Kåta män som kör sporthojar?

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Det är inte hojen som kommer ta död på draken, det är skinnstället som långsamt kväver honom!

*extrem*

The Devil
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
hynda 1000rr -08
Du hade ju inte stake nog att fortsätta köra hoj...:pannkyss

Snackar vi din hängpung nu eller??:va

dags att köpa BRILLOR kanske..... läs lite längre upp.

jag sålde ju hojen eftersom jag hade för stor.

ne hängungen skrapade i hela tiden, men på min rosa veespa så kan jag lägga den i packväskan.:D

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
mjaa, intressant och vetenskapligt ställd fråga vad gäller erigerad (styv, hård, fet etc) penis kontra sporthojjning. allmänt kallad för STÅFRALLESYNDROMET.

följande händer då blodet strömmar till nämnda kroppsdel:

generellt uppstår det i hjärnan och då i den delen som 'tänker' ett tomrum som i folkmun kallas för DUUH (obs, ej en förkortning utan är ett ord) som hindrar en (alltså tanken) från att tänka och mer och mer börjar 'den där' kroppsdelen ta över. kortfattat så har till slut 'den där' kroppsdelen tagit över och hjärnan är helt i tomrummet (dock ej ett fysiskt tomrum). nu vill forskare påstå att detta tomrum inte är så farligt egentligen. varför? joo, för att risken för olycka är ju ENORM då hjärnan uppenbarligen inte är med längre, men åtminstone dör man med ett leende på läpparna.

och som sagt en ståfralla.

vidare är det bevisat att vi (dvs både män och kvinnor) tänker på sex 419 ggr under dagen m.a.o ganska så ofta när vi hojjar, så tänk på det nästa gång ni kört till cafét på bulten eller till waxholm och ska just beställa in nåt käk, att största orsaken till att de andra förarna är glada och mår så gott, är pga kåthet (studier under kalla kriget visade på att kåta soldater är dåliga soldater).

det vore intressant ur ett socio-historiskt experiment, att ta reda på fakta bland sh's medlemmar och på så sätt få fram statistik underlag och kanske kan vi se till att bensintankstillverkarna kan ta del av den statistiken och få fram tankar som främjar ståfrallesyndromet ännu mer.

Iceman1975

Stället krymper
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB1000RA
dags att köpa BRILLOR kanske..... läs lite längre upp.

jag sålde ju hojen eftersom jag hade för stor.

ne hängungen skrapade i hela tiden, men på min rosa veespa så kan jag lägga den i packväskan.:D

Brillorna kommer om nån vecka, då kanske jag kommer se den lilla...:gnissla

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Får ni ståfräs när ni kör aktivt? Jag säger inget förrän några svarat :)

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Ni är ju mognare än jag trodde :rolleyes:

mogenhet är av vikt sambandet ståfralla/hojjning och bör behandlas med respekt.

att döma av ditt uttalande, är du med all säkerhet total omogen och med tanke på ordvalet du använt, antagligen också ha en sjukdom som går under namnet 'leprechaun-ism'.

Pizzabagarn

Guest
i så fall borde tjejernas skinnställ vara utrustat med elastiskt material vid bröstvårtorna....det finns en visst rörelse där med, speciellt såhär års

Du har en poäng där. Många tjejer tejpar bröstvårtorna när de springer långa lopp, allt för att slippa undan skavsår. Vore kul att veta hur tjejer gör när de kör hoj :tuttar

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC