Kåta män som kör sporthojar?

Cnas

PIMP
Gick med
5 Dec 2006
Hoj
06-08 Sv650, 09 Z750
..........

det vore intressant ur ett socio-historiskt experiment, att ta reda på fakta bland sh's medlemmar och på så sätt få fram statistik underlag och kanske kan vi se till att bensintankstillverkarna kan ta del av den statistiken och få fram tankar som främjar ståfrallesyndromet ännu mer.

Tanken är väl inte att tanken ska främja tankar på sex? Även om din tanke är fin, kan jag inte tänka mig att det finns på tanktillverkarnas tankar. :va

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Tanken är väl inte att tanken ska främja tankar på sex? Även om din tanke är fin, kan jag inte tänka mig att det finns på tanktillverkarnas tankar. :va

förvisso inte käre broder, men just därför jag 'kräver' statistik som på så sätt kommer fram till det ena eller det andra. just nu är det mer som att vi på sh, vandrar runt i en gråzon, som skulle kunna tas som en slags antimateria till den verklighet vi (jag) befinner oss i som är den enda sanna matematiska verkligheten vi befinner oss i och inte i en skimär m.a.o.

4:20

Ett fuckobarn...
Gick med
16 Mar 2008
Hoj
Såld: ZX6RR "BanEdition" lolz RVF NC35 *såld
wtf :näsblod , och jag som trodde jag var bäng, men vafan, det här tar ju priset.. :klappar

men om ni alla vill veta, så är jag en såååndääär kåt sak. :tungan :näsblod

BASH

WTF !!!!
Gick med
22 Jan 2005
Hoj
Molekyl Edition 1.3 är på väg att bli omolekylerad
HAHAHA......Det är faan det bästa inlägg på länge här på forumet :bow :bow
Och en eloge till bettskenas inlägg om "ståfrallesyndromet" garvade länge sen jag läst den :pannkyss .

Kom ihåg nu grabbar man ska aldrig växa upp, då blir man bara tråkig :yoparty

Conza

Ny medlem
Gick med
26 Aug 2006
Hoj
1000RR -08
Den dagen man vaknar utan ståfräs samt när man kör utan ståfräs.... den dagen bör man åka in till akuten ,,,

brie

Medlem
Gick med
25 Apr 2007
Hoj
Brutale 910
Mkt underligt att denna tråden skulle dyka upp precis nu...
Har en polare som väldigt frekvent är tvungen att tvärnita gång på gång när vi är ute och åker....

Visade sig att problemet är att när han är ute och kör så lägger sig :banana på han i en smått underlig position som frambringar smärta, men inte utan att det är lite gött samtidigt.... Ja, ju mer njutning och blod till :banana dessto mer hamnar :banana i kläm och frambringar smärta så till den milda grad att han är tvungen att stanna för att hoppa av och befria sitt.......organ...

Jävligt konstigt beteende det där.... :va

Motoya

Våga Vägra Stanna !
Gick med
4 Jun 2008
Hoj
Såld :(
mogenhet är av vikt sambandet ståfralla/hojjning och bör behandlas med respekt.

att döma av ditt uttalande, är du med all säkerhet total omogen och med tanke på ordvalet du använt, antagligen också ha en sjukdom som går under namnet 'leprechaun-ism'.

mhm precis :tummenupp Du va mig en pratglad en. Man pratar inte öppen om man har stolpe? :va Översättning ? :D

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
...e man inte kåt innan man sätter sig på hojen, så blir man d efter 2 min ändå :/

Cnas

PIMP
Gick med
5 Dec 2006
Hoj
06-08 Sv650, 09 Z750
För att faktiskt bringa lite hjälp till detta problem, hänvisar jag givetvis till relativitetsteorin. Vår kära vän Einstein förklarar i denna att ting blir kortare ju fortare dessa färsdas (Lorentztransformation). Därav bör allas problem med :banana lösas ju fortare dessa färdas.

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Och en eloge till bettskenas inlägg om "ståfrallesyndromet" garvade länge sen jag läst den :pannkyss .

den är inte att förringa käre broder, och även om jag tog kortet så tidigt som förra säsongen, har jag tyckt mig nu i efterhand, märka denna problematik ute i hojkretsar och således, i rent vetenskapligt syfte och sammanhang, döpt det till just ståfrallesyndromet. och rent statistiskt, vore det intressant hur många här som drabbats av syndromet och om det finns hjälp mot detta.

Motoya

Våga Vägra Stanna !
Gick med
4 Jun 2008
Hoj
Såld :(
den är inte att förringa käre broder, och även om jag tog kortet så tidigt som förra säsongen, har jag tyckt mig nu i efterhand, märka denna problematik ute i hojkretsar och således, i rent vetenskapligt syfte och sammanhang, döpt det till just ståfrallesyndromet. och rent statistiskt, vore det intressant hur många här som drabbats av syndromet och om det finns hjälp mot detta.

Hjälp finns det alltid, Se bara på alla Japs hojar ! :tungan

snajdarn

Snajdigast
Gick med
1 Aug 2005
Hoj
-08 CBR1000RR
Hmm e det bara jag som drabbas av "tjackballe" på grund av kallt vinddrag mot min polare bakom tanken??:gnissla

Brukar ju få tina min vän i brödrosten när man kommer hem (så här års såklart),
annnars jävlar...:tummenupp

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Man pratar inte öppen om man har stolpe? :va Översättning ? :D

öppenhet är viktigt i ett demokratiskt samhälle likväl som i detta forum och bör användas med stor öppenhet så länge det utgår i ärlighet.

att INTE vara öppen främjar inte oss andra utan det är mer som att 'luras ned i en avgrund så djup att inte ens stefan holm kan hoppa sig ur den'.

Last edited:

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
öppenhet är viktigt i ett demokratiskt samhälle likväl som i detta forum och bör användas med stor öppenhet så länge det utgår i ärlighet.

att INTE vara öppen främjar inte oss andra utan det är mer som att 'luras ned i en avgrund så djup av inte ens stefan holm kan hoppa sig ur den'.

:D :D

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Får ni ståfräs när ni kör aktivt? Jag säger inget förrän några svarat :)

I bögeriet är den där meningen en tautologi :)

Såg att du har hojen till salu... hoppas du kör i brallor om du vill få den såld. Eller kan detta vara ett tillfälle att få över Djürwgen to the dark side?

Din raukryttare :mad:

Den enda anonymskändade Yamaha jag skulle kunna överväga är en TZ750. ingen plastig R1, det är ju en Markushoj! :dummer

Last edited:
Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...