Kåta män som kör sporthojar?

Sladjan R1

vevaxlar till salu!
Gick med
2 Apr 2008
Hoj
R1 07'
Tänkte bara höra om det finns fler mc tokiga killar som kör/ har kört hoj under kåtheten och hur länge orkade ni köra innan :banana var ivägen osv?

Kanske finns kvinnor här vars män kört hoj alt åkt med bakpå tjejens hoj o hur länge vågade ni ha med eran man på hojen?

Själv är jag kåt vecka 1-52 (18) detta e tredje hojen o känner nu att dels börjar det bli jobbigt att kravla sig i motorcykelkläderna, :banana är i vägen när man ska kliva på hojen o :banana tar emot i tanken och sist men inte minst är man livrädd att om det händer nått tex en vurpa så skulle jag aldrig förlåta mig själv om det hände nått med :banana .

Kan väl även tycka att det börjar bli lite risky o sätta sig bakpå tjejens hoj o bli skjutsad av samma anledningar som att köra själv.

Vore kul o höra om fler varit i denna sits.

Pizzabagarn

Guest
Bra att du tog upp denna för somliga av oss viktiga fråga.

Jag tillhör nog samma kategori som dig. Konstant kåt alltså och jag har funderat mycket på denna fråga. Nu är det väl som så att du likväl som mig är utrustad med en Juggegurka och den är hårdare än stål 24/7 och kan enligt vetenskapliga tester stå emot krafter i nivå med hiroshimabomben.

Du behöver med andra ord inte oroa dig :tummenupp

Ps En juggegurka är aldrig ivägen så du kan redigera början av ditt inlägg Ds

Vettigt inlägg :tummenupp

Du om någon har anledning att oroa dig om man tar hänsyn till vad du visar på bilden. Klart med en sådan size på draken så tuppar man väl av när man blir horny :gnissla
Att köra hoj avtuppad är som alla vet inte bra. Lite oansvarigt t.o.m.

Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Såg att du har hojen till salu... hoppas du kör i brallor om du vill få den såld. Eller kan detta vara ett tillfälle att få över Djürwgen to the dark side?

V-Kamikaze

My Lifestyle Determines My Deathstyle
Gick med
25 Apr 2007
Hoj
Snabbaste 1000cc i Uppsala
Finns en TL-åkare i Uppsala som skulle kunna komma in och dominera tråden.

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Är du sugen på beskrivningar av erigerade penisar finns det bögforum....någonstans.......antar jag:rolleyes:

Last edited:

flykay76

[flaj-kej] #76 ERF - REC
Gick med
4 Jun 2004
Hoj
Kawasaki KX450F 2010
Tråden var "highlightad" på förstasidan. Blev nyfiken och klickade. Efter att ha läst trådstararens inlägg måste jag säga att det var det märkligaste ämne jag har läst på SH. Eller så har jag missuppfattat det hela... :3freak

*extrem*

The Devil
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
hynda 1000rr -08
det är ju bara killar med små kukar som kör sporthoj, så jag sålde min eftersom jag inte ingår i den kategorin, vespa med fransar på fick det bli, den står både för manlighet och stor .....
men för många av er så kanske det är det enda sättet att få bånge och det närmaste ni kommer något trevligt att stöta mot....

Linkan_85

Guest
Kan va så att tråden är inspererad från en annan tråd? :ironi:pannkyss

Tråden var "highlightad" på förstasidan. Blev nyfiken och klickade. Efter att ha läst trådstararens inlägg måste jag säga att det var det märkligaste ämne jag har läst på SH. Eller så har jag missuppfattat det hela... :3freak

*extrem*

The Devil
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
hynda 1000rr -08
ne det är väll bara att erkänna alla hojåkare dunkar ner den i tanken sedan svider det så könt:) men jag får väll vara den första att erkänna detta.

Iceman1975

Stället krymper
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB1000RA
det är ju bara killar med små kukar som kör sporthoj, så jag sålde min eftersom jag inte ingår i den kategorin, vespa med fransar på fick det bli, den står både för manlighet och stor .....
men för många av er så kanske det är det enda sättet att få bånge och det närmaste ni kommer något trevligt att stöta mot....

Du hade ju inte stake nog att fortsätta köra hoj...:pannkyss

ne det är väll bara att erkänna alla hojåkare dunkar ner den i tanken sedan svider det så könt:) men jag får väll vara den första att erkänna detta.

Snackar vi din hängpung nu eller??:va

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM