Kärlekstrubbelstråden

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.
Fest? :crash

Kan greja ett par hojplatser i låst, larmat garage mot en inbjudan :p jag lätt på foten också :party

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Fest? :crash

Kan greja ett par hojplatser i låst, larmat garage mot en inbjudan :p jag lätt på foten också :party

:banana Inbjuden!!! :tummenupp

haha... trodde intresset var svalt där ;)

nädå, fast vi tjejer håller oss i lä när killarna försöker jaga bort dom enstaka stackare som vågar lägga ut sig själva. ;)
Vi orkar inte tigga mer.

Last edited:

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Ja det var det tyvärr, så jävla tråkigt att bli av med en så vacker kvinna.. Men men, det var ju uppenbarligen inte "rätt" tjej. Och det finns fler, ganska många fler till och med:)

Det va la tråkigt .
Men som du säger det finns mer.

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Japp! :tummenupp Du kan börja med att lägga ut en bild i Vad säger ni tjejer-tråden. ;) El du fortsätter fega?
Ta ett tips från en som varit med. Gör du inte det själv kommer de ändå att tas smygtagna bilder på dig som de små liven publicerar

Vårhälsningar en utnyttjad stackare ;)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ta ett tips från en som varit med. Gör du inte det själv kommer de ändå att tas smygtagna bilder på dig som de små liven publicerar

Smygtagna?? Hahhaha va glad att du hade kläderna på dig iaf. Folk har en tendens att klä av sig när ja har kameran framme. :huvet :D:D:D

Förresten, förfest på beachen med grill o bad? Fan va ja hoppas d e fint väder när vi ska upp, o att d e varmt som satan. :D

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.

Haha, bra att jag hann först själv då :brinnerup

Smygtagna?? Hahhaha va glad att du hade kläderna på dig iaf. Folk har en tendens att klä av sig när ja har kameran framme. :huvet :D:D:D

Förresten, förfest på beachen med grill o bad? Fan va ja hoppas d e fint väder när vi ska upp, o att d e varmt som satan. :D

Just nu e det kallt satan... beach och bad känns rätt avlägset, när sker invasionen?

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Haha, bra att jag hann först själv då :brinnerup

Just nu e det kallt satan... beach och bad känns rätt avlägset, när sker invasionen?

Juni, mitten nån gång. 4 dagar, torsdag till söndag. Finns tråd att läsa i vårt forum, The Pink Ladies. :tummenupp

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Det där föreslår du ju bara för att du ska få chans att göra en inspektion inför kvällens festande. :tungan

Nää, faktiskt inte. När man e full e alla schnygga ändå, samma gäller med mig. :rofl :rofl

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jäkla fart det var här då?! :banana

Blev inte så mycket tjärlek igår, vi slapp inte in på krogen utan byxor. :hihi

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Nää, faktiskt inte. När man e full e alla schnygga ändå, samma gäller med mig. :rofl :rofl

För att en tjej ska supa mig snygg så närmar hon sig gränsen för djup medvetslöshet och väljer oftast i fyllan och villan att också korsa den gränsen för säkerhets skull. :gnissla

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Jäkla fart det var här då?! :banana

Blev inte så mycket tjärlek igår, vi slapp inte in på krogen utan byxor. :hihi

Bildbevis!

För att en tjej ska supa mig snygg så närmar hon sig gränsen för djup medvetslöshet och väljer oftast i fyllan och villan att också korsa den gränsen för säkerhets skull. :gnissla

Hahah så elak du e mot dig själv! Va lite mer självsäker så kanske någon fastnar. :) :tummenupp

Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Hahah så elak du e mot dig själv! Va lite mer självsäker så kanske någon fastnar. :) :tummenupp

För att kunna driva med sig själv så krävs det att man har en viss portion självsäkerhet. :tummenupp

Att vi sedan troligtvis har olika definition på hur man är ifall man är självsäker är en annan femma. ;)

Fest en Söndag? :va

Känns lite som ett citat som rycktes ur sitt sammanhang. :hihi

Last edited:
Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...