dig på en promenad runt Djurgården nån fin sommardag här i Sthlm eller hyr två cyklar och trampa runt för att få lite hojkänlsa :)

Du tycker det vore ett kul litet miniäventyr. Ni bestämmer en tid och plats och växlar telefonnummer.

Svårare än så behöver det inte vara. :tummenupp

Jag personligen tror inte på distansförhållanden dock, bara FYI :krama

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Skicka ett PM och säga att det vore kul att träffas när du kommer upp. Bjuda ut dig på en promenad runt Djurgården nån fin sommardag här i Sthlm eller hyr två cyklar och trampa runt för att få lite hojkänlsa :)

Du tycker det vore ett kul litet miniäventyr. Ni bestämmer en tid och plats och växlar telefonnummer.

Svårare än så behöver det inte vara. :tummenupp

Jag personligen tror inte på distansförhållanden dock, bara FYI :krama

Hmm, det tror inte jag heller på, done that, been there och blivit en jäkla pessimist!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Hmm, det tror inte jag heller på, done that, been there och blivit en jäkla pessimist!

Häng med till 08-land när vi ska road trippa upp, kommer bli party och massa :ligga (om du vill) :D:rofl 15-18 juli :tummenupp

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ja det kanske jag ska göra! Någon som vill bli handledare för mig? så kan jag övningsköra upp :)

tror tyvärr inte det är någon av oss som haft kortet tillräckligt länge för att bli handledare, av dom som ska upp menar ja då.

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår