Tissot är bra klockor, ligger ok i pris mm. Länken du länka till var dock ett överpris. Har jobbat me klockor ett tag i livet och den bör kosta 3495kr. Kolla även in PRC:n.Lite större urtavla,mer klassiskt utseende och inte lika vanlig som PRS:n.
Det där förstår jag mig verkligen inte på. Blir klockan 'snyggare' bara för att det är nån logga på, a'la MotoGP? Njae, modellen i sig tyckte jag inte heller om, visserligen.Tissot har, och gör kanske fortfarande, gett ut (både herr och dam)specialklockor , ala motogp, vart glatt överaskad när jag köpte min tissot pr 50 2004 (svart urtavla) då en broschyr om motogpförare och 2003 års banor medföljde.
Kollade lite på PRC:n också, men föll mer för PRS:en. Visserligen har jag inte klämt på den på riktigt än... :fönstershoppareTissot är bra klockor, ligger ok i pris mm. Länken du länka till var dock ett överpris. Har jobbat me klockor ett tag i livet och den bör kosta 3495kr. Kolla även in PRC:n.Lite större urtavla,mer klassiskt utseende och inte lika vanlig som PRS:n.
Kan inte låta bli att flika in. Jag tycker att radiokontrollerade klockor är nojiga vid sommar-/vintertidsskifte samt på resor över tidzonerna, det brukar nämligen ta ett tag innan de fattat.
Jag har en rysk klocka.
En Vostok Komandirskie Manual som man får dra upp sisådär en gång per dygn och där tidpunkten den visar är en så grov gissning att ett solur nattetid ger en exaktare tidsangivelse. Det var min storasyster som köpte den åt mig på det statliga varuhuset i Minsk. Och nej, jag använder inte den klockan till vardags.
/[/url]
Titan har jag.
Hur länge har du haft den? Har länkarna i armbandet blivit slitna och gjort armbandet sladdrigt?
Säger bara OMEGA SMP300!!!! Snygg, inte för dyr, kan ha den både till kavaj och till dykning.....
Min klocksamling för tillfället mest Seikos...
Ah, en capricciosa-rolle.
Skön polare, vad har han för fälgar på E36:an?
Har du pengar som gräs eller är det kopior allihop. Hittade en sida där typ alla finare klockor fanns som replicor, men inga seikos. http://www.wholesale-watches.org/citizen-aqualand-watches.html
Har du pengar som gräs eller är det kopior allihop. Hittade en sida där typ alla finare klockor fanns som replicor, men inga seikos. http://www.wholesale-watches.org/citizen-aqualand-watches.html
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|