Kärlekstrubbelstråden

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Finns bilder från utanför pizzerian brevid krogen, samt i kiosken ena polarn arbetar i.

Dock inte jag som tog bilderna, så jag har inte några just nu. Tror inte _jag_ fastnade på bild utan byxor heller faktiskt, men det är nog lika bra. :hihi

Tråkiga brudar dock, ingen orkade med oss. :( Fast dom som stod i krog entrén hade jäkligt roligt åt oss iaf. :tummenupp

Stapplade hem vid 10:40 i morse.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Finns bilder från utanför pizzerian brevid krogen, samt i kiosken ena polarn arbetar i.

Dock inte jag som tog bilderna, så jag har inte några just nu. Tror inte _jag_ fastnade på bild utan byxor heller faktiskt, men det är nog lika bra. :hihi

Tråkiga brudar dock, ingen orkade med oss. :( Fast dom som stod i krog entrén hade jäkligt roligt åt oss iaf. :tummenupp

Stapplade hem vid 10:40 i morse.

hur fan kan du komma hem 10.40 på morgonen o inte fått till det? :va

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Näj, men vafan jag fick ju leta länge. :)

amen va fan! hur kass e du? du tror väl inte d e några brudar som e ute o ränner hela natten/morgonen?

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
amen va fan! hur kass e du? du tror väl inte d e några brudar som e ute o ränner hela natten/morgonen?

Jag är jäkligt kass. :fakta

Men var rätt kul natt ändå faktiskt, mycket vansinnes upptåg. :) Men av någon anledning var det inte några brudar som ville med, tråkiga jävlar... :gnissla

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Jag är jäkligt kass. :fakta

Men var rätt kul natt ändå faktiskt, mycket vansinnes upptåg. :) Men av någon anledning var det inte några brudar som ville med, tråkiga jävlar... :gnissla

haha du va inte så gammal va? låter som ert hitta på va lite för barnsligt för chayornas smak. försök o anstränga dig lite om du vill få till det, det är värt det i slutändan. ;)

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Har plats för 2 till hojar på min ruta om det krisar (kameraövervakat varmgarage på Södermalm).

Är däremot förmodligen inte intresserad av häng i övrigt om det inte erbjuds apsnygga damer ;)

Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
haha du va inte så gammal va? låter som ert hitta på va lite för barnsligt för chayornas smak. försök o anstränga dig lite om du vill få till det, det är värt det i slutändan. ;)

Hahah. :D

Antagligen, men vafan, man måste ju göra lite dumheter ibland med. Behöver inte hyperragga alla dagar. :)

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum