Kärlekstrubbelstråden

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag har inga diplom på massagekurser men har mjuka händer, massageolja hemma och älskar att vidröra en kvinnokropp med en fast rumpa :tungan

Du mister smoothtalker, du kan gå o massera Maddes röv. Inte min.....:D :D Sen gillar jag inte "mjuka händer", föredrar en "fast hand". :rofl :rofl

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Du mister smoothtalker, du kan gå o massera Maddes röv. Inte min.....:D :D Sen gillar jag inte "mjuka händer", föredrar en "fast hand". :rofl :rofl
Vem är hon? I never kiss and tell ;)

Haha, jag brukar ju få massor med beröm för mina händer men ok deal, du får ta soffan i sommar då... bring a friend! :tungan

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Haha! Mina händer är stenhårda!:brynad:brynad

Lagom är bra! :D :D:tungan

Vem är hon? I never kiss and tell ;)

Haha, jag brukar ju få massor med beröm för mina händer men ok deal, du får ta soffan i sommar då... bring a friend! :tungan

Nä, kanske inte du men hon. ;)

Hahahah jes pls ja tar soffan, ja tar med mig 7 väninnor oxå. :tummenupp:D

Träffa Stefan idag, vi kommer dela upp oss. Han kommer oxå få ha nån hos sig. :)

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Låna ut ett par till mig. :mad:

Då får du erbjuda dig sovplats till vår roadtrip. :tummenupp Står info i The Pink Ladies Mc forumet. :)

Liquid_shadow o shadow ska ordna SH/Roadtrip-fest när vi kommer upp, så det är bara att komma o skaka dom lurviga! :tummenupp:D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Nu bor jag "tyvärr" i förorten men några får väl plats här. :fyllisar

Åh skitbra! Tack! Det är ingen fara, tror inte det är någon av dom andra som bor i stan. Så länge vi kan ha hojarna i fred så är det perfa! :tummenupp

Förrästen, pratar du förfest nu eller sovplats? :va:tungan

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Åh skitbra! Tack! Det är ingen fara, tror inte det är någon av dom andra som bor i stan. Så länge vi kan ha hojarna i fred så är det perfa! :tummenupp

Förrästen, pratar du förfest nu eller sovplats? :va:tungan

Blir det ligga av om jag skriver "sovplats"? :tuttar

Jag har en vanlig P-ruta i låst parkeringsgarage. Vetefan hur många hojar man kan klämma in på en sån.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Blir det ligga av om jag skriver "sovplats"? :tuttar

Jag har en vanlig P-ruta i låst parkeringsgarage. Vetefan hur många hojar man kan klämma in på en sån.

hahahah kan tyvärr inte svara för dom andra. :D :D

D får plats iaf 6 hojar på en vanlig p-ruta. :tummenupp

Okej, men kan vi ha dig som ett nödfall? :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Jag bor i stan (Södermalm - Mariatorget)... det är just det där med "hojarna vara i fred" som är problem hos mig :mad: :huvet

Okej, men Stefan bor hos sina päron va? Vi kan väl ha hojarna hos honom så får vi ta oss in o ut ur stan. Blir ju ändå uppdelade på ett eller annat sätt. Men det löser sig! :tummenupp Tack söta ni för ni ställer upp!

Snuskigt dyrt med garageplats innanför tullarna. :(

Hah. Det är fan första gången jag blir klassad som "ett nödfall". :crash

hahahh sorry, vill inte tränga oss på. :tungan men har du plats för några st hade d varit supergulligt! Då tar jag bort nödfall-stämpeln. :rofl

Last edited:
Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...