Kärlekstrubbelstråden

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Var väldigt försiktig att relatera händelser till årtal (det är rätt kinkigt när man blir påmind att man är gammal som en dinosaurie :huvet :brinnerup)

Jo, men nu är ju jag äldre än damen, dessutom så blir kvinnor bättre med åren! (Och det är menat som en vänlighet!) :)

Edit: Lycka till nu!

Tack, det kan behövas, det är fan inte lätt...:):gnissla

Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Smooth talker :D

Men nu får du avslöja lite mer angående om tösen :)

Jag har övat på det.:D

Jag kan ju säga så mycket som att varje gång jag träffar henne så går tiden VÄLDIGT fort...

Så, vad är er relation? Sammanfatta lite så kan vi göra nått bra av det här.

eller så kör du bara och ser vad som händer :)

Det är komplicerat, jag får nog köra och se vad som händer...:)

Last edited:

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Värkade som att alla tjejor här på forumet kröp ur täcket och tittade in här i denna tråd :rolleyes:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Vilken kille skulle vilja gå på fest med NIO andra killar och EN tjej?!?

Var det inte brudar bara då? :va

Eller vänta lite jag fattar! :lol

Whatever, man kan gå på fest för att ha roligt, inte enbart för att möta det motsatta könet såatte. :) Det brukar normalt sätt jag göra, finns där trevliga brudar så är det ju ett plus, men roligt kan man ha endå!
Annars skulle väl alldrig par gå på fester tex? (ifall du inte tror mig...) :va

R5+1

Guest
Helt rätt inställning :)

Va plussade du honom för?? :confused:
Vart du sur eller? :D

Det var inte prat om vilka fester som helst. Verkar bara lite pervoladdat när det är den könsuppdelningen du skrev om.
Ska väl du veta som bott i Stoklaholma ett tag nu.

Men men, i veit ju ossit så... :tungan

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Hoj
BMW F800R
Hahah, fegisar! :7peta

:D

:va Vem kallar du för fegis egentligen?! Det kändes helt enkelt som att hela idén med tjejroadtrip för att lära känna nytt folk & umgås försvann när det bara blev vi två kvar.
Men vi kommer förr eller senare belägra LS soffa efter en lååång & rolig utekväll/fest. En preliminärbokning har nämligen inget bäst före datum. :D

Men fega är vi INTE! Snarare dumma eller godtrogna i så fall. :tungan Hur många skulle åka över 40mil med ngn man aldrig träffat förut, för att sedan festa med & sova hemma hos en kille man aldrig träffat?

Jag är förvisso inte orolig inför ev. framtida sammankomst, för LS lovade via PM att han inte är en yxmördare så då väljer jag att lita på det. :D

Jag tycker det luktar lite avundsjuka jag...:arsele :)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
:va Vem kallar du för fegis egentligen?! Det kändes helt enkelt som att hela idén med tjejroadtrip för att lära känna nytt folk & umgås försvann när det bara blev vi två kvar.
Men vi kommer förr eller senare belägra LS soffa efter en lååång & rolig utekväll/fest. En preliminärbokning har nämligen inget bäst före datum. :D

Jag kallar många för fegis, det är sånt jag brukar göra ibland, på skojj bara. :)

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Va plussade du honom för?? :confused:
Vart du sur eller? :D

Det var inte prat om vilka fester som helst. Verkar bara lite pervoladdat när det är den könsuppdelningen du skrev om.
Plussade honom för hans inställning till en fest. Jag går oftast på fester för att umgås med sköna människor och ha kul. Det där med att träffa tjejer brukar ha en förmåga att lösa sig ändå, så att gå in med en inställning att ha kul och se vad som händer... japp, det får plus av mig :p

Jag har varit på massor av fester med en majoritet av killar och massor av fester med en majoritet av tjejer... och båda kan vara hur kul som helst. Ser inget konstigt i det.

Hur många skulle åka över 40mil med ngn man aldrig träffat förut, för att sedan festa med & sova hemma hos en kille man aldrig träffat?
Nu har ju Money gått i god för att jag är en snäll kille som bäddar, fixar frukost och sover med händerna på täcket, så jag vet fortfarande inte hur äventyrlig du egentligen är... men ni är välkomna nästa roadtrip :)

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Hoj
BMW F800R
Plussade honom för hans inställning till en fest. Jag går oftast på fester för att umgås med sköna människor och ha kul. Det där med att träffa tjejer brukar ha en förmåga att lösa sig ändå, så att gå in med en inställning att ha kul och se vad som händer... japp, det får plus av mig :p

Jag har varit på massor av fester med en majoritet av killar och massor av fester med en majoritet av tjejer... och båda kan vara hur kul som helst. Ser inget konstigt i det.

Nu har ju Money gått i god för att jag är en snäll kille som bäddar, fixar frukost och sover med händerna på täcket, så jag vet fortfarande inte hur äventyrlig du egentligen är... men ni är välkomna nästa roadtrip :)

Det tackar och bockar vi för! :) Äventyrlig kan väl vara en definitionsfråga det med? :D Men jag lovar att jag är väldigt snäll & för det mesta helt harmlös...

Jag kallar många för fegis, det är sånt jag brukar göra ibland, på skojj bara. :)

Jag förstod det, inga sura miner här inte! :krama

Last edited:

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Kära bullen

Finns en tjej i min närhet som jag är lite sugen på och hon är sugen tillbaka, problemet är att hon har sambo och har ett barn med denna.

Borde jag hålla fingrarna på täcket eller leka homewrecker??

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Kära bullen

Finns en tjej i min närhet som jag är lite sugen på och hon är sugen tillbaka, problemet är att hon har sambo och har ett barn med denna.

Borde jag hålla fingrarna på täcket eller leka homewrecker??

Sannolikheten att det slutar med att det är du som blir wrecked är ca 95%, om du har ett normalt fungerande känsloliv. Är du villig att ta risken?

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår