Kärlekstrubbelstråden

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Har plats för 2 till hojar på min ruta om det krisar (kameraövervakat varmgarage på Södermalm).

Är däremot förmodligen inte intresserad av häng i övrigt om det inte erbjuds apsnygga damer ;)

apsnygga damer finns, men tror nog vi klarar oss. tack för erbjudandet! :tummenupp

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Har plats för 2 till hojar på min ruta om det krisar (kameraövervakat varmgarage på Södermalm).

Är däremot förmodligen inte intresserad av häng i övrigt om det inte erbjuds apsnygga damer ;)

Du får väl se till att de bjuder dig på sprit tills de blir apsnygga om inget annat. Det ska tydligen fungera. :tummenupp

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
ja klart, men orka kämpa till kl 11 på morgonen o inte få till något ändå. :gnissla

Men vi fick ju till mycket upptåg. :)

Vi skall testa krogbesök utan byxor en gång till senare i sommar, dock med skenmanöver för vakten. :banana
(varför hänger inte några brudar med på det? hade ju vart riktigt intressant!)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Är det bara jag som rapar av glass? :va Texas pecan, mmm va gott! :tummenupp

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Men vi fick ju till mycket upptåg. :)

Vi skall testa krogbesök utan byxor en gång till senare i sommar, dock med skenmanöver för vakten. :banana
(varför hänger inte några brudar med på det? hade ju vart riktigt intressant!)

för att ni umgås med fel typ av brudar?

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
ja klart, men orka kämpa till kl 11 på morgonen o inte få till något ändå. :gnissla
Jag brukar välja det alternativ som jag tror kommer ge de bästa minnena eller de bästa stories, framför att bara gå hem för sexet... och då är ändå sex det näst bästa jag vet :tummenupp

Så om det står mellan två alternativ

1. Rycka en taxi, dra hem till mig, sex på natten och sen drar hon på morgonen

2. Skippa taxin, hitta på ett galet upptåg, typ där vi hittar en olåst gammal roddbåt, hoppar i den, ror ut till en fyr och spenderar natten med att försöka värma varandra, garvandes över hur sjukt det är.

Så japp, jag väljer alternativ 2 trots att det innebär mindre chans att ligga. Jag vet att vi ändå kommer att göra det en annan dag om vi inte gör det den kvällen.

Every woman wants to be in a love story... whats your story?

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Jag brukar välja det alternativ som jag tror kommer ge de bästa minnena eller de bästa stories, framför att bara gå hem för sexet... och då är ändå sex det näst bästa jag vet :tummenupp

2. Skippa taxin, hitta på ett galet upptåg, typ där vi hittar en olåst gammal roddbåt, hoppar i den, ror ut till en fyr och spenderar natten med att försöka värma varandra, garvandes över hur sjukt det är.

Så japp, jag väljer alternativ 2 trots att det innebär mindre chans att ligga. Jag vet att vi ändå kommer att göra det en annan dag om vi inte gör det den kvällen.

Min story? Alternativ 2 plz! :)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Analyserar du allt som har med tjejer att göra? :va

Finns inget bättre än spontanitet.

Alt.3 Sommar: Dra till stranden o bada nakenbad eller planka in på ett bad. ;) Behöver inte ens vara ett nakenbad, man kan ha kläderna på om man vill. Inte det nakna som är grejen. :tummenupp

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Analyserar du allt som har med tjejer att göra? :va
Hmmmm, hellre handlingskraftig än analyserande, men kvinnor faschinerar mig och jag ser varken några bättre lärare eller roligare studieobjekt än ni kvinnor :)

Finns inget bättre än spontanitet.

Alt.3 Sommar: Dra till stranden o bada nakenbad eller planka in på ett bad. ;) Behöver inte ens vara ett nakenbad, man kan ha kläderna på om man vill. Inte det nakna som är grejen. :tummenupp

Spontanitet skapar ju massor med minnen och roliga stories, så vi är ju på samma bana!
Båten och fyren var givet ett exempel på spontanitet... men inget fel i att planka in på ett bad och nakenbada. Det är deffo ett stort plus på min skala! :tummenupp

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Hmmmm, hellre handlingskraftig än analyserande, men kvinnor faschinerar mig och jag ser varken några bättre lärare eller roligare studieobjekt än ni kvinnor :)

Spontanitet skapar minnen ju massor med minnen och roliga stories, så vi är ju på samma bana!
Båten och fyren var givet ett exempel på spontanitet... men inget fel i att planka in på ett bad och nakenbada. Det är deffo ett stort plus på min skala! :tummenupp

tyvärr är det faktiskt väldigt få människor som vågar vara spontana. :( dom flesta är såna "svenssons", vågar inte röra sig utanför sina ramar eller det "normal". Speciellt när man kommer upp i åldern. Då är alla så jävla vuxna. :gnissla

Våga leva! :tummenupp

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
tyvärr är det faktiskt väldigt få människor som vågar vara spontana. :( dom flesta är såna "svenssons", vågar inte röra sig utanför sina ramar eller det "normal". Speciellt när man kommer upp i åldern. Då är alla så jävla vuxna. :gnissla

Visst är det tråkigt... spontanitet och att kunna bjuda på sig själv är två ganska viktiga ingredienser. :)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Var det inte du som klagade på att jag var för barnslig alldeles nyss? :va

Som sagt, det är kul med lite galna upptåg som ger minnen & historier, vill inte brewdsen vara med så får dom väl sitta hemma och sura då! :sissy :)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Var det inte du som klagade på att jag var för barnslig alldeles nyss? :va

Som sagt, det är kul med lite galna upptåg som ger minnen & historier, vill inte brewdsen vara med så får dom väl sitta hemma och sura då! :sissy :)

Ja klaga inte, ja tänkte att småflickorna säkert tyckte d. Som sagt, d e svårt att hitta folk som uppskattar spontanitet. Därför man drar resten över samma kam. :tummenupp

Kan dock tänka mig att min spontanitet inte riktigt är samma som din eller dina hittapå grejer. :)

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum