manglan
Ny medlem
Jag fick personlig assistans! Men hade nog behövt rehab mer...Var var du? Hängde där halva natten, vaknade på rehab!
Jag fick personlig assistans! Men hade nog behövt rehab mer...Var var du? Hängde där halva natten, vaknade på rehab!
Jag har inga diplom på massagekurser men har mjuka händer, massageolja hemma och älskar att vidröra en kvinnokropp med en fast rumpa
Du mister smoothtalker, du kan gå o massera Maddes röv. Inte min..... Sen gillar jag inte "mjuka händer", föredrar en "fast hand".
Vem är hon? I never kiss and tellDu mister smoothtalker, du kan gå o massera Maddes röv. Inte min..... Sen gillar jag inte "mjuka händer", föredrar en "fast hand".
Haha! Mina händer är stenhårda!
Vem är hon? I never kiss and tell
Haha, jag brukar ju få massor med beröm för mina händer men ok deal, du får ta soffan i sommar då... bring a friend!
Hahahah jes pls ja tar soffan, ja tar med mig 7 väninnor oxå.
They are all my girls..., men du är också välkommenLåna ut ett par till mig.
Låna ut ett par till mig.
Då får du erbjuda dig sovplats till vår roadtrip. Står info i The Pink Ladies Mc forumet.
Liquid_shadow o shadow ska ordna SH/Roadtrip-fest när vi kommer upp, så det är bara att komma o skaka dom lurviga!
Jaha, måste vi ordna förfest oxå så du inte leker svårtflörtad? Vi vill ha lättfotade killar.
Nu bor jag "tyvärr" i förorten men några får väl plats här.
Åh skitbra! Tack! Det är ingen fara, tror inte det är någon av dom andra som bor i stan. Så länge vi kan ha hojarna i fred så är det perfa!
Förrästen, pratar du förfest nu eller sovplats?
Jag bor i stan (Södermalm - Mariatorget)... det är just det där med "hojarna vara i fred" som är problem hos migÅh skitbra! Tack! Det är ingen fara, tror inte det är någon av dom andra som bor i stan. Så länge vi kan ha hojarna i fred så är det perfa!
Blir det ligga av om jag skriver "sovplats"?
Jag har en vanlig P-ruta i låst parkeringsgarage. Vetefan hur många hojar man kan klämma in på en sån.
Jag bor i stan (Södermalm - Mariatorget)... det är just det där med "hojarna vara i fred" som är problem hos mig
Okej, men kan vi ha dig som ett nödfall?
Jag bor i stan (Södermalm - Mariatorget)... det är just det där med "hojarna vara i fred" som är problem hos mig
Snuskigt dyrt med garageplats innanför tullarna.
Hah. Det är fan första gången jag blir klassad som "ett nödfall".
hahahh sorry, vill inte tränga oss på. men har du plats för några st hade d varit supergulligt! Då tar jag bort nödfall-stämpeln.
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|